Detingut per robar amb intimidació en una joieria després de perdre les claus del cotxe

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Oriola a un home com a presumpte autor del robatori a una joieria, on suposadament va sostraure una paleta de joies després d’intimidar amb un tornavís a la treballadora. Durant la seua fugida, en la qual va ser perseguit per testimonis, va perdre les claus del vehicle amb el qual pretenia escapar, per la qual cosa va ser identificat.

Els fets van ocórrer a última hora de la vesprada, quan la treballadora de l’establiment de joieria estava tancant, moment que va aprofitar l’autor del robatori per a introduir-se dins del local, en estar oberta la porta d’accés, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

A pesar que l’empleada va tractar d’evitar que entrara, l’home la va amenaçar amb un tornavís i va aconseguir mitjançant intimidació ficar-se dins de l’aparador i fer-se amb una paleta de joies amb la qual va eixir fugint del lloc, no sense abans produir-se un forcejament amb la treballadora, que va intentar evitar la sostracció.

En este moment, diversos ciutadans, en adonar-se del robatori, es mobilitzaren per a intentar evitar el delicte i van obtenir arrabassar-li el botí que va sostraure mentre fugia a la carrera del lloc. L’home va ser perseguit pels testics, els qui van obtenir aportar dades crucials de la seua fugida i una fotografia que revelava la seua vestimenta i característiques.

Un dels testimonis va relatar que, durant la fugida, l’home semblava que s’acostava a un vehicle concret en el qual pretenia entrar, cercant el que semblaven les claus del vehicle en les seues butxaques. No obstant això, no les portava damunt, ja que durant la carrera les havia extraviat i van ser arreplegades per la mateixa víctima, que va veure com li queien.

Així doncs, el presumpte autor va continuar la seua fugida a la carrera, fins que es va introduir en una propietat on els seus perseguidors, tres ciutadans, no van poder seguir-li. Els testics que li perseguien van poder veure com l’home, mentre corria, s’anava desfent de peces de roba per a evitar ser identificat per la seua vestimenta, encara que un dels seus perseguidors va aconseguir fer-li una fotografia que posteriorment va aportar als agents.

Els policies es van desplegar per la zona atenent, en primer lloc, a la víctima i recaptant dades ‘in situ’. Seguidament, van obtenir localitzar el vehicle del presumpte autor gràcies a les indicacions de la víctima, la qual cosa els va portar a determinar la seua plena identificació, i van continuar amb les labors de recerca per la zona.

Finalment, amb totes estes dades, els agents li van trobar en l’avinguda de l’Estació de la ciutat, on va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb intimidació. A més, van recuperar la totalitat de les joies sostretes, així com l’arma emprada per l’home per a intimidar a l’empleada de l’establiment, que es tractava d’un tornavís que es va remetre com a prova al jutjat juntament amb tot l’actuat.

El detingut, de 38 anys i nacionalitat espanyola, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat d’Oriola.

Últimes notícies

Anselmi vol fer renàixer la petjada dels tècnics argentins a la banqueta de l’Elx

Martín Anselmi, nou entrenador de l’Elx, vol recuperar la històrica presència de tècnics argentins al club, marcada per etapes d’èxit però també per fracassos recents.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.