9.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Detingut un home per 37 robatoris en vehicles a Benicarló

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home com a presumpte autor de nombrosos robatoris amb força a l’interior de vehicles a la localitat de Benicarló. Concretament, se li atribueixen 50 infraccions penals -37 robatoris amb força en interior vehicles, 2 furts i 11 delictes de danys-, la majoria d’ells produïts a l’interior de garatges de comunitats de veïns; així com a la seua investigació per un delicte de cultiu i elaboració de drogues, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Després de nombroses investigacions i perquisicions dutes a terme per l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Benicarló, es va poder determinar la identitat de l’autor material dels delictes, per la qual cosa es va procedir a la seua localització i detenció.

En tenir suficients indicis per part dels agents que el material sostret ho tinguera en el seu domicili i davant de la possibilitat de recuperar el mateix per a la posterior devolució als seus propietaris, es va realitzar una entrada i registre degudament autoritzat en la seua casa, així com en un magatzem proper.

Els guàrdies civils van trobar en el seu interior una gran quantitat d’objectes sostrets, els quals van ser denunciats en el seu moment, així com eines necessàries per a cometre els fets delictius.

Entre el material recuperat es va localitzar un arma curta de tir esportiu, així com 150 telèfons mòbils i 15 comandaments d’obertura de diferents garatges de comunitats de veïns. Posteriorment en un magatzem proper i propietat de l’ara detingut hi havia una plantació ‘indoor’ de marihuana, amb 71 plantes i d’elles 51 en creixement.

Els efectes recuperats han sigut lliurats als seus propietaris. Les diligències instruïdes han sigut lliurades als Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.