Detingut un home per 37 robatoris en vehicles a Benicarló

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home com a presumpte autor de nombrosos robatoris amb força a l’interior de vehicles a la localitat de Benicarló. Concretament, se li atribueixen 50 infraccions penals -37 robatoris amb força en interior vehicles, 2 furts i 11 delictes de danys-, la majoria d’ells produïts a l’interior de garatges de comunitats de veïns; així com a la seua investigació per un delicte de cultiu i elaboració de drogues, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Després de nombroses investigacions i perquisicions dutes a terme per l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Benicarló, es va poder determinar la identitat de l’autor material dels delictes, per la qual cosa es va procedir a la seua localització i detenció.

En tenir suficients indicis per part dels agents que el material sostret ho tinguera en el seu domicili i davant de la possibilitat de recuperar el mateix per a la posterior devolució als seus propietaris, es va realitzar una entrada i registre degudament autoritzat en la seua casa, així com en un magatzem proper.

Els guàrdies civils van trobar en el seu interior una gran quantitat d’objectes sostrets, els quals van ser denunciats en el seu moment, així com eines necessàries per a cometre els fets delictius.

Entre el material recuperat es va localitzar un arma curta de tir esportiu, així com 150 telèfons mòbils i 15 comandaments d’obertura de diferents garatges de comunitats de veïns. Posteriorment en un magatzem proper i propietat de l’ara detingut hi havia una plantació ‘indoor’ de marihuana, amb 71 plantes i d’elles 51 en creixement.

Els efectes recuperats han sigut lliurats als seus propietaris. Les diligències instruïdes han sigut lliurades als Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.