9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detingut un home per 37 robatoris en vehicles a Benicarló

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home com a presumpte autor de nombrosos robatoris amb força a l’interior de vehicles a la localitat de Benicarló. Concretament, se li atribueixen 50 infraccions penals -37 robatoris amb força en interior vehicles, 2 furts i 11 delictes de danys-, la majoria d’ells produïts a l’interior de garatges de comunitats de veïns; així com a la seua investigació per un delicte de cultiu i elaboració de drogues, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Després de nombroses investigacions i perquisicions dutes a terme per l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Benicarló, es va poder determinar la identitat de l’autor material dels delictes, per la qual cosa es va procedir a la seua localització i detenció.

En tenir suficients indicis per part dels agents que el material sostret ho tinguera en el seu domicili i davant de la possibilitat de recuperar el mateix per a la posterior devolució als seus propietaris, es va realitzar una entrada i registre degudament autoritzat en la seua casa, així com en un magatzem proper.

Els guàrdies civils van trobar en el seu interior una gran quantitat d’objectes sostrets, els quals van ser denunciats en el seu moment, així com eines necessàries per a cometre els fets delictius.

Entre el material recuperat es va localitzar un arma curta de tir esportiu, així com 150 telèfons mòbils i 15 comandaments d’obertura de diferents garatges de comunitats de veïns. Posteriorment en un magatzem proper i propietat de l’ara detingut hi havia una plantació ‘indoor’ de marihuana, amb 71 plantes i d’elles 51 en creixement.

Els efectes recuperats han sigut lliurats als seus propietaris. Les diligències instruïdes han sigut lliurades als Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.