Detingut un home per 37 robatoris en vehicles a Benicarló

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home com a presumpte autor de nombrosos robatoris amb força a l’interior de vehicles a la localitat de Benicarló. Concretament, se li atribueixen 50 infraccions penals -37 robatoris amb força en interior vehicles, 2 furts i 11 delictes de danys-, la majoria d’ells produïts a l’interior de garatges de comunitats de veïns; així com a la seua investigació per un delicte de cultiu i elaboració de drogues, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Després de nombroses investigacions i perquisicions dutes a terme per l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Benicarló, es va poder determinar la identitat de l’autor material dels delictes, per la qual cosa es va procedir a la seua localització i detenció.

En tenir suficients indicis per part dels agents que el material sostret ho tinguera en el seu domicili i davant de la possibilitat de recuperar el mateix per a la posterior devolució als seus propietaris, es va realitzar una entrada i registre degudament autoritzat en la seua casa, així com en un magatzem proper.

Els guàrdies civils van trobar en el seu interior una gran quantitat d’objectes sostrets, els quals van ser denunciats en el seu moment, així com eines necessàries per a cometre els fets delictius.

Entre el material recuperat es va localitzar un arma curta de tir esportiu, així com 150 telèfons mòbils i 15 comandaments d’obertura de diferents garatges de comunitats de veïns. Posteriorment en un magatzem proper i propietat de l’ara detingut hi havia una plantació ‘indoor’ de marihuana, amb 71 plantes i d’elles 51 en creixement.

Els efectes recuperats han sigut lliurats als seus propietaris. Les diligències instruïdes han sigut lliurades als Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.