Detingut un home per 37 robatoris en vehicles a Benicarló

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home com a presumpte autor de nombrosos robatoris amb força a l’interior de vehicles a la localitat de Benicarló. Concretament, se li atribueixen 50 infraccions penals -37 robatoris amb força en interior vehicles, 2 furts i 11 delictes de danys-, la majoria d’ells produïts a l’interior de garatges de comunitats de veïns; així com a la seua investigació per un delicte de cultiu i elaboració de drogues, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Després de nombroses investigacions i perquisicions dutes a terme per l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Benicarló, es va poder determinar la identitat de l’autor material dels delictes, per la qual cosa es va procedir a la seua localització i detenció.

En tenir suficients indicis per part dels agents que el material sostret ho tinguera en el seu domicili i davant de la possibilitat de recuperar el mateix per a la posterior devolució als seus propietaris, es va realitzar una entrada i registre degudament autoritzat en la seua casa, així com en un magatzem proper.

Els guàrdies civils van trobar en el seu interior una gran quantitat d’objectes sostrets, els quals van ser denunciats en el seu moment, així com eines necessàries per a cometre els fets delictius.

Entre el material recuperat es va localitzar un arma curta de tir esportiu, així com 150 telèfons mòbils i 15 comandaments d’obertura de diferents garatges de comunitats de veïns. Posteriorment en un magatzem proper i propietat de l’ara detingut hi havia una plantació ‘indoor’ de marihuana, amb 71 plantes i d’elles 51 en creixement.

Els efectes recuperats han sigut lliurats als seus propietaris. Les diligències instruïdes han sigut lliurades als Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.