Detingut un home a Elda per sostraure les pertinences a una passatgera que es va dormir en un tren

ALACANT, 14 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local d’Elda han detingut un home com a presumpte autor d’un robatori patit per una passatgera d’un tren amb destinació a Alacant que s’havia quedat dormida, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Els efectius policials van localitzar i van identificar al presumpte lladre gràcies a la descripció oferida per un altre viatger, qui va presenciar la sostració i va cridar a la Policia Local, per a informar que l’autor del robatori s’havia baixat a Elda. Els agents es van desplaçar fins a l’estació on van recaptar informació sobre l’aspecte de l’individu i van iniciar una batuda pels voltants.

El sospitós va ser localitzat en la confluència de les avingudes de Saix i Novo Hamburg i, després de ser identificat, els efectius de la Policia Local li van demanar que mostrara els efectes que portava en les butxaques, on portava un telèfon mòbil, uns auriculars, diners en efectius i una targeta de crèdit, valorats en més d’1.000 euros i que van resultar ser de la víctima del robatori.

Després de ser escorcollat, i després de confirmar amb la dona que havia patit la sostració de la bossa que tots els objectes li pertanyien, l’home, de 47 anys, va ser detingut i traslladat a la Comissaria de la Policia Nacional, moment en el qual va revelar que la bossa sostreta i la resta d’objectes que contenia els havia dipositat a l’interior d’un contenidor de brossa situat en els voltants de l’estació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La primavera arranca amb pluges i descens de les temperatures a València i Alacant

El primer cap de setmana de primavera arriba a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges i baixada de temperatures, especialment a València i nord d'Alacant, abans de donar pas a un temps més estable el diumenge.

L’Elx ultima la visita del Mallorca pendent de John, Da Silva i Fort

L'Elx prepara el partit del dissabte davant el Mallorca amb les absències per problemes físics de John Chetauya, Héctor Fort i André da Silva, i amb Buba Sangaré treballant al marge.

Detinguts dos hòmens per intentar segrestar un empresari per a robar-li les seues criptomonedes

La Policia Nacional deté a Madrid a dos hòmens que van introduir a un empresari en una furgoneta per a obtindre les claus de les seues criptomonedes, amb destinació marcada cap a Petrer (Alacant). Un tercer implicat seguix fugit.

Retiren 9.500 metres quadrats de canya invasora en Sierra Escalona per a protegir el brúfol

La Generalitat ha eliminat 9.500 metres quadrats de canya invasora en Sierra Escalona per a restaurar l'ecosistema mediterrani i afavorir la recuperació d'espècies protegides com el brúfol, el gat muntés o la tortuga mediterrània.

Pedro Martínez lamenta la derrota davant el Barça i reclama més ritme i rebot

Pedro Martínez va explicar la derrota del València Basket davant el Barça en Eurolliga per la falta d'encert en el final igualat, el domini visitant del rebot i el baix ritme ofensiu.

Mbappé, Yamal i Peter Lim es convertixen en ninots llestos per a cremar en les Falles de València

Les Falles de València tornen a convertir a Kylian Mbappé, Lamine Yamal i Peter Lim en ninots satírics que cremaran en la cremà, al costat d'una falla rècord dedicada a la marató.

La comissió que investigarà les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan es posarà en marxa el 23 de març

La comissió municipal que examinarà les possibles irregularitats en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan començarà el 23 de març, més de mes i mig després d'acordar-se en un ple extraordinari.

L’Elx tanca la renovació de Dituro i planteja un any més a Bigas

L'Elx aconseguix un acord verbal per a ampliar un any el contracte del porter Matías Dituro i proposa una altra temporada al central Pedro Bigas, mentres definix el futur de diversos jugadors clau.