Detingut un home a Elda per sostraure les pertinences a una passatgera que es va dormir en un tren

ALACANT, 14 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local d’Elda han detingut un home com a presumpte autor d’un robatori patit per una passatgera d’un tren amb destinació a Alacant que s’havia quedat dormida, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Els efectius policials van localitzar i van identificar al presumpte lladre gràcies a la descripció oferida per un altre viatger, qui va presenciar la sostració i va cridar a la Policia Local, per a informar que l’autor del robatori s’havia baixat a Elda. Els agents es van desplaçar fins a l’estació on van recaptar informació sobre l’aspecte de l’individu i van iniciar una batuda pels voltants.

El sospitós va ser localitzat en la confluència de les avingudes de Saix i Novo Hamburg i, després de ser identificat, els efectius de la Policia Local li van demanar que mostrara els efectes que portava en les butxaques, on portava un telèfon mòbil, uns auriculars, diners en efectius i una targeta de crèdit, valorats en més d’1.000 euros i que van resultar ser de la víctima del robatori.

Després de ser escorcollat, i després de confirmar amb la dona que havia patit la sostració de la bossa que tots els objectes li pertanyien, l’home, de 47 anys, va ser detingut i traslladat a la Comissaria de la Policia Nacional, moment en el qual va revelar que la bossa sostreta i la resta d’objectes que contenia els havia dipositat a l’interior d’un contenidor de brossa situat en els voltants de l’estació.

Últimes notícies

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.