Detingut un home a Elda per sostraure les pertinences a una passatgera que es va dormir en un tren

ALACANT, 14 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local d’Elda han detingut un home com a presumpte autor d’un robatori patit per una passatgera d’un tren amb destinació a Alacant que s’havia quedat dormida, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Els efectius policials van localitzar i van identificar al presumpte lladre gràcies a la descripció oferida per un altre viatger, qui va presenciar la sostració i va cridar a la Policia Local, per a informar que l’autor del robatori s’havia baixat a Elda. Els agents es van desplaçar fins a l’estació on van recaptar informació sobre l’aspecte de l’individu i van iniciar una batuda pels voltants.

El sospitós va ser localitzat en la confluència de les avingudes de Saix i Novo Hamburg i, després de ser identificat, els efectius de la Policia Local li van demanar que mostrara els efectes que portava en les butxaques, on portava un telèfon mòbil, uns auriculars, diners en efectius i una targeta de crèdit, valorats en més d’1.000 euros i que van resultar ser de la víctima del robatori.

Després de ser escorcollat, i després de confirmar amb la dona que havia patit la sostració de la bossa que tots els objectes li pertanyien, l’home, de 47 anys, va ser detingut i traslladat a la Comissaria de la Policia Nacional, moment en el qual va revelar que la bossa sostreta i la resta d’objectes que contenia els havia dipositat a l’interior d’un contenidor de brossa situat en els voltants de l’estació.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU