14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detingut un home a Elda per sostraure les pertinences a una passatgera que es va dormir en un tren

ALACANT, 14 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local d’Elda han detingut un home com a presumpte autor d’un robatori patit per una passatgera d’un tren amb destinació a Alacant que s’havia quedat dormida, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Els efectius policials van localitzar i van identificar al presumpte lladre gràcies a la descripció oferida per un altre viatger, qui va presenciar la sostració i va cridar a la Policia Local, per a informar que l’autor del robatori s’havia baixat a Elda. Els agents es van desplaçar fins a l’estació on van recaptar informació sobre l’aspecte de l’individu i van iniciar una batuda pels voltants.

El sospitós va ser localitzat en la confluència de les avingudes de Saix i Novo Hamburg i, després de ser identificat, els efectius de la Policia Local li van demanar que mostrara els efectes que portava en les butxaques, on portava un telèfon mòbil, uns auriculars, diners en efectius i una targeta de crèdit, valorats en més d’1.000 euros i que van resultar ser de la víctima del robatori.

Després de ser escorcollat, i després de confirmar amb la dona que havia patit la sostració de la bossa que tots els objectes li pertanyien, l’home, de 47 anys, va ser detingut i traslladat a la Comissaria de la Policia Nacional, moment en el qual va revelar que la bossa sostreta i la resta d’objectes que contenia els havia dipositat a l’interior d’un contenidor de brossa situat en els voltants de l’estació.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.