Detingut un home a València amb drogues, armes i objectes sostrets en el seu habitatge

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 33 anys com a presumpte autor dels delictes de tràfic de drogues, tinència il·lícita d’armes i encobriment. Els policies van registrar el seu domicili, des d’on presumptament venia substancies estupefaents, i allí van localitzar i van intervenir 165 grams de cocaïna, 860 de haixix, 178 de marihuana, prop de 500 pastilles de diferents medicaments, una pistola, un táser i diversos objectes presumptament sostrets.

Les investigacions, dutes a terme per part d’agents de la comissaria del districte d’Exposició, es van iniciar el gener passat, després d’esbrinar que a un domicili podria estar venent-se substancies estupefaents, així com objectes prèviament robats, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

Després de diverses perquisicions i comprovacions, finalment els policies han registrat l’habitatge, on han localitzat i intervingut 165 grams de cocaïna, 860 de haixix, 178 de marihuana, prop de 500 pastilles de diferents medicaments, una pistola, un táser, dues balances de precisió i diversos objectes presumptament sostrets, entre els quals es troben diverses joies, huit telèfons mòbils, un patinet elèctric, un projector d’imatge, cinc auriculars sense fils i un màquina d’explicar bitllets.

Per tot això, els investigadors van detenir al sospitós com a presumpte autor dels delictes de tràfic de drogues, tinència il·lícita d’armes i encobriment. L’arrestat, un home de nacionalitat algeriana i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Els agents continuen les gestions per a localitzar l’origen d’alguns dels objectes intervinguts i poder retornar-li’ls als seus legítims propietaris. Les investigacions continuen obertes i no es descarten noves detencions.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.