Detingut un home a València amb drogues, armes i objectes sostrets en el seu habitatge

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 33 anys com a presumpte autor dels delictes de tràfic de drogues, tinència il·lícita d’armes i encobriment. Els policies van registrar el seu domicili, des d’on presumptament venia substancies estupefaents, i allí van localitzar i van intervenir 165 grams de cocaïna, 860 de haixix, 178 de marihuana, prop de 500 pastilles de diferents medicaments, una pistola, un táser i diversos objectes presumptament sostrets.

Les investigacions, dutes a terme per part d’agents de la comissaria del districte d’Exposició, es van iniciar el gener passat, després d’esbrinar que a un domicili podria estar venent-se substancies estupefaents, així com objectes prèviament robats, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

Després de diverses perquisicions i comprovacions, finalment els policies han registrat l’habitatge, on han localitzat i intervingut 165 grams de cocaïna, 860 de haixix, 178 de marihuana, prop de 500 pastilles de diferents medicaments, una pistola, un táser, dues balances de precisió i diversos objectes presumptament sostrets, entre els quals es troben diverses joies, huit telèfons mòbils, un patinet elèctric, un projector d’imatge, cinc auriculars sense fils i un màquina d’explicar bitllets.

Per tot això, els investigadors van detenir al sospitós com a presumpte autor dels delictes de tràfic de drogues, tinència il·lícita d’armes i encobriment. L’arrestat, un home de nacionalitat algeriana i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Els agents continuen les gestions per a localitzar l’origen d’alguns dels objectes intervinguts i poder retornar-li’ls als seus legítims propietaris. Les investigacions continuen obertes i no es descarten noves detencions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.