Detingut un home per agredir en el seu cotxe amb un cúter a la seua parella, de la qual s’estava separant

ALACANT, 8 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alacant a un home de 35 anys acusat d’agredir en el seu vehicle amb un cúter a la seua parella, de la qual s’estava separant, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

Els fets van ocórrer a primera hora del matí quan un agent de la Policia Nacional en servici que circulava amb moto, va escoltar crits d’una persona demanant auxili. Es va desplaçar fins a un aparcament proper i va localitzar a un home discutint amb una dona, a la qual l’estava privant d’eixir d’un cotxe per força.

L’agent es va aproximar als dos dirigint-se a l’home perquè deixara eixir a la dona del cotxe. En este moment va haver d’immobilitzar a l’home perquè deixara la seua actitud i va sol·licitar el suport d’altres indicatius de la Policia Nacional i d’una ambulància. Es va adonar que la dona sagnava per un tall en un costat.

En el lloc es van personar diverses patrulles de la Policia Nacional. Es va descobrir que l’home i la dona havien sigut parella. Tots dos havien començat una discussió i l’home havia agredit a la dona amb algun objecte tallant. Li havia causat lesions en un costat i en les mans. La víctima va ser assistida en un primer moment pels agents.

La mateixa presentava un sagnat que no es detenia, per la qual cosa van haver de taponar les seues ferides. Pocs minuts després es va personar en el lloc una ambulància que trasllade a la dona a l’Hospital General d’Alacant.

També es van desplaçar funcionaris de Policia Científica que van realitzar les tasques específiques assignades per a este tipus de successos. La Policia Nacional va descobrir que l’home havia agredit a la dona a l’interior del vehicle amb un cúter que havia perdut a l’interior del cotxe quan la dona intente defensar-se.

La Policia Nacional va detenir a l’home en este mateix instant. Segons es va poder concloure, la parella estava a la meitat d’un procés de separació i la dona havia abandonat el domicili comú, fet que hauria despertat en el presumpte autor una gelosia que van desencadenar en l’agressió.

El detingut mancava d’antecedents i no hi havia denúncies prèvies sobre fets similars. Se li investiga per un delicte de violència de gènere i en les pròximes hores passarà a la disposició del Jutjat de Violència Sobre la Dona de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.