Detingut un home per agredir en el seu cotxe amb un cúter a la seua parella, de la qual s’estava separant

ALACANT, 8 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alacant a un home de 35 anys acusat d’agredir en el seu vehicle amb un cúter a la seua parella, de la qual s’estava separant, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

Els fets van ocórrer a primera hora del matí quan un agent de la Policia Nacional en servici que circulava amb moto, va escoltar crits d’una persona demanant auxili. Es va desplaçar fins a un aparcament proper i va localitzar a un home discutint amb una dona, a la qual l’estava privant d’eixir d’un cotxe per força.

L’agent es va aproximar als dos dirigint-se a l’home perquè deixara eixir a la dona del cotxe. En este moment va haver d’immobilitzar a l’home perquè deixara la seua actitud i va sol·licitar el suport d’altres indicatius de la Policia Nacional i d’una ambulància. Es va adonar que la dona sagnava per un tall en un costat.

En el lloc es van personar diverses patrulles de la Policia Nacional. Es va descobrir que l’home i la dona havien sigut parella. Tots dos havien començat una discussió i l’home havia agredit a la dona amb algun objecte tallant. Li havia causat lesions en un costat i en les mans. La víctima va ser assistida en un primer moment pels agents.

La mateixa presentava un sagnat que no es detenia, per la qual cosa van haver de taponar les seues ferides. Pocs minuts després es va personar en el lloc una ambulància que trasllade a la dona a l’Hospital General d’Alacant.

També es van desplaçar funcionaris de Policia Científica que van realitzar les tasques específiques assignades per a este tipus de successos. La Policia Nacional va descobrir que l’home havia agredit a la dona a l’interior del vehicle amb un cúter que havia perdut a l’interior del cotxe quan la dona intente defensar-se.

La Policia Nacional va detenir a l’home en este mateix instant. Segons es va poder concloure, la parella estava a la meitat d’un procés de separació i la dona havia abandonat el domicili comú, fet que hauria despertat en el presumpte autor una gelosia que van desencadenar en l’agressió.

El detingut mancava d’antecedents i no hi havia denúncies prèvies sobre fets similars. Se li investiga per un delicte de violència de gènere i en les pròximes hores passarà a la disposició del Jutjat de Violència Sobre la Dona de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.