Detingut un home per agredir en el seu cotxe amb un cúter a la seua parella, de la qual s’estava separant

ALACANT, 8 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alacant a un home de 35 anys acusat d’agredir en el seu vehicle amb un cúter a la seua parella, de la qual s’estava separant, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

Els fets van ocórrer a primera hora del matí quan un agent de la Policia Nacional en servici que circulava amb moto, va escoltar crits d’una persona demanant auxili. Es va desplaçar fins a un aparcament proper i va localitzar a un home discutint amb una dona, a la qual l’estava privant d’eixir d’un cotxe per força.

L’agent es va aproximar als dos dirigint-se a l’home perquè deixara eixir a la dona del cotxe. En este moment va haver d’immobilitzar a l’home perquè deixara la seua actitud i va sol·licitar el suport d’altres indicatius de la Policia Nacional i d’una ambulància. Es va adonar que la dona sagnava per un tall en un costat.

En el lloc es van personar diverses patrulles de la Policia Nacional. Es va descobrir que l’home i la dona havien sigut parella. Tots dos havien començat una discussió i l’home havia agredit a la dona amb algun objecte tallant. Li havia causat lesions en un costat i en les mans. La víctima va ser assistida en un primer moment pels agents.

La mateixa presentava un sagnat que no es detenia, per la qual cosa van haver de taponar les seues ferides. Pocs minuts després es va personar en el lloc una ambulància que trasllade a la dona a l’Hospital General d’Alacant.

També es van desplaçar funcionaris de Policia Científica que van realitzar les tasques específiques assignades per a este tipus de successos. La Policia Nacional va descobrir que l’home havia agredit a la dona a l’interior del vehicle amb un cúter que havia perdut a l’interior del cotxe quan la dona intente defensar-se.

La Policia Nacional va detenir a l’home en este mateix instant. Segons es va poder concloure, la parella estava a la meitat d’un procés de separació i la dona havia abandonat el domicili comú, fet que hauria despertat en el presumpte autor una gelosia que van desencadenar en l’agressió.

El detingut mancava d’antecedents i no hi havia denúncies prèvies sobre fets similars. Se li investiga per un delicte de violència de gènere i en les pròximes hores passarà a la disposició del Jutjat de Violència Sobre la Dona de la localitat d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.