Detingut un home València al que li constava una reclamació per furtar 30.000 euros a un ancià

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’estació de tren Joaquín Sorolla de València a un home al que li constaven dos reclamacions policials, una d’elles per un presumpte delicte de robatori de 30.000 euros a una persona d’edat avançada usant el mètode de ‘la taca’.

 

L’home, de 66 anys, ha sigut interceptat per agents pertanyents a la Brigada Mòbil de Policia Nacional en intentar esquivar als policies en la zona d’escàner de l’estació de trens.

 

En mostrar una actitud sospitosa, l’han identificat i han comprovat que tenia una reclamació policial del 29 d’octubre per un suposat furt de 30.000 euros. A demés, li constava un altre requeriment judicial com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

 

El mètode de la taca

En concret, després d’algunes gestions, els investigadors han comprovat que l’individu estava en busca per uns fets ocorreguts en el districte de Salamanca en Madrid, en el que va furtar 30.000 euros a una persona d’avançada edat.

 

Els fets es van produir quan la víctima es va dirigir a una entitat bancària i va retirar els diners per a traslladar-los a una altra sucursal. Estos moviments van ser examinats pel sospitós, a demés de tres persones més.

 

Després de seguir els seus passos, el presumpte autor es va dirigir a la víctima dient-li que tenia una taca en la jaqueta. El perjudicat va anar al bany per a netejar-se, deixant la bolsa amb els diners descuidada durant uns segons, instants que van ser aprofitats per l’home detingut per a apoderar-se de l’efectiu. El detingut, amb antecedents policials, ha passat disposició judicial.

Últimes notícies

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.