Detingut per violència de gènere i retindre durant tres dies la seua parella

Agents de la Policia Local de Rojales han detingut un home de nacionalitat cubana com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal, violència de gènere, lesions i amenaces de mort contra la seua parella sentimental, una jove de nacionalitat uruguaiana.

Els fets van tindre lloc dimecres a la vesprada quan els agents van rebre una trucada del centre d’emergències 112 alertant de la situació. La dona estava almenys tres dies retinguda per la seua parella sentimental en un habitatge d’una urbanització de Rojales, segons explica la regidora de Seguretat Ciutadana, Lourdes López.

L’actuació policial es va desenvolupar cap a les 16:30 hores de dimecres després de rebre un avís d’alerta del 112. Un vegada personats al lloc dels fets van alliberar la jove i van detindre l’home que va fer servir la força per no ser reduït i havent-se d’emprar a fons els policies per fer-ho.

Segons la regidora els agents una vegada que van mantindre una entrevista amb la requeridora, van trobar prou elements probatoris de la veracitat dels fets pel que es va procedir a la detenció del subjecte alliberant la víctima, que se li va prestar una especial atenció a causa de el seu estat. La dona va ser posada a disposició de la Guàrdia Civil d’Almoradí per continuar amb les diligències necessàries per a aclarir els fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.

Aznar participarà en Forinvest 2026 per a analitzar l’escenari geoestratègic

José María Aznar intervindrà en Forinvest 2026 l'11 de març en Fira València amb una ponència sobre el nou desorde mundial. La seua xarrada s'emmarca en el Business & Innovation Fòrum.

Espanya inicia la classificació al Mundial 2027 davant Islàndia a Castelló

La campiona del món debuta en el grup A3 davant la 16a del rànquing FIFA en Castalia a les 19 hores, amb una llista amb onze canvis i el retorn de Missa Rodríguez.

El Gremi d’Artistes Fallers demanarà paralitzar la plantà si la borrasca causa problemes

El Gremi d'Artistes Fallers va anunciar que demanarà detindre la plantà si la pluja o el vent de la nova borrasca compliquen els treballs. La prioritat serà la seguretat i se seguiran les recomanacions municipals.

Catalá afirma que l’AVL està lluny de la realitat en el seu informe sobre el topònim de València

L'alcaldessa ha qüestionat el criteri de l'AVL, que fixa València com a única forma correcta del nom de la ciutat, i ha confirmat que seguirà amb la doble denominació.

L’AVL conclou que València és el topònim únic i justificat històricament

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha conclòs que València és la forma correcta, adequada i històricament justificada del nom de la ciutat. Si l'Ajuntament insistix en la fórmula bilingüe, només veu admissible València / València i descarta Valéncia.

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.

Compromís xifra en 850.000 euros a l’any el cost de l’Oficina de expresidents i demana suprimir privilegis

Compromís ha situat en 850.000 euros el gasto anual de l'Oficina dels expresidents i en 7 milions l'acumulat, i defendrà en Les Corts eliminar el que considera privilegis il·lògics.