Detingut per violència de gènere i retindre durant tres dies la seua parella

Agents de la Policia Local de Rojales han detingut un home de nacionalitat cubana com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal, violència de gènere, lesions i amenaces de mort contra la seua parella sentimental, una jove de nacionalitat uruguaiana.

Els fets van tindre lloc dimecres a la vesprada quan els agents van rebre una trucada del centre d’emergències 112 alertant de la situació. La dona estava almenys tres dies retinguda per la seua parella sentimental en un habitatge d’una urbanització de Rojales, segons explica la regidora de Seguretat Ciutadana, Lourdes López.

L’actuació policial es va desenvolupar cap a les 16:30 hores de dimecres després de rebre un avís d’alerta del 112. Un vegada personats al lloc dels fets van alliberar la jove i van detindre l’home que va fer servir la força per no ser reduït i havent-se d’emprar a fons els policies per fer-ho.

Segons la regidora els agents una vegada que van mantindre una entrevista amb la requeridora, van trobar prou elements probatoris de la veracitat dels fets pel que es va procedir a la detenció del subjecte alliberant la víctima, que se li va prestar una especial atenció a causa de el seu estat. La dona va ser posada a disposició de la Guàrdia Civil d’Almoradí per continuar amb les diligències necessàries per a aclarir els fets.

Últimes notícies

Detinguts dos lladres per robar 2.000 quilos de coure en pobles d’Alacant i València

Dos hòmens de 21 i 41 anys han sigut detinguts acusats de robar 2.000 quilos de coure en l’enllumenat públic i carregadors de vehicles elèctrics de diversos pobles d’Alacant i València, amb un perjuí que supera els 100.000 euros.

La nova Coca del Poble ajuda els comerços de Paiporta colpits per la dana

Paiporta ha presentat la Coca del Poble, un dolç solidari creat per alumnat d’hoteleria per a donar suport als comerços afectats per la dana de 2024 i recuperar la rebosteria tradicional de l’Horta Sud.

Educació reprén dijous la negociació amb els sindicats docents sobre inclusió

La Conselleria d'Educació ha convocat per a dijous una nova mesa sectorial amb els cinc sindicats de l'ensenyament públic per a negociar les mesures d'inclusió, després de la suspensió de la vaga indefinida docent iniciada el 11 de maig.

Les falsificacions fan perdre més de 1.200 milions d’euros cada any a Espanya

Les falsificacions en confecció, bosses, joieria i rellotgeria provoquen a Espanya pèrdues anuals de més de 1.200 milions d’euros, segons la EUIPO amb seu a Alacant.

Ferran Torres iguala Albiol com a valencianista amb més partits amb Espanya

Ferran Torres ha arribat als 58 partits amb la selecció espanyola en el debut mundialista contra Cap Verd i ha igualat així el registre de Raúl Albiol com a jugador valencià amb més internacionalitats.

La vaga en Metrovalencia i el TRAM es complix sense incidències amb el 75 % de servicis mínims

La vaga convocada per SEMAF en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant es desenvolupa este dimarts sense incidències, amb el 75 % dels servicis mínims i un seguiment del 100 %, segons el sindicat.

Cauen dos narcoplantacions amb més de 600 plantes de marihuana a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i ha desmantellat dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló, amb més de 600 plantes, una connexió il·legal a la llum i diverses armes llargues.

El PSPV reclama que Martínez Mus declare pel WhatsApp del Consell sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha demanat al jutjat de Catarroja que cite com a testimoni el vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, per aclarir els missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Govern valencià durant la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024.