16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Detingut per violència de gènere i retindre durant tres dies la seua parella

Agents de la Policia Local de Rojales han detingut un home de nacionalitat cubana com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal, violència de gènere, lesions i amenaces de mort contra la seua parella sentimental, una jove de nacionalitat uruguaiana.

Els fets van tindre lloc dimecres a la vesprada quan els agents van rebre una trucada del centre d’emergències 112 alertant de la situació. La dona estava almenys tres dies retinguda per la seua parella sentimental en un habitatge d’una urbanització de Rojales, segons explica la regidora de Seguretat Ciutadana, Lourdes López.

L’actuació policial es va desenvolupar cap a les 16:30 hores de dimecres després de rebre un avís d’alerta del 112. Un vegada personats al lloc dels fets van alliberar la jove i van detindre l’home que va fer servir la força per no ser reduït i havent-se d’emprar a fons els policies per fer-ho.

Segons la regidora els agents una vegada que van mantindre una entrevista amb la requeridora, van trobar prou elements probatoris de la veracitat dels fets pel que es va procedir a la detenció del subjecte alliberant la víctima, que se li va prestar una especial atenció a causa de el seu estat. La dona va ser posada a disposició de la Guàrdia Civil d’Almoradí per continuar amb les diligències necessàries per a aclarir els fets.

Últimes notícies

Una detenció a Alacant destapa a un líder de pornografia infantil arrestat a l’Argentina

La detenció d'un home a Alacant per emmagatzemar i compartir material d'abús infantil ha permés arrestar a l'Argentina a un presumpte líder d'una xarxa internacional. La investigació continua oberta.

València rebrà 2026 amb campanades infantils al matí i música, llums i focs a la nit

València acomiadarà 2025 amb campanades infantils de 10.30 a 13.00 amb Gisela i, a la nit, DJs, llums i focs artificials en la plaça de l'Ajuntament, amb controls d'accés i gots reciclats.

La Generalitat construirà 35 vivendes industrialitzades de protecció pública a Utiel per a afectats per la dana

La Generalitat ha posat en marxa la licitació per a alçar 35 vivendes de protecció pública industrialitzades a Utiel sobre un solar municipal. La inversió ascendix a 6,7 milions i s'emmarca en el Pla de Reconstrucció Local-Dana.

Coca-Cola s’unix a més de 50 ONG per a repartir 10.000 menjars per Nadal

La companyia s'ha unit a més de 50 ONG, bancs d'aliments i escoles d'hostaleria per a portar 10.000 menjars a famílies vulnerables del 16 al 24 de desembre en 19 ciutats. La campanya, en el seu quint any, mobilitza voluntariat per a embutxacar i distribuir els lots i ressalta el compromís 'continu' amb les comunitats.

La grip baixa però la covid puja en la Comunitat Valenciana i augmenten els ingressos

La incidència de grip descendix un 28,89% fins a 332,2 per 100.000, mentres la covid puja un 40,79% i el VRS repunta. L'activitat total i els ingressos per quadres greus augmenten i superen la mitjana nacional.

Finestrat reorganitza el govern local amb dos noves regidories

La nova alcaldessa, Nati Algado, ha reordenat l'equip de govern amb dos regidories inèdites i canvis d'àrees per a obrir una nova etapa de gestió.

Detinguts els dos atrinxerats a Elx després de matar a dos hòmens i deixar greu a un tercer

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens que s'havien atrinxerat en una vivenda d'Elx. Abans havien apallissat fins a la mort a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

Pérez Llorca subratlla el compromís del Consell amb Alacant i l’impuls a l’estació central del TRAM

El president ha reafirmat el suport de la Generalitat als projectes clau de la ciutat, amb l'estació central del TRAM com a eix intermodal. Via Parc fixa l'objectiu d'iniciar el seu desenrotllament l'any vinent després de resoldre's la titularitat dels sòls.