Mastodon
32.4 C
València
Dijous, 4 setembre, 2025

Detingut per simular el robatori del seu vehicle accidentat a Moncada

El passat dia 26 de juny, cap a les 02.30 hores, la Guàrdia Civil i la Policia Local de Moncada van rebre un avís sobre un possible accident de trànsit en un camí que uneix les poblacions de Benifaraig i Moncada. A l’arribada dels agents, van observar que la roda esquerra davantera del cotxe havia eixit disparada, possiblement per col·lidir amb la vorada del camí.

 

Minuts després de l’arribada dels investigadors al lloc dels fets, es va personar un jove de 18 anys, de nacionalitat espanyola, que va assegurar ser el propietari del vehicle sinistrat. Aquest individu va manifestar obertament que li havien robat el cotxe en una discoteca pròxima a la Platja de la Malva-rosa. El subjecte, en tot moment, va mantindre una actitud de pinxo i fins i tot va arribar a faltar-li el respecte als agents. Els quals, van poder observar, en el comportament del jove, clars signes d’una intoxicació alcohòlica.

 

L’endemà, el supòsit perjudicat, tal com va declarar la nit anterior, va presentar oficialment una denúncia en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Moncada pel robatori del seu vehicle.

 

Fruit de les investigacions, el dia 08 de juliol, agents de la Guàrdia Civil de Moncada van descobrir que el mateix individu que va interposar la denúncia, era qui conduïa el cotxe en el moment de la col·lisió, per la qual cosa va ser detingut per un delicte d’acusació i denúncia falsa i un altre delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Moncada (València).

Últimes notícies

El Govern transferix 417 milions als ajuntaments afectats per la DANA per a reparar clavegueram

L'Executiu eleva un 20% la dotació per l'alça de preus i preveu tancar la resolució en una o dos setmanes. Els municipis disposaran de 48 mesos per a justificar.

Martínez Mus defén a Vaersa per a accelerar la reparació del clavegueram després de la DANA

Martínez Mus proposa utilitzar l'empresa pública Vaersa per a agilitzar la reparació del clavegueram danyat per la DANA. També reclama coordinació i decisions urgents de la CHJ i de l'Estat.

La circulació dels trens d’alta velocitat es normalitza després de la caiguda de sistemes d’Adif

La xarxa d'alta velocitat es recupera de manera gradual després d'una avaria en els sistemes informàtics d'Adif que va causar parades puntuals i retards. El major impacte es va registrar en els corredors sud i nord-oest; l'est i Llevant van tindre afecció menor i la xarxa convencional va operar amb normalitat.

Hugo Morán defén que Aemet mai va dir que la dana anara a desaparéixer de la Comunitat Valenciana

Morán aclarix que la menció a la Regió muntanyenca de Conca assenyalava la direcció del sistema, no la seua eixida de la regió. L'avís roig es va mantindre tot el dia.

Quatre ferits després de l’enrotllament d’un camió en la zona d’obres de la V-31

Quatre hòmens van resultar ferits quan un camió va invadir una zona en obres en la V-31, Pista de Silla, a l'altura de Beniparrell. Tots van patir politraumatismes i van ser traslladats a diferents hospitals.

Ciutadans demana a la jutgessa del cas DANA comprovar si À Punt va gravar àudio en el Cecopi

Ciutadans, com a acusació popular en la causa per la DANA, sol·licita verificar si À Punt va registrar so en la reunió del Cecopi del 29 d'octubre i demana triangulació de mòbils de Pradas i Argüeso.

Rovira separa la defensa del valencià a Europa del debat sobre la zona de predomini

El conseller d'Educació sosté que impulsar el reconeixement europeu del valencià no contradiu els canvis en el mapa de predomini lingüístic. La polèmica creix després de les paraules del ministre Albares i l'exigència de rectificació de Mazón.

El Consell demanarà mesures cautelars contra el repartiment de menors migrants

El Consell sol·licitarà mesures cautelars per a frenar el pla estatal de redistribució de menors migrants no acompanyats. Mazón denuncia saturació i falta de col·laboració municipal.