Detingut per simular el robatori del seu vehicle accidentat a Moncada

El passat dia 26 de juny, cap a les 02.30 hores, la Guàrdia Civil i la Policia Local de Moncada van rebre un avís sobre un possible accident de trànsit en un camí que uneix les poblacions de Benifaraig i Moncada. A l’arribada dels agents, van observar que la roda esquerra davantera del cotxe havia eixit disparada, possiblement per col·lidir amb la vorada del camí.

 

Minuts després de l’arribada dels investigadors al lloc dels fets, es va personar un jove de 18 anys, de nacionalitat espanyola, que va assegurar ser el propietari del vehicle sinistrat. Aquest individu va manifestar obertament que li havien robat el cotxe en una discoteca pròxima a la Platja de la Malva-rosa. El subjecte, en tot moment, va mantindre una actitud de pinxo i fins i tot va arribar a faltar-li el respecte als agents. Els quals, van poder observar, en el comportament del jove, clars signes d’una intoxicació alcohòlica.

 

L’endemà, el supòsit perjudicat, tal com va declarar la nit anterior, va presentar oficialment una denúncia en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Moncada pel robatori del seu vehicle.

 

Fruit de les investigacions, el dia 08 de juliol, agents de la Guàrdia Civil de Moncada van descobrir que el mateix individu que va interposar la denúncia, era qui conduïa el cotxe en el moment de la col·lisió, per la qual cosa va ser detingut per un delicte d’acusació i denúncia falsa i un altre delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Moncada (València).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.