14.1 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Detingut per simular el robatori del seu vehicle accidentat a Moncada

El passat dia 26 de juny, cap a les 02.30 hores, la Guàrdia Civil i la Policia Local de Moncada van rebre un avís sobre un possible accident de trànsit en un camí que uneix les poblacions de Benifaraig i Moncada. A l’arribada dels agents, van observar que la roda esquerra davantera del cotxe havia eixit disparada, possiblement per col·lidir amb la vorada del camí.

 

Minuts després de l’arribada dels investigadors al lloc dels fets, es va personar un jove de 18 anys, de nacionalitat espanyola, que va assegurar ser el propietari del vehicle sinistrat. Aquest individu va manifestar obertament que li havien robat el cotxe en una discoteca pròxima a la Platja de la Malva-rosa. El subjecte, en tot moment, va mantindre una actitud de pinxo i fins i tot va arribar a faltar-li el respecte als agents. Els quals, van poder observar, en el comportament del jove, clars signes d’una intoxicació alcohòlica.

 

L’endemà, el supòsit perjudicat, tal com va declarar la nit anterior, va presentar oficialment una denúncia en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Moncada pel robatori del seu vehicle.

 

Fruit de les investigacions, el dia 08 de juliol, agents de la Guàrdia Civil de Moncada van descobrir que el mateix individu que va interposar la denúncia, era qui conduïa el cotxe en el moment de la col·lisió, per la qual cosa va ser detingut per un delicte d’acusació i denúncia falsa i un altre delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Moncada (València).

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.