Detinguts set homes acusats de traficar amb drogues i posseir objectes sostrets

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a set homes acusats de traficar amb drogues i posseir objectes sostrets, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

Els arrests s’han dut a terme en una operació policial contra el sovintege després de localitzar en un registre domiciliari drogues i gran quantitat d’objectes que havien sigut sostrets.

Les investigacions es van iniciar el passat mes de novembre, després de tenir coneixement els agents que en un habitatge del districte valencià d’Exposició podria estar venent-se droga a petita escala.

L’operació policial va culminar amb el registre del domicili, on es van intervenir 96 grams d’haixix, 250 euros i multitud d’objectes procedents de diversos fets delictius, com a robatoris amb força en interior de vehicle, furts o robatoris amb violència o intimidació.

Així mateix, els policies han detingut a set homes presumptament relacionats amb els fets. Entre els objectes recuperats es troben cinc patinets elèctrics, cinc bicicletes, cascos, material esportiu, eines, càmeres de fotos, una vintena de telèfons mòbils i targetes de memòria, entre altres efectes.

Així mateix, els investigadors han intervingut diverses armes blanques com a ganivets de cuina de grans dimensions i una catana que estava amagada sota un matalàs.

Les perquisicions dels agents han permès retornar 22 dels objectes intervinguts als seus legítims propietaris procedents de deu fets delictius diferents comeses en la ciutat de València, concretament de furts i de robatoris en interior de vehicle. Es continuen les investigacions per a localitzar l’origen de la resta d’efectes confiscats.

Els arrestats, tots ells amb antecedents policials i d’origen algerià i tunisenc, han passat ja a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.