18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detinguts set homes acusats de traficar amb drogues i posseir objectes sostrets

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a set homes acusats de traficar amb drogues i posseir objectes sostrets, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

Els arrests s’han dut a terme en una operació policial contra el sovintege després de localitzar en un registre domiciliari drogues i gran quantitat d’objectes que havien sigut sostrets.

Les investigacions es van iniciar el passat mes de novembre, després de tenir coneixement els agents que en un habitatge del districte valencià d’Exposició podria estar venent-se droga a petita escala.

L’operació policial va culminar amb el registre del domicili, on es van intervenir 96 grams d’haixix, 250 euros i multitud d’objectes procedents de diversos fets delictius, com a robatoris amb força en interior de vehicle, furts o robatoris amb violència o intimidació.

Així mateix, els policies han detingut a set homes presumptament relacionats amb els fets. Entre els objectes recuperats es troben cinc patinets elèctrics, cinc bicicletes, cascos, material esportiu, eines, càmeres de fotos, una vintena de telèfons mòbils i targetes de memòria, entre altres efectes.

Així mateix, els investigadors han intervingut diverses armes blanques com a ganivets de cuina de grans dimensions i una catana que estava amagada sota un matalàs.

Les perquisicions dels agents han permès retornar 22 dels objectes intervinguts als seus legítims propietaris procedents de deu fets delictius diferents comeses en la ciutat de València, concretament de furts i de robatoris en interior de vehicle. Es continuen les investigacions per a localitzar l’origen de la resta d’efectes confiscats.

Els arrestats, tots ells amb antecedents policials i d’origen algerià i tunisenc, han passat ja a disposició judicial.

Últimes notícies

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.

Marató València firma un acord per a reparar la pista de la UPV amb 120.000 euros i obrir-la a clubs i federats

La Marató València ha acordat amb la UPV aportar 120.000 euros per a reparar la seua pista i obrir-la a clubs i federats. La instal·lació serà homologada després de les obres previstes fins a 2026.

La compravenda de vivendes va caure un 4,1% al novembre en la Comunitat Valenciana i els preus van pujar un 12,7%

Al novembre, la Comunitat Valenciana va registrar un 4,1% menys d'operacions mentres el preu de la vivenda va escalar un 12,7%. A Espanya, les compravendes van baixar un 2,4% i les hipoteques van créixer un 6,5%

71 carreteres seguixen afectades per la borrasca, cap en la xarxa principal

El temporal de neu i pluja manté 71 carreteres amb problemes, amb 19 tancaments i 21 trams amb cadenes, sense afecció en la xarxa principal. Aragó, Astúries, Castella i Lleó i la Comunitat Valenciana concentren les majors incidències.

Alacant acull la Game Jam 2026, una marató de 48 hores per a crear videojocs

La Game Jam 2026 reunix al Parc Científic d'Alacant a uns 70 creadors durant 48 hores per a dissenyar videojocs a partir d'una temàtica sorpresa i amb mentors. L'esdeveniment s'integra en la Global Game Jam i conclourà amb jurat professional i premis.

Danys i talls de trànsit per vents de 118 km/h a Xàtiva

Vents de fins a 118 km/h han provocat nombrosos incidents a Xàtiva, amb talls de vies i tancament del pavelló de voleibol. No consten ferits.

Marc Pubill torna al Ciutat amb l’Atlètic després de deixar 8,4 milions en el Llevant

Marc Pubill torna este dissabte al Ciutat amb la samarreta de l'Atlètic per a mesurar-se al Llevant. La seua eixida a l'Almeria i la plusvàlua de 2025 van reportar 8,4 milions al club valencià.

Femeval veu en l’acord UE-Índia un impuls a les exportacions valencianes del metall

La patronal del metall ha afirmat que el pacte amb l'Índia reduirà aranzels sobre el 96,6% de les exportacions europees i obrirà cooperació tecnològica. Advertix de la necessitat de vigilar impactes desiguals i de complir estàndards per a un benefici equilibrat.