Detinguts set homes acusats de traficar amb drogues i posseir objectes sostrets

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a set homes acusats de traficar amb drogues i posseir objectes sostrets, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

Els arrests s’han dut a terme en una operació policial contra el sovintege després de localitzar en un registre domiciliari drogues i gran quantitat d’objectes que havien sigut sostrets.

Les investigacions es van iniciar el passat mes de novembre, després de tenir coneixement els agents que en un habitatge del districte valencià d’Exposició podria estar venent-se droga a petita escala.

L’operació policial va culminar amb el registre del domicili, on es van intervenir 96 grams d’haixix, 250 euros i multitud d’objectes procedents de diversos fets delictius, com a robatoris amb força en interior de vehicle, furts o robatoris amb violència o intimidació.

Així mateix, els policies han detingut a set homes presumptament relacionats amb els fets. Entre els objectes recuperats es troben cinc patinets elèctrics, cinc bicicletes, cascos, material esportiu, eines, càmeres de fotos, una vintena de telèfons mòbils i targetes de memòria, entre altres efectes.

Així mateix, els investigadors han intervingut diverses armes blanques com a ganivets de cuina de grans dimensions i una catana que estava amagada sota un matalàs.

Les perquisicions dels agents han permès retornar 22 dels objectes intervinguts als seus legítims propietaris procedents de deu fets delictius diferents comeses en la ciutat de València, concretament de furts i de robatoris en interior de vehicle. Es continuen les investigacions per a localitzar l’origen de la resta d’efectes confiscats.

Els arrestats, tots ells amb antecedents policials i d’origen algerià i tunisenc, han passat ja a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.