11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detinguts set homes acusats de traficar amb drogues i posseir objectes sostrets

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a set homes acusats de traficar amb drogues i posseir objectes sostrets, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

Els arrests s’han dut a terme en una operació policial contra el sovintege després de localitzar en un registre domiciliari drogues i gran quantitat d’objectes que havien sigut sostrets.

Les investigacions es van iniciar el passat mes de novembre, després de tenir coneixement els agents que en un habitatge del districte valencià d’Exposició podria estar venent-se droga a petita escala.

L’operació policial va culminar amb el registre del domicili, on es van intervenir 96 grams d’haixix, 250 euros i multitud d’objectes procedents de diversos fets delictius, com a robatoris amb força en interior de vehicle, furts o robatoris amb violència o intimidació.

Així mateix, els policies han detingut a set homes presumptament relacionats amb els fets. Entre els objectes recuperats es troben cinc patinets elèctrics, cinc bicicletes, cascos, material esportiu, eines, càmeres de fotos, una vintena de telèfons mòbils i targetes de memòria, entre altres efectes.

Així mateix, els investigadors han intervingut diverses armes blanques com a ganivets de cuina de grans dimensions i una catana que estava amagada sota un matalàs.

Les perquisicions dels agents han permès retornar 22 dels objectes intervinguts als seus legítims propietaris procedents de deu fets delictius diferents comeses en la ciutat de València, concretament de furts i de robatoris en interior de vehicle. Es continuen les investigacions per a localitzar l’origen de la resta d’efectes confiscats.

Els arrestats, tots ells amb antecedents policials i d’origen algerià i tunisenc, han passat ja a disposició judicial.

Últimes notícies

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.