Detinguts set homes acusats de traficar amb drogues i posseir objectes sostrets

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a set homes acusats de traficar amb drogues i posseir objectes sostrets, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

Els arrests s’han dut a terme en una operació policial contra el sovintege després de localitzar en un registre domiciliari drogues i gran quantitat d’objectes que havien sigut sostrets.

Les investigacions es van iniciar el passat mes de novembre, després de tenir coneixement els agents que en un habitatge del districte valencià d’Exposició podria estar venent-se droga a petita escala.

L’operació policial va culminar amb el registre del domicili, on es van intervenir 96 grams d’haixix, 250 euros i multitud d’objectes procedents de diversos fets delictius, com a robatoris amb força en interior de vehicle, furts o robatoris amb violència o intimidació.

Així mateix, els policies han detingut a set homes presumptament relacionats amb els fets. Entre els objectes recuperats es troben cinc patinets elèctrics, cinc bicicletes, cascos, material esportiu, eines, càmeres de fotos, una vintena de telèfons mòbils i targetes de memòria, entre altres efectes.

Així mateix, els investigadors han intervingut diverses armes blanques com a ganivets de cuina de grans dimensions i una catana que estava amagada sota un matalàs.

Les perquisicions dels agents han permès retornar 22 dels objectes intervinguts als seus legítims propietaris procedents de deu fets delictius diferents comeses en la ciutat de València, concretament de furts i de robatoris en interior de vehicle. Es continuen les investigacions per a localitzar l’origen de la resta d’efectes confiscats.

Els arrestats, tots ells amb antecedents policials i d’origen algerià i tunisenc, han passat ja a disposició judicial.

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.