Detinguts desenes d’ultres de l’Inter i el Milan, sospitosos de diversos delictes greus

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

La policia italiana va iniciar este dilluns una operació a Milà amb desenes de detencions i registres a membres de grups ultres de l’Inter de Milà i l’AC Milan, inclosos diversos capitosts, per suposada organització criminal amb vincles mafiosos, extorsió, lesions i altres delictes greus, segons un comunicat.

“Des de primeres hores d’este matí està en marxa una gran operació de la Policia d’Estat i la Guàrdia de Finances, coordinada per la direcció Antimafia de la Fiscalia de Milà”, van indicar en un comunicat conjunt tots dos cossos policials.

Els arrestats, entre els quals es troben els capitosts de grups ultres de tots dos equips, són sospitosos de “delictes de conspiració criminal amb mètode mafiós, a més d’extorsió, lesions i altres delictes greus”.

A més, s’estan duent a terme nombrosos registres per a seguir recaptant informació sobre este grups ultres, amb l’objectiu clar que arribar fins a les ‘cupules’ d’estos col·lectius. De fet, entre els arrestats estarien un dels principals líders ultres de l’Inter, Marco Ferdico, i el cap dels seguidors més radicals de l’AC Milan, Lucca Lucci.

Tots dos grups ultres ja estaven en el punt de mira, després de la defunció fa unes setmanes d’Antonio Bellocco, líder dels radicals de l’Inter i vinculat a la mafaia calabresa ‘Ndrangheta. El seu presumpte assassinat també ho investiga la Fiscalia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.