Detinguts desenes d’ultres de l’Inter i el Milan, sospitosos de diversos delictes greus

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

La policia italiana va iniciar este dilluns una operació a Milà amb desenes de detencions i registres a membres de grups ultres de l’Inter de Milà i l’AC Milan, inclosos diversos capitosts, per suposada organització criminal amb vincles mafiosos, extorsió, lesions i altres delictes greus, segons un comunicat.

Anuncios

“Des de primeres hores d’este matí està en marxa una gran operació de la Policia d’Estat i la Guàrdia de Finances, coordinada per la direcció Antimafia de la Fiscalia de Milà”, van indicar en un comunicat conjunt tots dos cossos policials.

Els arrestats, entre els quals es troben els capitosts de grups ultres de tots dos equips, són sospitosos de “delictes de conspiració criminal amb mètode mafiós, a més d’extorsió, lesions i altres delictes greus”.

A més, s’estan duent a terme nombrosos registres per a seguir recaptant informació sobre este grups ultres, amb l’objectiu clar que arribar fins a les ‘cupules’ d’estos col·lectius. De fet, entre els arrestats estarien un dels principals líders ultres de l’Inter, Marco Ferdico, i el cap dels seguidors més radicals de l’AC Milan, Lucca Lucci.

Tots dos grups ultres ja estaven en el punt de mira, després de la defunció fa unes setmanes d’Antonio Bellocco, líder dels radicals de l’Inter i vinculat a la mafaia calabresa ‘Ndrangheta. El seu presumpte assassinat també ho investiga la Fiscalia.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.