15 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Detinguts desenes d’ultres de l’Inter i el Milan, sospitosos de diversos delictes greus

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

La policia italiana va iniciar este dilluns una operació a Milà amb desenes de detencions i registres a membres de grups ultres de l’Inter de Milà i l’AC Milan, inclosos diversos capitosts, per suposada organització criminal amb vincles mafiosos, extorsió, lesions i altres delictes greus, segons un comunicat.

“Des de primeres hores d’este matí està en marxa una gran operació de la Policia d’Estat i la Guàrdia de Finances, coordinada per la direcció Antimafia de la Fiscalia de Milà”, van indicar en un comunicat conjunt tots dos cossos policials.

Els arrestats, entre els quals es troben els capitosts de grups ultres de tots dos equips, són sospitosos de “delictes de conspiració criminal amb mètode mafiós, a més d’extorsió, lesions i altres delictes greus”.

A més, s’estan duent a terme nombrosos registres per a seguir recaptant informació sobre este grups ultres, amb l’objectiu clar que arribar fins a les ‘cupules’ d’estos col·lectius. De fet, entre els arrestats estarien un dels principals líders ultres de l’Inter, Marco Ferdico, i el cap dels seguidors més radicals de l’AC Milan, Lucca Lucci.

Tots dos grups ultres ja estaven en el punt de mira, després de la defunció fa unes setmanes d’Antonio Bellocco, líder dels radicals de l’Inter i vinculat a la mafaia calabresa ‘Ndrangheta. El seu presumpte assassinat també ho investiga la Fiscalia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.