11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Detinguts desenes d’ultres de l’Inter i el Milan, sospitosos de diversos delictes greus

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

La policia italiana va iniciar este dilluns una operació a Milà amb desenes de detencions i registres a membres de grups ultres de l’Inter de Milà i l’AC Milan, inclosos diversos capitosts, per suposada organització criminal amb vincles mafiosos, extorsió, lesions i altres delictes greus, segons un comunicat.

“Des de primeres hores d’este matí està en marxa una gran operació de la Policia d’Estat i la Guàrdia de Finances, coordinada per la direcció Antimafia de la Fiscalia de Milà”, van indicar en un comunicat conjunt tots dos cossos policials.

Els arrestats, entre els quals es troben els capitosts de grups ultres de tots dos equips, són sospitosos de “delictes de conspiració criminal amb mètode mafiós, a més d’extorsió, lesions i altres delictes greus”.

A més, s’estan duent a terme nombrosos registres per a seguir recaptant informació sobre este grups ultres, amb l’objectiu clar que arribar fins a les ‘cupules’ d’estos col·lectius. De fet, entre els arrestats estarien un dels principals líders ultres de l’Inter, Marco Ferdico, i el cap dels seguidors més radicals de l’AC Milan, Lucca Lucci.

Tots dos grups ultres ja estaven en el punt de mira, després de la defunció fa unes setmanes d’Antonio Bellocco, líder dels radicals de l’Inter i vinculat a la mafaia calabresa ‘Ndrangheta. El seu presumpte assassinat també ho investiga la Fiscalia.

Últimes notícies

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.