Detinguts l’exmarit i dos fills d’una dona apunyalada en una plaça d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a l’exmarit i a dos fills de la dona que va resultar ferida este dilluns en ser apunyalada en una plaça de la ciutat d’Alacant. La investigació continua oberta i els arrestats encara no han passat a disposició judicial.

Segons han confirmat fonts policials, als tres detinguts se’ls imputa un presumpte delicte de temptativa d’homicidi, que a l’exmarit se suma el de violència de gènere.

Els tres van ser arrestats sobre les huit de la #vesprada d’este passat dilluns pel Grup d’Homicidis. El pare té 47 anys i els fills, 21 i 20 anys.

Tots passaran a disposició judicial en les pròximes 72 hores, encara que la investigació continua oberta per a esclarir les causes d’este apunyalament amb arma blanca, segons les mateixes fonts.

Els fets es van produir en la migdia d’este dilluns a l’entorn de la plaça Manila del barri del Pla de la capital alacantina. A conseqüència de les ferides, la dona va ser traslladada a un hospital.

Últimes notícies

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.