13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detinguts l’exmarit i dos fills d’una dona apunyalada en una plaça d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a l’exmarit i a dos fills de la dona que va resultar ferida este dilluns en ser apunyalada en una plaça de la ciutat d’Alacant. La investigació continua oberta i els arrestats encara no han passat a disposició judicial.

Segons han confirmat fonts policials, als tres detinguts se’ls imputa un presumpte delicte de temptativa d’homicidi, que a l’exmarit se suma el de violència de gènere.

Els tres van ser arrestats sobre les huit de la #vesprada d’este passat dilluns pel Grup d’Homicidis. El pare té 47 anys i els fills, 21 i 20 anys.

Tots passaran a disposició judicial en les pròximes 72 hores, encara que la investigació continua oberta per a esclarir les causes d’este apunyalament amb arma blanca, segons les mateixes fonts.

Els fets es van produir en la migdia d’este dilluns a l’entorn de la plaça Manila del barri del Pla de la capital alacantina. A conseqüència de les ferides, la dona va ser traslladada a un hospital.

Últimes notícies

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha demanat al Suprem mantindre la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García per risc de fugida davant la proximitat del juí. La Sala resoldrà la setmana vinent.

Etta es presenta al Bernabéu amb el mercat en ebullició i sense marcar des d’octubre

Etta Eyong arriba al Bernabéu amb el Llevant en plena ratxa sense gols des del 26 d'octubre i amb el seu futur agitat pel mercat. Després de la Copa Àfrica, podria tornar a l'onze.

Bussejadors de l’Armada neutralitzen un obús de la Guerra Civil en una platja de Dénia

Un equip especialitzat de l'Armada ha neutralitzat un obús de la Guerra Civil a la platja de Les Albaranas, a Dénia, mitjançant una detonació controlada. L'operació es va coordinar amb forces de seguretat i servicis d'emergència.

El president d’Aena titlla de ‘penós’ el model de l’aeroport de Castelló

El president d'Aena ha qualificat 'penós' el model de Castelló per la seua inversió a fons perdut i el gasto anual de 20 milions. Ha defés una pujada moderada de taxes per a finançar una inversió regulada 4,5 vegades major i ha advertit contra transferències autonòmiques i rebaixes arbitràries.

Sanitat indemnitza amb 155.762 euros la mort d’un pacient pel retard en el seu diagnòstic

Sanitat ha estimat parcialment una reclamació i ha pagat 155.762 euros a la família d'un pacient mort després de demorar-se el seu diagnòstic i tractament. La resolució reconeix retards injustificats i pèrdua d'oportunitat diagnòstica, que fixa en un 34%.

Renovació de 17 milions al campus de la Universitat d’Alacant abans del 50 aniversari

La Universitat d'Alacant destinarà 17 milions enguany a modernitzar el campus de Sant Vicent del Raspeig i preparar la commemoració de 2029. El pla inclou obres en facultats, estabilitat del professorat associat i nous servicis com la Casa dels Estudiants.

La Fiscalia demana al Suprem mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha sol·licitat al Suprem que Ábalos continue a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí del cas Koldo. La decisió es coneixerà la setmana vinent.

La Comunitat Valenciana necessita 26.929 places residencials per a majors i és de les quals menys cobertura pública té

La Comunitat Valenciana concentra juntament amb Andalusia el major dèficit de places per a majors: 26.929 i 36.327, respectivament. El desajustament creix per l'estirada demogràfica i la lenta creació de recursos.