19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detinguts l’exmarit i dos fills d’una dona apunyalada en una plaça d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a l’exmarit i a dos fills de la dona que va resultar ferida este dilluns en ser apunyalada en una plaça de la ciutat d’Alacant. La investigació continua oberta i els arrestats encara no han passat a disposició judicial.

Segons han confirmat fonts policials, als tres detinguts se’ls imputa un presumpte delicte de temptativa d’homicidi, que a l’exmarit se suma el de violència de gènere.

Els tres van ser arrestats sobre les huit de la #vesprada d’este passat dilluns pel Grup d’Homicidis. El pare té 47 anys i els fills, 21 i 20 anys.

Tots passaran a disposició judicial en les pròximes 72 hores, encara que la investigació continua oberta per a esclarir les causes d’este apunyalament amb arma blanca, segons les mateixes fonts.

Els fets es van produir en la migdia d’este dilluns a l’entorn de la plaça Manila del barri del Pla de la capital alacantina. A conseqüència de les ferides, la dona va ser traslladada a un hospital.

Últimes notícies

Citen a declarar com investigats a la presidenta de la APV i dos càrrecs pels avals de la marina de Gandia

Una jutgessa de Gandia cita al setembre a la presidenta de la APV, al seu anterior director general i a la responsable de Domini Públic per una querella sobre avals. El Real Club Nàutic denúncia la no devolució de 240.000 euros i el bloqueig de material, mentres la APV nega delicte.

Sant Valentí impulsa les reserves i situa la mitjana hotelera en el 83% en la Comunitat Valenciana

Sant Valentí, que enguany cau en dissabte, ha elevat les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana fins a superar el 83% de mitjana. Benidorm frega el 90% i els preus pugen en tots els destins.

El fiscal veu desficaciat que Ábalos i Koldo vulguen ser jutjats per l’Audiència Nacional

La Fiscalia ha titllat de desficaciat l'intent de José Luis Ábalos i Koldo García de portar el seu juí a l'Audiència Nacional malgrat que el Suprem ja ha obert juí oral. Anticorrupció advertix que canviar ara d'òrgan provocaria un retrocés processal i dilacions indegudes.

Generalitat i Xirivella habilitaran sòl segur per a quasi 4.000 vivendes després de la DANA

La Generalitat i l'Ajuntament de Xirivella activaran un PEUR per a urbanitzar sòl no inundable i alçar quasi 4.000 vivendes després de la DANA de 2024. El pla prioritza seguretat, agilitat i cooperació institucional.

Viviendea destinarà 12 milions a una promoció de 109 vivendes en Malilla, València

La plataforma ha assegurat 12 milions per a alçar una torre de 20 altures amb 109 pisos d'1 a 4 dormitoris en Malilla, amb 87 garatges i 64 trasters. El pla es recolza en la seua tecnologia per a ajustar el disseny a la demanda i preveu arrancar obres després de la llicència.

Els positius per pallola pugen a 22 en dos empreses del mateix edifici a Alacant

Els casos confirmats ascendixen a 22 després d'analitzar 30 sospites en dos companyies del mateix edifici d'Alacant. Salut Pública activa aïllament, vacunació i reforç de vigilància.

Cano defén un turisme de qualitat que impulse el talent femení

La consellera Marián Cano ha destacat este dijous l'aposta del Consell per un turisme de qualitat i una sostenibilitat social que impulsen el talent femení. El sector suposa entorn del 16% del PIB valencià, més de 300.000 ocupacions i 12,5 milions de visitants internacionals amb un gasto superior a 16.000 milions.

La consellera ha reclamat planificació per a garantir la cobertura de les noves places de jutges

La titular de Justícia ha reclamat al Ministeri una planificació seriosa i coherent que assegure la cobertura real de les noves places de jutges en la Comunitat Valenciana. Ha lligat l'ampliació de la planta a recursos, coordinació i estàndards d'accés exigents.