Detinguts l’exmarit i dos fills d’una dona apunyalada en una plaça d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a l’exmarit i a dos fills de la dona que va resultar ferida este dilluns en ser apunyalada en una plaça de la ciutat d’Alacant. La investigació continua oberta i els arrestats encara no han passat a disposició judicial.

Segons han confirmat fonts policials, als tres detinguts se’ls imputa un presumpte delicte de temptativa d’homicidi, que a l’exmarit se suma el de violència de gènere.

Els tres van ser arrestats sobre les huit de la #vesprada d’este passat dilluns pel Grup d’Homicidis. El pare té 47 anys i els fills, 21 i 20 anys.

Tots passaran a disposició judicial en les pròximes 72 hores, encara que la investigació continua oberta per a esclarir les causes d’este apunyalament amb arma blanca, segons les mateixes fonts.

Els fets es van produir en la migdia d’este dilluns a l’entorn de la plaça Manila del barri del Pla de la capital alacantina. A conseqüència de les ferides, la dona va ser traslladada a un hospital.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís aplaudix que Mazón declare davant la jutgessa per la gestió de la DANA de 2024

Compromís celebra que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024 i li recorda que està obligat a dir la veritat quan declare.

Debat en Les Corts per la Setmana Santa de Sagunt: tradició, igualtat i possible pèrdua de festa nacional

El PP defén compatibilitzar arrelament i inclusió en la Setmana Santa de Sagunt mentres PSPV i Compromís exigixen més fermesa per a garantir la igualtat de les dones en la confraria.

Compromís demana al Síndic de Comptes que investigue les irregularitats del bo comercie d’Alacant

Compromís defendrà en Les Corts una iniciativa perquè el Síndic de Comptes revise les presumptes irregularitats del bo comercie d'Alacant, mentres el PSPV reclama una comissió sobre els fons de Revolta.

El sol avança l’ambient de Setmana Santa i plena les platges d’Alacant

El sol i les temperatures suaus animen a molts veïns i visitants a gaudir ja de la platja del Postiguet i del passeig marítim a les portes de la Setmana Santa.

Mor una menor de 17 anys per meningitis a l’hospital de Dénia

Una jove de 17 anys ha mort per meningitis a l'hospital de Dénia després de ser traslladada en ambulància des d'una localitat de la Marina Alta. Sanitat ha activat el protocol de rastreig i quimioprofilaxi als contactes estrets.

El gelat europeu de l’any arriba a Alacant amb sabor de ricotta, mandarina i pistatxo

El nou gelat artesà Melody, triat sabor europeu de 2025 per la patronal de heladeros, combina ricotta cremosa, salsa de mandarina i cruixent de pistatxo i ja se servix a Alacant.

El Síndic de Greuges alerta d’una deriva institucional perillosa en Les Corts Valencianes

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts i d'una deriva institucional perillosa que, al seu juí, debilita les institucions estatutàries i afecta als drets de la ciutadania.

Hillsman fixa l’objectiu: guanyar la Copa de la Reina amb València Basket

Khaalia Hillsman afronta la Copa de la Reina amb València Basket amb l'objectiu declarat de guanyar el títol i convertir la decepció europea en un impuls competitiu.