Díaz afirma que el ‘Pla Valencia’ de Feijóo ‘es queda curt’ perquè el Govern ja ha mobilitzat 16.000 milions

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La vicepresidenta i ministra de Treball, Yolanda Díaz, ha sostingut que el ‘Pla Valencia’ proposat pel líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, per a la reconstrucció després de la dana que va arrasar la província a la fi d’octubre “es queda curt” perquè “el Govern ja ha mobilitzat 16.000 milions d’euros” per als afectats.

És més, ha assegurat que al cap de l’oposició “li preocupa poc Valencia” i està més centrat “en la seua competència electoral amb Vox”: “En això està Feijóo, i per això les afirmacions que ha fet estos recents dies”.

Així ho ha traslladat en ser preguntada pel ‘Pla València’ que Feijóo va presentar este dilluns a empresaris valencians, en el qual proposa 12.000 milions d’euros a executar en deu anys i destinar un pressupost benvolgut de 2.995 milions en actuacions per a prevenir inundacions.

Díaz, en roda de premsa este dimarts a la vesprada després de reunir-se amb alcaldes afectats per la dana, ha assenyalat que Feijóo proposa 12.000 milions mentre “el Govern ha aprovat tres paquets d’ajuda per 16.000 milions”. “Es queda curt, li ha passat com amb la reducció de jornada”, ha ironitzat.

A més, ha assegurat que el ‘Pla Valencia’ és “una proposta teòrica que ningú coneix” per a ser executada en diversos anys, per a tornar a destacar que el Govern ja ha mobilitzat ajudes “per més de 16.000 milions d’euros”.

RECORDA A FEIJÓO QUI PAGA ELS ERTO

Junt amb estes ajudes estatals, la titular de Treball ha volgut recordar a Feijóo que els ERTO habilitats per als afectats per la dana “estan sufragats amb els recursos públics dels espanyols en un import que és molt important”. Uns expedients, ha subratllat, que “estan protegint a les empreses i als treballadors valencians”.

“Alberto Núñez Feijóo està centrat en la seua competència amb Vox, per este motiu no siguem capaces de discernir entre l’agenda de l’extrema dreta i la seua”, ha abundat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.