Díaz afirma que el ‘Pla Valencia’ de Feijóo ‘es queda curt’ perquè el Govern ja ha mobilitzat 16.000 milions

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La vicepresidenta i ministra de Treball, Yolanda Díaz, ha sostingut que el ‘Pla Valencia’ proposat pel líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, per a la reconstrucció després de la dana que va arrasar la província a la fi d’octubre “es queda curt” perquè “el Govern ja ha mobilitzat 16.000 milions d’euros” per als afectats.

És més, ha assegurat que al cap de l’oposició “li preocupa poc Valencia” i està més centrat “en la seua competència electoral amb Vox”: “En això està Feijóo, i per això les afirmacions que ha fet estos recents dies”.

Així ho ha traslladat en ser preguntada pel ‘Pla València’ que Feijóo va presentar este dilluns a empresaris valencians, en el qual proposa 12.000 milions d’euros a executar en deu anys i destinar un pressupost benvolgut de 2.995 milions en actuacions per a prevenir inundacions.

Díaz, en roda de premsa este dimarts a la vesprada després de reunir-se amb alcaldes afectats per la dana, ha assenyalat que Feijóo proposa 12.000 milions mentre “el Govern ha aprovat tres paquets d’ajuda per 16.000 milions”. “Es queda curt, li ha passat com amb la reducció de jornada”, ha ironitzat.

A més, ha assegurat que el ‘Pla Valencia’ és “una proposta teòrica que ningú coneix” per a ser executada en diversos anys, per a tornar a destacar que el Govern ja ha mobilitzat ajudes “per més de 16.000 milions d’euros”.

RECORDA A FEIJÓO QUI PAGA ELS ERTO

Junt amb estes ajudes estatals, la titular de Treball ha volgut recordar a Feijóo que els ERTO habilitats per als afectats per la dana “estan sufragats amb els recursos públics dels espanyols en un import que és molt important”. Uns expedients, ha subratllat, que “estan protegint a les empreses i als treballadors valencians”.

“Alberto Núñez Feijóo està centrat en la seua competència amb Vox, per este motiu no siguem capaces de discernir entre l’agenda de l’extrema dreta i la seua”, ha abundat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.