Este és els diners que s’emporta Hisenda del premi de Pablo Díaz en ‘Pasapalabra’

Per fi ha arribat el dia. El dijous 1 de juliol de 2021 s’ha emés l’esperat programa en el qual Pablo Díaz, amb 260 vesprades a la seua esquena, s’emporta l’anhelat pot de ‘Pasapalabra’ i els 1.828.000 euros que li faran entrar en la història del concurs. El de Tenerife ja era el concursant més longeu i és el primer a guanyar el prestigiós premi des que l’espai va tornar a Antena 3 de la mà de Roberto Leal.

Pablo ha resolt les 25 paraules i acaba la seua participació en el programa, i tal com ha confessat en ‘El Hormiguero’, amb una quantitat de 215.400 euros que ha aconseguit durant els últims mesos enfrontant-se a tots els seus rivals, especialment durs Luis de Lama, Nacho Mangut i Javier Dávila.

 

Una quantitat que no s’emportarà a causa de la política del programa, amb la qual si guanyes el pot, et deixes de portar els diners acumulats. No obstant això, i com és ben sabut, semblant quantitat acumulada en el pot no és tota per a ell, perquè haurà d’abonar una suculenta part a l’Agència Tributària primer després de guanyar-lo, i després en fer la declaració de la renda.

Quant s’emporta Hisenda?

 

Concretament, l’Agència Tributària s’emporta al voltant del 50% del premi. Encara que això depén de la comunitat autònoma en la qual es declare, tenint en compte que pot haver-hi grans diferències entre les unes i les altres, arribant fins i tot a un 6%, cosa que significa al voltant de 100.000 euros per a xifres tan altes.

Per tant, la suma que Díaz acabarà guanyant versa sobre una mica menys del milió d’euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.