Este és els diners que s’emporta Hisenda del premi de Pablo Díaz en ‘Pasapalabra’

Per fi ha arribat el dia. El dijous 1 de juliol de 2021 s’ha emés l’esperat programa en el qual Pablo Díaz, amb 260 vesprades a la seua esquena, s’emporta l’anhelat pot de ‘Pasapalabra’ i els 1.828.000 euros que li faran entrar en la història del concurs. El de Tenerife ja era el concursant més longeu i és el primer a guanyar el prestigiós premi des que l’espai va tornar a Antena 3 de la mà de Roberto Leal.

Pablo ha resolt les 25 paraules i acaba la seua participació en el programa, i tal com ha confessat en ‘El Hormiguero’, amb una quantitat de 215.400 euros que ha aconseguit durant els últims mesos enfrontant-se a tots els seus rivals, especialment durs Luis de Lama, Nacho Mangut i Javier Dávila.

 

Una quantitat que no s’emportarà a causa de la política del programa, amb la qual si guanyes el pot, et deixes de portar els diners acumulats. No obstant això, i com és ben sabut, semblant quantitat acumulada en el pot no és tota per a ell, perquè haurà d’abonar una suculenta part a l’Agència Tributària primer després de guanyar-lo, i després en fer la declaració de la renda.

Quant s’emporta Hisenda?

 

Concretament, l’Agència Tributària s’emporta al voltant del 50% del premi. Encara que això depén de la comunitat autònoma en la qual es declare, tenint en compte que pot haver-hi grans diferències entre les unes i les altres, arribant fins i tot a un 6%, cosa que significa al voltant de 100.000 euros per a xifres tan altes.

Per tant, la suma que Díaz acabarà guanyant versa sobre una mica menys del milió d’euros.

Últimes notícies

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.