14.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Este és els diners que s’emporta Hisenda del premi de Pablo Díaz en ‘Pasapalabra’

Per fi ha arribat el dia. El dijous 1 de juliol de 2021 s’ha emés l’esperat programa en el qual Pablo Díaz, amb 260 vesprades a la seua esquena, s’emporta l’anhelat pot de ‘Pasapalabra’ i els 1.828.000 euros que li faran entrar en la història del concurs. El de Tenerife ja era el concursant més longeu i és el primer a guanyar el prestigiós premi des que l’espai va tornar a Antena 3 de la mà de Roberto Leal.

Pablo ha resolt les 25 paraules i acaba la seua participació en el programa, i tal com ha confessat en ‘El Hormiguero’, amb una quantitat de 215.400 euros que ha aconseguit durant els últims mesos enfrontant-se a tots els seus rivals, especialment durs Luis de Lama, Nacho Mangut i Javier Dávila.

 

Una quantitat que no s’emportarà a causa de la política del programa, amb la qual si guanyes el pot, et deixes de portar els diners acumulats. No obstant això, i com és ben sabut, semblant quantitat acumulada en el pot no és tota per a ell, perquè haurà d’abonar una suculenta part a l’Agència Tributària primer després de guanyar-lo, i després en fer la declaració de la renda.

Quant s’emporta Hisenda?

 

Concretament, l’Agència Tributària s’emporta al voltant del 50% del premi. Encara que això depén de la comunitat autònoma en la qual es declare, tenint en compte que pot haver-hi grans diferències entre les unes i les altres, arribant fins i tot a un 6%, cosa que significa al voltant de 100.000 euros per a xifres tan altes.

Per tant, la suma que Díaz acabarà guanyant versa sobre una mica menys del milió d’euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs