Este és els diners que s’emporta Hisenda del premi de Pablo Díaz en ‘Pasapalabra’

Per fi ha arribat el dia. El dijous 1 de juliol de 2021 s’ha emés l’esperat programa en el qual Pablo Díaz, amb 260 vesprades a la seua esquena, s’emporta l’anhelat pot de ‘Pasapalabra’ i els 1.828.000 euros que li faran entrar en la història del concurs. El de Tenerife ja era el concursant més longeu i és el primer a guanyar el prestigiós premi des que l’espai va tornar a Antena 3 de la mà de Roberto Leal.

Pablo ha resolt les 25 paraules i acaba la seua participació en el programa, i tal com ha confessat en ‘El Hormiguero’, amb una quantitat de 215.400 euros que ha aconseguit durant els últims mesos enfrontant-se a tots els seus rivals, especialment durs Luis de Lama, Nacho Mangut i Javier Dávila.

 

Una quantitat que no s’emportarà a causa de la política del programa, amb la qual si guanyes el pot, et deixes de portar els diners acumulats. No obstant això, i com és ben sabut, semblant quantitat acumulada en el pot no és tota per a ell, perquè haurà d’abonar una suculenta part a l’Agència Tributària primer després de guanyar-lo, i després en fer la declaració de la renda.

Quant s’emporta Hisenda?

 

Concretament, l’Agència Tributària s’emporta al voltant del 50% del premi. Encara que això depén de la comunitat autònoma en la qual es declare, tenint en compte que pot haver-hi grans diferències entre les unes i les altres, arribant fins i tot a un 6%, cosa que significa al voltant de 100.000 euros per a xifres tan altes.

Per tant, la suma que Díaz acabarà guanyant versa sobre una mica menys del milió d’euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.