Este és els diners que s’emporta Hisenda del premi de Pablo Díaz en ‘Pasapalabra’

Per fi ha arribat el dia. El dijous 1 de juliol de 2021 s’ha emés l’esperat programa en el qual Pablo Díaz, amb 260 vesprades a la seua esquena, s’emporta l’anhelat pot de ‘Pasapalabra’ i els 1.828.000 euros que li faran entrar en la història del concurs. El de Tenerife ja era el concursant més longeu i és el primer a guanyar el prestigiós premi des que l’espai va tornar a Antena 3 de la mà de Roberto Leal.

Pablo ha resolt les 25 paraules i acaba la seua participació en el programa, i tal com ha confessat en ‘El Hormiguero’, amb una quantitat de 215.400 euros que ha aconseguit durant els últims mesos enfrontant-se a tots els seus rivals, especialment durs Luis de Lama, Nacho Mangut i Javier Dávila.

 

Una quantitat que no s’emportarà a causa de la política del programa, amb la qual si guanyes el pot, et deixes de portar els diners acumulats. No obstant això, i com és ben sabut, semblant quantitat acumulada en el pot no és tota per a ell, perquè haurà d’abonar una suculenta part a l’Agència Tributària primer després de guanyar-lo, i després en fer la declaració de la renda.

Quant s’emporta Hisenda?

 

Concretament, l’Agència Tributària s’emporta al voltant del 50% del premi. Encara que això depén de la comunitat autònoma en la qual es declare, tenint en compte que pot haver-hi grans diferències entre les unes i les altres, arribant fins i tot a un 6%, cosa que significa al voltant de 100.000 euros per a xifres tan altes.

Per tant, la suma que Díaz acabarà guanyant versa sobre una mica menys del milió d’euros.

Últimes notícies

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.