Vinícius Júnior ha començat en la banqueta el partit que el Real Madrid disputa hui al Santiago Bernabéu contra el Villarreal, en un enfrontament de LaLiga EA Sports en què Yan Diomande ocupa el seu lloc en l’esquerra de l’atac, mentres que Fede Valverde i Kylian Mbappé també han entrat en l’onze inicial.
Des del 4 d’abril de 2026, en un duel davant el Mallorca, Vinícius no iniciava un partit com a suplent. En aquella ocasió també va perdre la titularitat, però després va recuperar ràpidament el seu lloc. Ara, els seus partits irregulars esta temporada han condicionat la decisió de Jose Mourinho.
L’entrenador del Real Madrid ha apostat per Diomande com a principal referència de desequilibri per la banda esquerra. Amb esta elecció, Mourinho busca més profunditat i un millor rendiment immediat en una zona clau de l’ofensiva blanca.
Torna Valverde i arriba Mbappé
A més, Fede Valverde ha tornat a l’onze després de la lesió que va patir en el partit contra l’Atlético de Madrid. El migcampista uruguaià ha superat les seues molèsties i reforça un centre del camp que necessita ritme i recorregut.
També ha arrancat de titular Kylian Mbappé. El davanter francés s’ha recuperat a temps d’un problema en un genoll que li va obligar a abandonar la concentració de França després del primer partit davant Turquia. La seua presència dona més pólvora a l’atac madridista.
Per descans, Dumfries i Cucurella han quedat en la banqueta. En el seu lloc, Mourinho ha optat per Trent Alexander-Arnold en el lateral dret i per Álvaro Carreras en el lateral esquerre. Estos canvis afecten les bandes defensives però també la projecció ofensiva per les vores.
L’onze triat per Mourinho està format per Courtois; Trent, Konaté, Rüdiger, Carreras; Tchouaméni i Valverde al mig del camp; Güler, Bellingham i Diomande com a mitja punta i extrems; i Mbappé com a referència ofensiva.




