La Diputació de Castelló fomenta l’alimentació saludable entre l’alumnat de Penyeta Roja i les seues famílies

La Diputació de Castelló continua treballant per a inculcar entre els xiquets i xiquetes de la província una educació alimentària completa, d’acord amb un estil de vida saludable. En esta ocasió, la institució provincial fomentarà l’alimentació saludable mitjançant xarrades adreçades a l’alumnat del CITE Penyeta Roja i els seus familiars el pròxim 11 de novembre.

La vicepresidenta de la Diputació i encarregada del centre soci-educatiu de Penyeta Roja, Patricia Puerta, ha explicat que estos col·loquis »fomentaran, no només en xiquets i xiquetes, sinó també en els seus familiars més pròxims, un estil de vida saludable i una alimentació correcta».

D’esta manera, s’impartiran tres xarrades en diferents horaris i espais. La primera d’elles tindrà lloc en el gimnàs de Penyeta Roja i anirà destinada a l’alumnat de primer de l’ESO, d’11.20 hores fins a les 13.00 hores. El segon col·loqui repetirà ubicació, destinat a l’alumnat de segon de l’ESO, de 13.15 hores a 14.55 hores.

Les xarrades dirigides a l’alumnat seran a càrrec de Johnny Oncina, nutricionista amb més de deu anys d’experiència en l’esport d’elit i conferenciant en clubs esportius, col·legis i societats relacionades amb l’educació i l’esport, que abordarà temes relacionats amb la nutrició en el nostre dia a dia i el rendiment en l’esport.

D’altra banda, la tercera xarrada anirà dirigida als familiars de l’alumnat de Penyeta Roja. S’impartirà de 18.00 hores a 19.30 hores al Palau Provincial. Este últim col·loqui anirà a càrrec del xef Juan Llorca, xef amb més de 25 anys de professió en l’àmbit nacional i internacional, coautor dels llibres ‘Sin dientes y a bocados‘; ‘En boca de todos’ i ‘Leche con galletas‘. També és el creador del moviment #PorUnaEscuelaBienNutrida i ambaixador de Proyecto Juntos, associació que lluita contra el càncer infantil.

En este col·loqui el xef reflexionarà sobre què s’entén en l’actualitat com a alimentació infantil, des de quin prisma s’està mirant i quina importància se li dona a cada grup d’aliments, a més del paper que juga l’adult i la família en la vida saludable dels xiquets i xiquetes.

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.