La Diputació de Castelló fomenta l’alimentació saludable entre l’alumnat de Penyeta Roja i les seues famílies

La Diputació de Castelló continua treballant per a inculcar entre els xiquets i xiquetes de la província una educació alimentària completa, d’acord amb un estil de vida saludable. En esta ocasió, la institució provincial fomentarà l’alimentació saludable mitjançant xarrades adreçades a l’alumnat del CITE Penyeta Roja i els seus familiars el pròxim 11 de novembre.

La vicepresidenta de la Diputació i encarregada del centre soci-educatiu de Penyeta Roja, Patricia Puerta, ha explicat que estos col·loquis ”fomentaran, no només en xiquets i xiquetes, sinó també en els seus familiars més pròxims, un estil de vida saludable i una alimentació correcta”.

D’esta manera, s’impartiran tres xarrades en diferents horaris i espais. La primera d’elles tindrà lloc en el gimnàs de Penyeta Roja i anirà destinada a l’alumnat de primer de l’ESO, d’11.20 hores fins a les 13.00 hores. El segon col·loqui repetirà ubicació, destinat a l’alumnat de segon de l’ESO, de 13.15 hores a 14.55 hores.

Les xarrades dirigides a l’alumnat seran a càrrec de Johnny Oncina, nutricionista amb més de deu anys d’experiència en l’esport d’elit i conferenciant en clubs esportius, col·legis i societats relacionades amb l’educació i l’esport, que abordarà temes relacionats amb la nutrició en el nostre dia a dia i el rendiment en l’esport.

D’altra banda, la tercera xarrada anirà dirigida als familiars de l’alumnat de Penyeta Roja. S’impartirà de 18.00 hores a 19.30 hores al Palau Provincial. Este últim col·loqui anirà a càrrec del xef Juan Llorca, xef amb més de 25 anys de professió en l’àmbit nacional i internacional, coautor dels llibres ‘Sin dientes y a bocados‘; ‘En boca de todos’ i ‘Leche con galletas‘. També és el creador del moviment #PorUnaEscuelaBienNutrida i ambaixador de Proyecto Juntos, associació que lluita contra el càncer infantil.

En este col·loqui el xef reflexionarà sobre què s’entén en l’actualitat com a alimentació infantil, des de quin prisma s’està mirant i quina importància se li dona a cada grup d’aliments, a més del paper que juga l’adult i la família en la vida saludable dels xiquets i xiquetes.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.