La Diputació de Castelló fomenta l’alimentació saludable entre l’alumnat de Penyeta Roja i les seues famílies

La Diputació de Castelló continua treballant per a inculcar entre els xiquets i xiquetes de la província una educació alimentària completa, d’acord amb un estil de vida saludable. En esta ocasió, la institució provincial fomentarà l’alimentació saludable mitjançant xarrades adreçades a l’alumnat del CITE Penyeta Roja i els seus familiars el pròxim 11 de novembre.

La vicepresidenta de la Diputació i encarregada del centre soci-educatiu de Penyeta Roja, Patricia Puerta, ha explicat que estos col·loquis ”fomentaran, no només en xiquets i xiquetes, sinó també en els seus familiars més pròxims, un estil de vida saludable i una alimentació correcta”.

D’esta manera, s’impartiran tres xarrades en diferents horaris i espais. La primera d’elles tindrà lloc en el gimnàs de Penyeta Roja i anirà destinada a l’alumnat de primer de l’ESO, d’11.20 hores fins a les 13.00 hores. El segon col·loqui repetirà ubicació, destinat a l’alumnat de segon de l’ESO, de 13.15 hores a 14.55 hores.

Les xarrades dirigides a l’alumnat seran a càrrec de Johnny Oncina, nutricionista amb més de deu anys d’experiència en l’esport d’elit i conferenciant en clubs esportius, col·legis i societats relacionades amb l’educació i l’esport, que abordarà temes relacionats amb la nutrició en el nostre dia a dia i el rendiment en l’esport.

D’altra banda, la tercera xarrada anirà dirigida als familiars de l’alumnat de Penyeta Roja. S’impartirà de 18.00 hores a 19.30 hores al Palau Provincial. Este últim col·loqui anirà a càrrec del xef Juan Llorca, xef amb més de 25 anys de professió en l’àmbit nacional i internacional, coautor dels llibres ‘Sin dientes y a bocados‘; ‘En boca de todos’ i ‘Leche con galletas‘. També és el creador del moviment #PorUnaEscuelaBienNutrida i ambaixador de Proyecto Juntos, associació que lluita contra el càncer infantil.

En este col·loqui el xef reflexionarà sobre què s’entén en l’actualitat com a alimentació infantil, des de quin prisma s’està mirant i quina importància se li dona a cada grup d’aliments, a més del paper que juga l’adult i la família en la vida saludable dels xiquets i xiquetes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.