La Diputació de Castelló fomenta l’alimentació saludable entre l’alumnat de Penyeta Roja i les seues famílies

La Diputació de Castelló continua treballant per a inculcar entre els xiquets i xiquetes de la província una educació alimentària completa, d’acord amb un estil de vida saludable. En esta ocasió, la institució provincial fomentarà l’alimentació saludable mitjançant xarrades adreçades a l’alumnat del CITE Penyeta Roja i els seus familiars el pròxim 11 de novembre.

La vicepresidenta de la Diputació i encarregada del centre soci-educatiu de Penyeta Roja, Patricia Puerta, ha explicat que estos col·loquis ”fomentaran, no només en xiquets i xiquetes, sinó també en els seus familiars més pròxims, un estil de vida saludable i una alimentació correcta”.

D’esta manera, s’impartiran tres xarrades en diferents horaris i espais. La primera d’elles tindrà lloc en el gimnàs de Penyeta Roja i anirà destinada a l’alumnat de primer de l’ESO, d’11.20 hores fins a les 13.00 hores. El segon col·loqui repetirà ubicació, destinat a l’alumnat de segon de l’ESO, de 13.15 hores a 14.55 hores.

Les xarrades dirigides a l’alumnat seran a càrrec de Johnny Oncina, nutricionista amb més de deu anys d’experiència en l’esport d’elit i conferenciant en clubs esportius, col·legis i societats relacionades amb l’educació i l’esport, que abordarà temes relacionats amb la nutrició en el nostre dia a dia i el rendiment en l’esport.

D’altra banda, la tercera xarrada anirà dirigida als familiars de l’alumnat de Penyeta Roja. S’impartirà de 18.00 hores a 19.30 hores al Palau Provincial. Este últim col·loqui anirà a càrrec del xef Juan Llorca, xef amb més de 25 anys de professió en l’àmbit nacional i internacional, coautor dels llibres ‘Sin dientes y a bocados‘; ‘En boca de todos’ i ‘Leche con galletas‘. També és el creador del moviment #PorUnaEscuelaBienNutrida i ambaixador de Proyecto Juntos, associació que lluita contra el càncer infantil.

En este col·loqui el xef reflexionarà sobre què s’entén en l’actualitat com a alimentació infantil, des de quin prisma s’està mirant i quina importància se li dona a cada grup d’aliments, a més del paper que juga l’adult i la família en la vida saludable dels xiquets i xiquetes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.