La Diputació de Castelló fomenta l’alimentació saludable entre l’alumnat de Penyeta Roja i les seues famílies

La Diputació de Castelló continua treballant per a inculcar entre els xiquets i xiquetes de la província una educació alimentària completa, d’acord amb un estil de vida saludable. En esta ocasió, la institució provincial fomentarà l’alimentació saludable mitjançant xarrades adreçades a l’alumnat del CITE Penyeta Roja i els seus familiars el pròxim 11 de novembre.

La vicepresidenta de la Diputació i encarregada del centre soci-educatiu de Penyeta Roja, Patricia Puerta, ha explicat que estos col·loquis »fomentaran, no només en xiquets i xiquetes, sinó també en els seus familiars més pròxims, un estil de vida saludable i una alimentació correcta».

D’esta manera, s’impartiran tres xarrades en diferents horaris i espais. La primera d’elles tindrà lloc en el gimnàs de Penyeta Roja i anirà destinada a l’alumnat de primer de l’ESO, d’11.20 hores fins a les 13.00 hores. El segon col·loqui repetirà ubicació, destinat a l’alumnat de segon de l’ESO, de 13.15 hores a 14.55 hores.

Les xarrades dirigides a l’alumnat seran a càrrec de Johnny Oncina, nutricionista amb més de deu anys d’experiència en l’esport d’elit i conferenciant en clubs esportius, col·legis i societats relacionades amb l’educació i l’esport, que abordarà temes relacionats amb la nutrició en el nostre dia a dia i el rendiment en l’esport.

D’altra banda, la tercera xarrada anirà dirigida als familiars de l’alumnat de Penyeta Roja. S’impartirà de 18.00 hores a 19.30 hores al Palau Provincial. Este últim col·loqui anirà a càrrec del xef Juan Llorca, xef amb més de 25 anys de professió en l’àmbit nacional i internacional, coautor dels llibres ‘Sin dientes y a bocados‘; ‘En boca de todos’ i ‘Leche con galletas‘. També és el creador del moviment #PorUnaEscuelaBienNutrida i ambaixador de Proyecto Juntos, associació que lluita contra el càncer infantil.

En este col·loqui el xef reflexionarà sobre què s’entén en l’actualitat com a alimentació infantil, des de quin prisma s’està mirant i quina importància se li dona a cada grup d’aliments, a més del paper que juga l’adult i la família en la vida saludable dels xiquets i xiquetes.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.