La Diputació de València subvenciona l’adequació del barranc de les Fontetes en Quatretonda

 

La vicepresidenta de la Diputació de València i responsable de l’Àrea de Medi Ambient, Maria Josep Amigó, ha visitat amb l’alcaldessa de Quatretonda, Aina Benavent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), les obres de millora del Barranc de les Fontetes de la localitat, executat dins del programa de recuperació d’espais degradats.

 

Segons ha explicat la vicepresidenta Maria Josep Amigó, «amb esta actuació s’ha conseguit poder fer un passeig segur i agradable, impedint l’accés al trànsit de cotxes. A demés, l’objectiu d’este projecte és fomentar l’ús lúdic del lloc amb zones de descans, miradors, zones de jocs infantils i un observatori d’ocells».

 

Les obres han consistit en la revaloració del Barranc de les Fontetes, situat al sud-est del nucli urbà, possibilitant un itinerari per als vianants des del Pont de la Cava fins al pont de la carretera CV-610, donant eixida al barranc pel Camí de Llutxent. Abans de l’actuació no era possible fer el recorregut degut a la presència de vegetació invasora, i per la dificultat per a creuar el mateix barranc.

 

Un projecte de més de 40.000 euros

Per a l’alcaldessa del municipi de Quatretonda, Aina Benavent, gràcies a este projecte «hem valorat el patrimoni hidràulic del lloc com és el Llavador de la Font Vella o el Pont de la Cava, entorns que ara podran ser disfrutats per la ciutadania». 

 

Les obres s’han adjudicat per un import de 40.660,38 euros dels quals la Diputació de València subvenciona el 85% amb 34.561,32 euros i l’Ajuntament assumix el 15% amb 6.099,06 euros. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.