11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La Diputació de València subvenciona l’adequació del barranc de les Fontetes en Quatretonda

 

La vicepresidenta de la Diputació de València i responsable de l’Àrea de Medi Ambient, Maria Josep Amigó, ha visitat amb l’alcaldessa de Quatretonda, Aina Benavent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), les obres de millora del Barranc de les Fontetes de la localitat, executat dins del programa de recuperació d’espais degradats.

 

Segons ha explicat la vicepresidenta Maria Josep Amigó, «amb esta actuació s’ha conseguit poder fer un passeig segur i agradable, impedint l’accés al trànsit de cotxes. A demés, l’objectiu d’este projecte és fomentar l’ús lúdic del lloc amb zones de descans, miradors, zones de jocs infantils i un observatori d’ocells».

 

Les obres han consistit en la revaloració del Barranc de les Fontetes, situat al sud-est del nucli urbà, possibilitant un itinerari per als vianants des del Pont de la Cava fins al pont de la carretera CV-610, donant eixida al barranc pel Camí de Llutxent. Abans de l’actuació no era possible fer el recorregut degut a la presència de vegetació invasora, i per la dificultat per a creuar el mateix barranc.

 

Un projecte de més de 40.000 euros

Per a l’alcaldessa del municipi de Quatretonda, Aina Benavent, gràcies a este projecte «hem valorat el patrimoni hidràulic del lloc com és el Llavador de la Font Vella o el Pont de la Cava, entorns que ara podran ser disfrutats per la ciutadania». 

 

Les obres s’han adjudicat per un import de 40.660,38 euros dels quals la Diputació de València subvenciona el 85% amb 34.561,32 euros i l’Ajuntament assumix el 15% amb 6.099,06 euros. 

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.