La Diputació de València subvenciona l’adequació del barranc de les Fontetes en Quatretonda

 

La vicepresidenta de la Diputació de València i responsable de l’Àrea de Medi Ambient, Maria Josep Amigó, ha visitat amb l’alcaldessa de Quatretonda, Aina Benavent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), les obres de millora del Barranc de les Fontetes de la localitat, executat dins del programa de recuperació d’espais degradats.

 

Segons ha explicat la vicepresidenta Maria Josep Amigó, «amb esta actuació s’ha conseguit poder fer un passeig segur i agradable, impedint l’accés al trànsit de cotxes. A demés, l’objectiu d’este projecte és fomentar l’ús lúdic del lloc amb zones de descans, miradors, zones de jocs infantils i un observatori d’ocells».

 

Les obres han consistit en la revaloració del Barranc de les Fontetes, situat al sud-est del nucli urbà, possibilitant un itinerari per als vianants des del Pont de la Cava fins al pont de la carretera CV-610, donant eixida al barranc pel Camí de Llutxent. Abans de l’actuació no era possible fer el recorregut degut a la presència de vegetació invasora, i per la dificultat per a creuar el mateix barranc.

 

Un projecte de més de 40.000 euros

Per a l’alcaldessa del municipi de Quatretonda, Aina Benavent, gràcies a este projecte «hem valorat el patrimoni hidràulic del lloc com és el Llavador de la Font Vella o el Pont de la Cava, entorns que ara podran ser disfrutats per la ciutadania». 

 

Les obres s’han adjudicat per un import de 40.660,38 euros dels quals la Diputació de València subvenciona el 85% amb 34.561,32 euros i l’Ajuntament assumix el 15% amb 6.099,06 euros. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.