Una dona agredeix a la seua parella amb una barra metàl·lica

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 42 anys d’origen búlgar, com a presumpta autora d’un delicte de lesions, després de colpejar amb una barra metàl·lica a la seua parella al braç, després d’intentar protegir-se la cara.

Els fets han ocorregut en el districte valencià de Marítim, on pel que sembla una dona havia acudit al domicili de la seua parella per a recollir les seues pertinences. Pel que sembla, la dona va colpejar en reiterades ocasions la porta de la casa, i l’home en observar l’estat d’alteració que presentava, finalment la va deixar passar a l’interior.

Una vegada dins, la dona va començar a increpar-li i dirigir-se a ell amb nombroses amenaces i insults. Així mateix, li va propinar un tortejo i li va llançar una cafetera que tenia al costat d’ella, encara que la víctima va aconseguir esquivar-la. No obstant això, en veure que no li havia donat, va arremetre contra l’home provocant-li diverses esgarrapades en el coll. A més, quan va aconseguir escapolir-se de l’agressió i en intentar tranquil·litzar-la, ella li va escopir en la cara.

Moments després, la dona va agafar una barra metàl·lica i va atacar a la víctima que en veure que el cop es dirigia cap a la seua cara, es va protegir amb el seu braç esquerre, impactant-li el ferro fortament. Arran d’això, l’home li va demanar que li acompanyés a l’hospital, deixant-lo només en el domicili.

A causa del cop, la dona li va fracturar el cúbit esquerre, pel va necessitar tractament ortopèdic que va consistir en la immobilització del braç mitjançant una fèrula. A més, en el centre sanitari el van valorar de diversos

hematomes i esgarrapades que pel que sembla, també els hi va produir la sospitosa durant l’agressió.

Per tals fets, la dona va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de lesions i posada en llibertat després de ser sentida en declaració, amb l’obligació de presentar-se davant l’Autoritat Judicial quan per a ella siga requerida.

Últimes notícies

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.