22.3 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Una dona ferida després de caure’s el sòl de la seua casa en Concentaina

Forat Casa Concentaina

A les 20:02 hores de la vesprada d’este diumenge, el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant rebien un avís per l’ensulsiada del sòl d’una casa en Concentaina.

Els fets van ocórrer al carrer Dolors de la Verge, a Cocentaina on es va produir l’ensulsiada de part del sòl d’una casa molt antiga amb la propietària dins. Fruit del moviment de la casa amb l’ensulsiada de part del sòl la propietària va patir una caiguda en el seu domicili i va haver de ser atesa, també necessite ajuda psicològica per estat alterat de nervis.

L’ensulsiada que té la casa en el sòl ha deixat un forat d‘1 metre de llarg quedant a l’aire i veient-se a través del sòl la part del pis de baix que pertany al mateix habitatge. Aquest fet s’ha produït, possiblement, pel mal estat de les bigues en tota la casa.

En l’ensulsiada es va veure afectada la biga de formigó de la zona afectada. Els bombers van procedir a tapar el forat i apuntalar l’habitatge per a evitar més ensulsiades. A més, ja s’han avisat als serveis municipals perquè realitzen valoració de l’edifici.
 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.