14.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Una dona ferida després de caure’s el sòl de la seua casa en Concentaina

Forat Casa Concentaina

A les 20:02 hores de la vesprada d’este diumenge, el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant rebien un avís per l’ensulsiada del sòl d’una casa en Concentaina.

Els fets van ocórrer al carrer Dolors de la Verge, a Cocentaina on es va produir l’ensulsiada de part del sòl d’una casa molt antiga amb la propietària dins. Fruit del moviment de la casa amb l’ensulsiada de part del sòl la propietària va patir una caiguda en el seu domicili i va haver de ser atesa, també necessite ajuda psicològica per estat alterat de nervis.

L’ensulsiada que té la casa en el sòl ha deixat un forat d‘1 metre de llarg quedant a l’aire i veient-se a través del sòl la part del pis de baix que pertany al mateix habitatge. Aquest fet s’ha produït, possiblement, pel mal estat de les bigues en tota la casa.

En l’ensulsiada es va veure afectada la biga de formigó de la zona afectada. Els bombers van procedir a tapar el forat i apuntalar l’habitatge per a evitar més ensulsiades. A més, ja s’han avisat als serveis municipals perquè realitzen valoració de l’edifici.
 

Últimes notícies

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.

El València encadena Lligues amb més derrotes que victòries des de 2020

Des de la temporada 2019-20 el València no tanca una Lliga amb més triomfs que caigudes. El repàs per campanyes i entrenadors confirma una tendència sostinguda.

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.