Una dona ferida després de caure’s el sòl de la seua casa en Concentaina

Forat Casa Concentaina

A les 20:02 hores de la vesprada d’este diumenge, el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant rebien un avís per l’ensulsiada del sòl d’una casa en Concentaina.

Els fets van ocórrer al carrer Dolors de la Verge, a Cocentaina on es va produir l’ensulsiada de part del sòl d’una casa molt antiga amb la propietària dins. Fruit del moviment de la casa amb l’ensulsiada de part del sòl la propietària va patir una caiguda en el seu domicili i va haver de ser atesa, també necessite ajuda psicològica per estat alterat de nervis.

L’ensulsiada que té la casa en el sòl ha deixat un forat d‘1 metre de llarg quedant a l’aire i veient-se a través del sòl la part del pis de baix que pertany al mateix habitatge. Aquest fet s’ha produït, possiblement, pel mal estat de les bigues en tota la casa.

En l’ensulsiada es va veure afectada la biga de formigó de la zona afectada. Els bombers van procedir a tapar el forat i apuntalar l’habitatge per a evitar més ensulsiades. A més, ja s’han avisat als serveis municipals perquè realitzen valoració de l’edifici.
 

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.