Una dona ferida després de caure’s el sòl de la seua casa en Concentaina

Forat Casa Concentaina

A les 20:02 hores de la vesprada d’este diumenge, el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant rebien un avís per l’ensulsiada del sòl d’una casa en Concentaina.

Els fets van ocórrer al carrer Dolors de la Verge, a Cocentaina on es va produir l’ensulsiada de part del sòl d’una casa molt antiga amb la propietària dins. Fruit del moviment de la casa amb l’ensulsiada de part del sòl la propietària va patir una caiguda en el seu domicili i va haver de ser atesa, també necessite ajuda psicològica per estat alterat de nervis.

L’ensulsiada que té la casa en el sòl ha deixat un forat d‘1 metre de llarg quedant a l’aire i veient-se a través del sòl la part del pis de baix que pertany al mateix habitatge. Aquest fet s’ha produït, possiblement, pel mal estat de les bigues en tota la casa.

En l’ensulsiada es va veure afectada la biga de formigó de la zona afectada. Els bombers van procedir a tapar el forat i apuntalar l’habitatge per a evitar més ensulsiades. A més, ja s’han avisat als serveis municipals perquè realitzen valoració de l’edifici.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.