Dos detinguts per les agressions sexuals a quatre dones durant Magdalena

La Policia Nacional, encarregada de la investigació, ha confirmat a València Diari este migdia que ja s’han produït dos detencions en relació amb les agressions sexuals denunciades a Magdalena. Tot i això, la investigació continua oberta.

D’altra banda, la regidora de Feminisme i LGTBI de l’Ajuntament de Castelló, Verònica Ruiz, ha lamentat “profundament” estes agressions, i ha explicat que cada vegada que hi ha “festes a Castelló o a qualsevol altra ciutat sempre patim d’alguna manera perquè l’alcohol, massa vegades, comporta coses que no són ni mínimament tolerables”.

Ruiz també ha explicat que es va donar formació al personal dels quatre punts violeta de diferents zones de la ciutat a més del personal de les diferents fondes per previndre i fins i tot per atendre algun possible cas d’agressió sexual, però no en vam tindre coneixement a través de cap punt violeta -d’estes agressions-.

En estos punts violeta es va atendre gairebé 7.300 persones donant informació i consells A més s’ha confirmat ara que la Policia Local va atendre una xiqueta que va dir que havia estat víctima d’una agressió sexual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.