Dos ferits, un d’ells greu, després de l’eixida de via d’un cotxe en la Ronda Nord de Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
Dos persones han resultat ferides, una d’elles en estat greu, després de la sortida de via d’un turisme en la Ronda Nord, que va quedar encastat contra un fanal. El sinistre ha obligat a tallar la circulació durant prop d’una hora. Els fets han ocorregut este dissabte a la tarda a l’altura de l’Avinguda del Lidón. Efectius […]

Dos persones han resultat ferides, una d’elles en estat greu, després de la sortida de via d’un turisme en la Ronda Nord, que va quedar encastat contra un fanal. El sinistre ha obligat a tallar la circulació durant prop d’una hora.

Els fets han ocorregut este dissabte a la tarda a l’altura de l’Avinguda del Lidón. Efectius del cos municipal de Bombers i diverses dotacions del Servei d’Emergències Sanitàries de Castelló es van desplaçar fins al lloc, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

L’accident ha tingut lloc al voltant de 18.00 hores quan, per causes que investiga l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme que circulava per la ronda de circumval·lació sentit centre ciutat es va sortir de la via i es va encastar contra un fanal d’enllumenat públic instal·lada en la mitjana que separa els dos sentits de la calçada.

A conseqüència de la forta col·lisió, el vehicle va girar sobre sí mateix i va quedar finalment situat en un dels carrils en sentit contrari a la circulació.

Diversos conductors que en este moment circulaven per la Ronda Nord van avisar al Centre Municipal Integral de Seguretat i Emergències 092, que va comissionar a diverses patrulles de la Policia Local i a una Unitat del Servei d’Emergències Sanitàries perquè es desplaçaren al lloc, ja que, pel que sembla, hi havia persones atrapades a l’interior del vehicle.

El conductor del turisme sinistrat ha resultat ferit lleu i no ha requerit d’ajuda dels serveis d’emergències per a sortir de l’habitacle. No obstant això, l’ocupant del seient davanter ha hagut de ser excarcerada pels bombers municipals pel fet que la seua porta havia quedat completament deformada per la col·lisió contra el fanal.

Després de ser extreta de l’interior del turisme, ha estat evacuada per les assistències mèdiques fins a l’Hospital General Universitari de Castelló, on roman ingressada amb pronòstic greu. El conductor no presentava signes de trobar-se sota els efectes de l’alcohol o les drogues i ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia.

Danys materials

Quant als danys materials, a més del turisme sinistrat, que ha quedat greument danyat, s’ha vist afectada un fanal que ha hagut de ser desmuntada pels serveis municipals d’enllumenat en quedar arrencada de la base.

També s’han vist danyades un senyal de trànsit i diverses desenes de metres d’arbustos plantats en la mitjana, les restes de la qual van quedar escampats per tota la calçada. Els bombers municipals van procedir a netejar totes les restes vegetals i del vehicle sinistrat i el fanal arrencat. Després de quedar la via lliure d’obstacles, al voltant de les 19.00 hores, es va restablir el trànsit.

Últimes notícies

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.

El PP convida Pedro Sánchez a vindre a València en AVE

Fernando Pastor ha convidat Pedro Sánchez a visitar València este divendres en AVE i no en Falcon. També ha demanat que José Luis Rodríguez Zapatero participe en un míting.

Una destral de 7.000 anys és la peça més antiga del Museo de Elda

El Museo Arqueológico de Elda dedica la seua peça del trimestre a una destral neolítica trobada el 1967. L’objecte és el més antic de la seua col·lecció.

El funeral de Jesús de Miguel serà a Navahermosa

Jesús de Miguel serà acomiadat a Navahermosa quan el seu cos puga ser traslladat. El CD Tenerife ha convocat un homenatge i demana ajornar dos partits.

La collita de caqui afronta menys oferta i busca més reconeixement

La campanya de la DOP Kaki Ribera del Xúquer preveu menys fruita per les pluges i la pedra, però millors calibres i qualitat. El sector vol ampliar el reconeixement de la marca Persimon®.

La Cerámica recordarà Jesús de Miguel abans del Villarreal-PSG

La Cerámica guardarà un minut de silenci per Jesús de Miguel abans del Villarreal-PSG. L’homenatge també recordarà les 69 víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.

El PSPV-PSOE reclama a Mazón 1.931 euros de quilometratge

El PSPV-PSOE afirma que Mazón ha cobrat 1.931 euros per quilometratge des que va deixar la presidència i reclama que els torne. El PP demana comprovar les dades.

La decisió sobre la retirada del retrat de Julio de España s’ajorna fins que la sentència siga ferma

Les Corts ajornaran la decisió sobre el retrat fins que siga ferma la condemna per agressió sexual. L’Ajuntament d’Alacant també esperarà abans de valorar els honors municipals.