Dos ferits, un d’ells greu, després de l’eixida de via d’un cotxe en la Ronda Nord de Castelló

Dos persones han resultat ferides, una d’elles en estat greu, després de la sortida de via d’un turisme en la Ronda Nord, que va quedar encastat contra un fanal. El sinistre ha obligat a tallar la circulació durant prop d’una hora.

Els fets han ocorregut este dissabte a la tarda a l’altura de l’Avinguda del Lidón. Efectius del cos municipal de Bombers i diverses dotacions del Servei d’Emergències Sanitàries de Castelló es van desplaçar fins al lloc, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

L’accident ha tingut lloc al voltant de 18.00 hores quan, per causes que investiga l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme que circulava per la ronda de circumval·lació sentit centre ciutat es va sortir de la via i es va encastar contra un fanal d’enllumenat públic instal·lada en la mitjana que separa els dos sentits de la calçada.

A conseqüència de la forta col·lisió, el vehicle va girar sobre sí mateix i va quedar finalment situat en un dels carrils en sentit contrari a la circulació.

Diversos conductors que en este moment circulaven per la Ronda Nord van avisar al Centre Municipal Integral de Seguretat i Emergències 092, que va comissionar a diverses patrulles de la Policia Local i a una Unitat del Servei d’Emergències Sanitàries perquè es desplaçaren al lloc, ja que, pel que sembla, hi havia persones atrapades a l’interior del vehicle.

El conductor del turisme sinistrat ha resultat ferit lleu i no ha requerit d’ajuda dels serveis d’emergències per a sortir de l’habitacle. No obstant això, l’ocupant del seient davanter ha hagut de ser excarcerada pels bombers municipals pel fet que la seua porta havia quedat completament deformada per la col·lisió contra el fanal.

Després de ser extreta de l’interior del turisme, ha estat evacuada per les assistències mèdiques fins a l’Hospital General Universitari de Castelló, on roman ingressada amb pronòstic greu. El conductor no presentava signes de trobar-se sota els efectes de l’alcohol o les drogues i ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia.

Danys materials

Quant als danys materials, a més del turisme sinistrat, que ha quedat greument danyat, s’ha vist afectada un fanal que ha hagut de ser desmuntada pels serveis municipals d’enllumenat en quedar arrencada de la base.

També s’han vist danyades un senyal de trànsit i diverses desenes de metres d’arbustos plantats en la mitjana, les restes de la qual van quedar escampats per tota la calçada. Els bombers municipals van procedir a netejar totes les restes vegetals i del vehicle sinistrat i el fanal arrencat. Després de quedar la via lliure d’obstacles, al voltant de les 19.00 hores, es va restablir el trànsit.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.