Dos ferits, un d’ells greu, després de l’eixida de via d’un cotxe en la Ronda Nord de Castelló

Dos persones han resultat ferides, una d’elles en estat greu, després de la sortida de via d’un turisme en la Ronda Nord, que va quedar encastat contra un fanal. El sinistre ha obligat a tallar la circulació durant prop d’una hora.

Els fets han ocorregut este dissabte a la tarda a l’altura de l’Avinguda del Lidón. Efectius del cos municipal de Bombers i diverses dotacions del Servei d’Emergències Sanitàries de Castelló es van desplaçar fins al lloc, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

L’accident ha tingut lloc al voltant de 18.00 hores quan, per causes que investiga l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme que circulava per la ronda de circumval·lació sentit centre ciutat es va sortir de la via i es va encastar contra un fanal d’enllumenat públic instal·lada en la mitjana que separa els dos sentits de la calçada.

A conseqüència de la forta col·lisió, el vehicle va girar sobre sí mateix i va quedar finalment situat en un dels carrils en sentit contrari a la circulació.

Diversos conductors que en este moment circulaven per la Ronda Nord van avisar al Centre Municipal Integral de Seguretat i Emergències 092, que va comissionar a diverses patrulles de la Policia Local i a una Unitat del Servei d’Emergències Sanitàries perquè es desplaçaren al lloc, ja que, pel que sembla, hi havia persones atrapades a l’interior del vehicle.

El conductor del turisme sinistrat ha resultat ferit lleu i no ha requerit d’ajuda dels serveis d’emergències per a sortir de l’habitacle. No obstant això, l’ocupant del seient davanter ha hagut de ser excarcerada pels bombers municipals pel fet que la seua porta havia quedat completament deformada per la col·lisió contra el fanal.

Després de ser extreta de l’interior del turisme, ha estat evacuada per les assistències mèdiques fins a l’Hospital General Universitari de Castelló, on roman ingressada amb pronòstic greu. El conductor no presentava signes de trobar-se sota els efectes de l’alcohol o les drogues i ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia.

Danys materials

Quant als danys materials, a més del turisme sinistrat, que ha quedat greument danyat, s’ha vist afectada un fanal que ha hagut de ser desmuntada pels serveis municipals d’enllumenat en quedar arrencada de la base.

També s’han vist danyades un senyal de trànsit i diverses desenes de metres d’arbustos plantats en la mitjana, les restes de la qual van quedar escampats per tota la calçada. Els bombers municipals van procedir a netejar totes les restes vegetals i del vehicle sinistrat i el fanal arrencat. Després de quedar la via lliure d’obstacles, al voltant de les 19.00 hores, es va restablir el trànsit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.