16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Dos ferits, un d’ells greu, després de l’eixida de via d’un cotxe en la Ronda Nord de Castelló

Dos persones han resultat ferides, una d’elles en estat greu, després de la sortida de via d’un turisme en la Ronda Nord, que va quedar encastat contra un fanal. El sinistre ha obligat a tallar la circulació durant prop d’una hora.

Els fets han ocorregut este dissabte a la tarda a l’altura de l’Avinguda del Lidón. Efectius del cos municipal de Bombers i diverses dotacions del Servei d’Emergències Sanitàries de Castelló es van desplaçar fins al lloc, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

L’accident ha tingut lloc al voltant de 18.00 hores quan, per causes que investiga l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme que circulava per la ronda de circumval·lació sentit centre ciutat es va sortir de la via i es va encastar contra un fanal d’enllumenat públic instal·lada en la mitjana que separa els dos sentits de la calçada.

A conseqüència de la forta col·lisió, el vehicle va girar sobre sí mateix i va quedar finalment situat en un dels carrils en sentit contrari a la circulació.

Diversos conductors que en este moment circulaven per la Ronda Nord van avisar al Centre Municipal Integral de Seguretat i Emergències 092, que va comissionar a diverses patrulles de la Policia Local i a una Unitat del Servei d’Emergències Sanitàries perquè es desplaçaren al lloc, ja que, pel que sembla, hi havia persones atrapades a l’interior del vehicle.

El conductor del turisme sinistrat ha resultat ferit lleu i no ha requerit d’ajuda dels serveis d’emergències per a sortir de l’habitacle. No obstant això, l’ocupant del seient davanter ha hagut de ser excarcerada pels bombers municipals pel fet que la seua porta havia quedat completament deformada per la col·lisió contra el fanal.

Després de ser extreta de l’interior del turisme, ha estat evacuada per les assistències mèdiques fins a l’Hospital General Universitari de Castelló, on roman ingressada amb pronòstic greu. El conductor no presentava signes de trobar-se sota els efectes de l’alcohol o les drogues i ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia.

Danys materials

Quant als danys materials, a més del turisme sinistrat, que ha quedat greument danyat, s’ha vist afectada un fanal que ha hagut de ser desmuntada pels serveis municipals d’enllumenat en quedar arrencada de la base.

També s’han vist danyades un senyal de trànsit i diverses desenes de metres d’arbustos plantats en la mitjana, les restes de la qual van quedar escampats per tota la calçada. Els bombers municipals van procedir a netejar totes les restes vegetals i del vehicle sinistrat i el fanal arrencat. Després de quedar la via lliure d’obstacles, al voltant de les 19.00 hores, es va restablir el trànsit.

Últimes notícies

Calum Hill seguix líder a Bahrain i Sergio García es col·loca tercer per a barallar el títol

Calum Hill conserva el lideratge a Bahrain després de firmar el parell del camp i Sergio García ascendix a la tercera plaça amb -12 després d'un 68 competitiu.

Eyong i Julián Álvarez, suplents en un Llevant-Atlètic amb sis canvis blanc-i-vermells

Les suplències de Etta Eyong i Julián Álvarez marquen el Llevant-Atlètic en el Ciutat de València. Iker Losada i Thiago Almada partixen com a titulars en un dol amb rotacions.

Osasuna remunta abans del descans i mana 2-1 davant el Vila-real

Osasuna es va anar al descans per davant després de donar la volta al penal inicial de Gerard Moreno amb punts de Víctor Muñoz i Davant Budimir. El pla de pressió alta va sostindre l'avantatge amb intervencions segures d'Herrera.

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.