Dos homes accepten presó per pegar a un altre en atribuir-li ideologia progressista per la seua dessuadora

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Dos homes han acceptat tres i sis mesos de presó respectivament per agredir a un altre en atribuir-li ideologia progressista per una dessuadora que portava en la qual es podia llegir ‘Working Class’.

Així es desprèn de l’acord aconseguit este divendres entre la defensa dels acusats i el ministeri fiscal, pel qual han acceptat, un d’ells, tres mesos de presó i, l’altre, sis, a més del pagament d’una multa, pels delictes d’odi i lesions, segons ha pogut saber Europa Press.

Els fets es remunten al 7 de novembre del 2021, quan la víctima estava al carrer Serpis de València i se li va acostar un encaputxat i li va preguntar, en referència a la seua roba, què portava posat. Portava una rajola trencada en punta en la mà i li assenyalava la seua dessuadora, en la qual es podia llegir ‘Working Class’.

Posteriorment es va acostar a ell una segona persona que li va cridar que s’anara d’allí, que això no anava amb ell i, en girar-se, va ser colpejat en la cara i va caure al sòl. Es va posar en peus i va intentar córrer encara que va ser agredit per un grup d’unes deu persones mitjançant puntades i, fins i tot, amb el llançament d’una cadira al crit de ‘Visca València’ i ‘Això és el Regne de València’.

La víctima va aconseguir finalment fugir i es va refugiar en un bar. Els agressors anaven abillats amb simbologia que consistia en una corona de llorer i una creu gamada, propis de la ideologia d’extrema dreta.

Per esta raó, tal com es desprèn del relat fiscal, per l’animadversió cap a la significació ideològica progressista que van atribuir a la víctima per la seua vestimenta, especialment per la llegenda estampada en la seua dessuadora, i amb la intenció de menysprear-li i humiliar-li, li van atacar. Entre el grup de les deu persones anaven els dos homes que han acceptat la condemna.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.