Dos persones ferides en un incendi d’una casa en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), s’han desplaçat este matí de dimarts a apagar un incendi en una casa que s’ha originat en un quint pis situat en el carrer del Pare Mariana, núm. 40, a on dos persones han acabat ferides per inhalació de fum. Una d’elles ha necessitat ser atesa pels efectius sanitaris i ha sigut traslladada a un hospital.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 11.30 hores de l’incendi, i ràpidament s’han desplaçat tres dotacions i dotze efectius, junt a tres patrulles i agents de mobilitat de la Policia Local, que han tallat els accessos, i han abalisat la zona per a evitar el seu pas, coordinant l’emergència.

 

Els bombers han entrat a la casa, que es trobava buida per a començar l’extinció, i a la seua arribada han comprovat que la inquilina estava fora de l’edifici, i després d’intentar apagar l’incendi, ha acabat ferida cremant-se part del pèl. A demés la veïna del pis superior, ha sigut atesa pels sanitaris per inhalació de fum, ja que ha acabat intoxicada, pel que ha sigut traslladada a un hospital.

 

El focus del foc ha sigut localitzat en una de les habitacions i ha començat en el bany annex per un aparell elèctric. Els bombers han controlat el foc amb celeritat i han evitat que es cremara tota la casa. Posteriorment, han ventilat la vivenda. La intervenció del SPEIS ha durat més d’una hora i l’habitació i el bany han quedat totalment afectades, i la resta de l’habitatge per fum.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.