17.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

L’AMDComVal marca els seus objectius per a l’any vinent

L’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana (AMDComVal) ha celebrat la seua assemblea anual, en la qual ha destacat la consolidació d’un ecosistema d’empreses informatives de la comunitat, amb 47 capçaleres.

El president de l’associació, Miguel Miró, ha presentat el balanç d’activitat i comptes en l’exercici anterior, que ha sigut confirmat per unanimitat pels associats.

Com a objectius a treballar aquest i l’any vinent destaca el fet de continuar construint un espai comunicacional valencià, basat en el suport als mitjans, defensant la generació d’informació i continguts de qualitat i proximitat com una indústria més de la Comunitat, que crea ocupació i riquesa.

El treball de l’associació amb l’administració autonòmica és ardu, perquè veritablement hi haja un tracte igualitari entre mitjans, que es prevalga la capil·laritat en el territori i el fet de poder arribar veritablement a tota la població. És un altre dels objectius marcats per la junta directiva que es va fer càrrec de l’associació el gener de 2021.

Al costat d’això, l’objectiu de créixer en associats, ja que l’ecosistema valencià és molt ric en mitjans de comunicació.

En aquests moments són 47 les capçaleres associades a AMDComVal, que cobreixen de nord a sud de la Comunitat Valenciana totes les comarques i municipis amb informació general, al que s’afigen altres especialitzades en esports, sector agrari o meteorologia. Junts sumen una audiència superior als 4,5 milions d’usuaris únics i 17 milions de pàgines vistes cada mes, unes dades auditades i certificats per OJD.

Últimes notícies

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja de vent

València tanca parcs, jardins i cementeris i suspén l'activitat a l'aire lliure per l'alerta taronja de vent activada per Aemet. L'Ajuntament emet recomanacions de seguretat i demana seguir l'evolució per canals oficials.

El Vila-real recupera la inspiració i goleja a un Espanyol bloquejat (4-1)

El Vila-real va tallar la seua mala ratxa amb un 4-1 que va desarborar a un Espanyol bloquejat. Mikautadze, un autogol de Salinas i les urpades de Pépé i Moleiro van decidir.

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.