14.1 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

L’AMDComVal marca els seus objectius per a l’any vinent

L’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana (AMDComVal) ha celebrat la seua assemblea anual, en la qual ha destacat la consolidació d’un ecosistema d’empreses informatives de la comunitat, amb 47 capçaleres.

El president de l’associació, Miguel Miró, ha presentat el balanç d’activitat i comptes en l’exercici anterior, que ha sigut confirmat per unanimitat pels associats.

Com a objectius a treballar aquest i l’any vinent destaca el fet de continuar construint un espai comunicacional valencià, basat en el suport als mitjans, defensant la generació d’informació i continguts de qualitat i proximitat com una indústria més de la Comunitat, que crea ocupació i riquesa.

El treball de l’associació amb l’administració autonòmica és ardu, perquè veritablement hi haja un tracte igualitari entre mitjans, que es prevalga la capil·laritat en el territori i el fet de poder arribar veritablement a tota la població. És un altre dels objectius marcats per la junta directiva que es va fer càrrec de l’associació el gener de 2021.

Al costat d’això, l’objectiu de créixer en associats, ja que l’ecosistema valencià és molt ric en mitjans de comunicació.

En aquests moments són 47 les capçaleres associades a AMDComVal, que cobreixen de nord a sud de la Comunitat Valenciana totes les comarques i municipis amb informació general, al que s’afigen altres especialitzades en esports, sector agrari o meteorologia. Junts sumen una audiència superior als 4,5 milions d’usuaris únics i 17 milions de pàgines vistes cada mes, unes dades auditades i certificats per OJD.

Últimes notícies

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.

Omar Mascarell lidera el 3-1 i saca al Mallorca del descens

El Mallorca va véncer 3-1 a l'Elx amb una actuació decisiva d'Omar Mascarell, autor d'un gol i una assistència. El triomf el va traure de la zona de descens

Mallorca i Elx empaten 1-1 al descans després del gol de Morlanes i un autogol

Mallorca es va avançar amb una miqueta de Manu Morlanes, però un gol en pròpia porta de Pablo Maffeo va anivellar el marcador abans del descans. Virgili i Muriqi van perdonar davant Iñaki Peña.

Obra d’art de Griezmann per al 2-1 de l’Atlètic davant el València

L'Atlètic va derrotar 2-1 al València amb un control i definició de Griezmann en el 74'. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans en un dol d'anada i tornada.