L’AMDComVal marca els seus objectius per a l’any vinent

L’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana (AMDComVal) ha celebrat la seua assemblea anual, en la qual ha destacat la consolidació d’un ecosistema d’empreses informatives de la comunitat, amb 47 capçaleres.

El president de l’associació, Miguel Miró, ha presentat el balanç d’activitat i comptes en l’exercici anterior, que ha sigut confirmat per unanimitat pels associats.

Com a objectius a treballar aquest i l’any vinent destaca el fet de continuar construint un espai comunicacional valencià, basat en el suport als mitjans, defensant la generació d’informació i continguts de qualitat i proximitat com una indústria més de la Comunitat, que crea ocupació i riquesa.

El treball de l’associació amb l’administració autonòmica és ardu, perquè veritablement hi haja un tracte igualitari entre mitjans, que es prevalga la capil·laritat en el territori i el fet de poder arribar veritablement a tota la població. És un altre dels objectius marcats per la junta directiva que es va fer càrrec de l’associació el gener de 2021.

Al costat d’això, l’objectiu de créixer en associats, ja que l’ecosistema valencià és molt ric en mitjans de comunicació.

En aquests moments són 47 les capçaleres associades a AMDComVal, que cobreixen de nord a sud de la Comunitat Valenciana totes les comarques i municipis amb informació general, al que s’afigen altres especialitzades en esports, sector agrari o meteorologia. Junts sumen una audiència superior als 4,5 milions d’usuaris únics i 17 milions de pàgines vistes cada mes, unes dades auditades i certificats per OJD.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.