L’AMDComVal marca els seus objectius per a l’any vinent

L’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana (AMDComVal) ha celebrat la seua assemblea anual, en la qual ha destacat la consolidació d’un ecosistema d’empreses informatives de la comunitat, amb 47 capçaleres.

El president de l’associació, Miguel Miró, ha presentat el balanç d’activitat i comptes en l’exercici anterior, que ha sigut confirmat per unanimitat pels associats.

Com a objectius a treballar aquest i l’any vinent destaca el fet de continuar construint un espai comunicacional valencià, basat en el suport als mitjans, defensant la generació d’informació i continguts de qualitat i proximitat com una indústria més de la Comunitat, que crea ocupació i riquesa.

El treball de l’associació amb l’administració autonòmica és ardu, perquè veritablement hi haja un tracte igualitari entre mitjans, que es prevalga la capil·laritat en el territori i el fet de poder arribar veritablement a tota la població. És un altre dels objectius marcats per la junta directiva que es va fer càrrec de l’associació el gener de 2021.

Al costat d’això, l’objectiu de créixer en associats, ja que l’ecosistema valencià és molt ric en mitjans de comunicació.

En aquests moments són 47 les capçaleres associades a AMDComVal, que cobreixen de nord a sud de la Comunitat Valenciana totes les comarques i municipis amb informació general, al que s’afigen altres especialitzades en esports, sector agrari o meteorologia. Junts sumen una audiència superior als 4,5 milions d’usuaris únics i 17 milions de pàgines vistes cada mes, unes dades auditades i certificats per OJD.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.