14.1 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

L’atur baixa en 1.052 persones al desembre en la Comunitat Valenciana

La desocupació ha baixat el mes de desembre en la Comunitat Valenciana, concretament, en 1.052 persones durant el mes de desembre (-0,31% respecte a novembre) i el número total s’ha situat en els 338.243 aturats.

Segons les dades publicades aquest dimarts pel Ministeri de Treball i Economia Social, la Comunitat Valenciana és una de les tretze autonomies en què baixa l’atur en comparació amb novembre (-0,31%). L’atur ha baixat en 233.241 persones respecte a desembre de fa un any (-8,95%).

Per províncies, l’atur baixa a la província de València (-0,51 %), a Castelló (-0,14 %), i a Alacant (-0,11%). A més, la desocupació baixa en 17 de les 34 comarques de la Comunitat Valenciana.

L’atur baixa a Espanya

A Espanya hi ha 268.252 persones desocupades menys el mes de desembre del 2022 que el mateix mes de fa un any. Així, el total d’aturats s’ha situat en 2.837.653, fet que comporta un descens del 8,64% i la xifra més baixa des del 2007, ara fa quinze anys.

El mes de desembre, l’atur ha baixat respecte al mes anterior en 43.727 persones, un 1,52%. El Ministeri de Treball remarca que la caiguda en les xifres de l’atur és generalitzada per a tots els sectors d’activitat.

Últimes notícies

Mallorca i Elx empaten 1-1 al descans després del gol de Morlanes i un autogol

Mallorca es va avançar amb una miqueta de Manu Morlanes, però un gol en pròpia porta de Pablo Maffeo va anivellar el marcador abans del descans. Virgili i Muriqi van perdonar davant Iñaki Peña.

Obra d’art de Griezmann per al 2-1 de l’Atlètic davant el València

L'Atlètic va derrotar 2-1 al València amb un control i definició de Griezmann en el 74'. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans en un dol d'anada i tornada.

Beltrán: ‘Vam ficar el gol, ens vam anar arrere i li vam donar la pilota a ells’

Lucas Beltrán va considerar injusta la derrota del València per 2-1 davant l'Atlètic. Va admetre que, després d'empatar, l'equip va recular i va cedir la possessió, la qual cosa va facilitar el punt decisiu.

2-1: Griezmann decidix a l’Atlètic amb un control i zurdazo davant el València

L'Atlètic es va imposar 2-1 al València gràcies a una acció tècnica de Griezmann a 16 minuts del final. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans del colp definitiu.

Obra d’art de Griezmann decidix el 2-1 de l’Atlètic davant el València

Antoine Griezmann va segellar amb un control i zurdazo el 2-1 de l'Atlètic davant el València després de l'empat de Beltrán. Koke va obrir el marcador i el VAR va intervindre dos vegades.

El Consorci de Bombers de València eleva a 245 els efectius per l’alerta taronja de pluges

El Consorci de Bombers de València ha activat el reforç per alerta taronja i eleva de 175 a 245 els efectius per a afrontar pluges i tempestes. Es demana extremar precaucions, evitar zones inundables i assegurar elements exteriors.

Emergències aconsella limitar desplaçaments i activitats a l’aire lliure per l’alerta de pluges a València

Emergències recomana evitar desplaçaments i ajornar activitats a l'aire lliure davant pluges i tempestes que començaran a mitjanit, amb fins a 170 l/m² en 12 hores.

Iniciativa-Compromís crida a eixir a l’ofensiva davant els escàndols de PP, PSOE i Vox

Iniciativa-Compromís insta les esquerres a eixir a l'ofensiva enfront de PP, PSOE i Vox i aprova ponències per al seu congrés de 2026 amb eix ecofeminista i valencianista.