Caixa Ontinyent guanya el 5% més en 2018 i potència la banca electrònica

 

La caixa d’estalvis valenciana Caixa Ontinyent va obtindre un benefici net de 6,5 milions d’euros en 2018, el 5% més que l’exercici anterior, dels quals destinarà 5,3 milions a reserves i 1,2 milions a l’obra social.

 

L’entitat ha informat dels comptes de l’any passat, que seran elevades a l’assemblea general per a la seua aprovació en els pròxims mesos, i de les principals línies d’actuació enguany, que se centren en potenciar la banca electrònica, l’expansió geogràfica a noves zones i la posada en marxa del mont de pietat.

 

Els resultats bruts de 2018 van ascendir a 10 milions abans de sanejaments i dotacions, i després de les provisions pertinents, van quedar en 8,4 milions, amb un pagament d’impostos d’1,9 milions.

 

La morositat va baixar al 5,96% amb una cobertura del 98,17%, i el capital CET1 (sobre els actius ponderats per risc) se situa en el 16,39%, per damunt del mínim exigit pel Banc d’Espanya (12,13%).

 

Per a enguany, Caixa Ontinyent preveu seguir amb la digitalització empresa amb una aplicació per al pagament a través del mòbil i l’adaptació dels serveis oferits en oficines per a potenciar l’autogestió del client.

 

Al mateix temps, l’entitat mantindrà la seua xarxa d’oficines i preveu una expansió geogràfica amb l’obertura en noves zones actualment en estudi, que no ha concretat.

 

A l’obra social dedicarà 1,8 milions (dels resultats de 2018 i romanents, recuperacions i ingressos), que es destinaran a mantindre els programes establits respecte al manteniment dels centres, investigació i divulgació de temes autòctons a través de publicacions, col·laboració amb els col·lectius, presència als campus i gestió de les fundacions participades de caràcter assistencial, docent i cultural.

 

Ja amb la posada en marxa de la Fundació Caixa Ontinyent, es potenciarà l’educació financera a través del programa “Finança’t”, es posarà en marxa el mont de pietat i es redactarà el projecte de nou centre social a Ontinyent que, a més d’estar obert a activitats d’associacions i col·lectius, acolliria l’arxiu històric i museu de Caixa Ontinyent, les activitats de la seua fundació i el mont de pietat.

 

Caixa Ontinyent ha destacat la nova estructuració de la Responsabilitat Social Corporativa, en la qual col·laborarà la Universitat de València, i que pretén ajustar l’actuació de la caixa a les noves circumstàncies socials i als serveis financers.

 

L’impacte de la seua activitat en els seus grups d’interés, en la societat en general i al medi ambient és un tema crucial per a l’entitat, “fidel” al seu compromís territorial, segons les fonts.

Últimes notícies

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.