Caixa Ontinyent guanya el 5% més en 2018 i potència la banca electrònica

 

La caixa d’estalvis valenciana Caixa Ontinyent va obtindre un benefici net de 6,5 milions d’euros en 2018, el 5% més que l’exercici anterior, dels quals destinarà 5,3 milions a reserves i 1,2 milions a l’obra social.

 

L’entitat ha informat dels comptes de l’any passat, que seran elevades a l’assemblea general per a la seua aprovació en els pròxims mesos, i de les principals línies d’actuació enguany, que se centren en potenciar la banca electrònica, l’expansió geogràfica a noves zones i la posada en marxa del mont de pietat.

 

Els resultats bruts de 2018 van ascendir a 10 milions abans de sanejaments i dotacions, i després de les provisions pertinents, van quedar en 8,4 milions, amb un pagament d’impostos d’1,9 milions.

 

La morositat va baixar al 5,96% amb una cobertura del 98,17%, i el capital CET1 (sobre els actius ponderats per risc) se situa en el 16,39%, per damunt del mínim exigit pel Banc d’Espanya (12,13%).

 

Per a enguany, Caixa Ontinyent preveu seguir amb la digitalització empresa amb una aplicació per al pagament a través del mòbil i l’adaptació dels serveis oferits en oficines per a potenciar l’autogestió del client.

 

Al mateix temps, l’entitat mantindrà la seua xarxa d’oficines i preveu una expansió geogràfica amb l’obertura en noves zones actualment en estudi, que no ha concretat.

 

A l’obra social dedicarà 1,8 milions (dels resultats de 2018 i romanents, recuperacions i ingressos), que es destinaran a mantindre els programes establits respecte al manteniment dels centres, investigació i divulgació de temes autòctons a través de publicacions, col·laboració amb els col·lectius, presència als campus i gestió de les fundacions participades de caràcter assistencial, docent i cultural.

 

Ja amb la posada en marxa de la Fundació Caixa Ontinyent, es potenciarà l’educació financera a través del programa «Finança’t», es posarà en marxa el mont de pietat i es redactarà el projecte de nou centre social a Ontinyent que, a més d’estar obert a activitats d’associacions i col·lectius, acolliria l’arxiu històric i museu de Caixa Ontinyent, les activitats de la seua fundació i el mont de pietat.

 

Caixa Ontinyent ha destacat la nova estructuració de la Responsabilitat Social Corporativa, en la qual col·laborarà la Universitat de València, i que pretén ajustar l’actuació de la caixa a les noves circumstàncies socials i als serveis financers.

 

L’impacte de la seua activitat en els seus grups d’interés, en la societat en general i al medi ambient és un tema crucial per a l’entitat, «fidel» al seu compromís territorial, segons les fonts.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.