Juande Ramos li deu quasi 800.000 euros a la Generalitat Valenciana

L’Agència Tributària Valenciana ha fet públic el llistat de persones i entitats deutores de la Hisenda Pública Valenciana, entre les quals destaquen l’exfutbolista i entrenador Juande Ramos, que deu quasi 800.000 euros i l’exalcaldesa de Castell de Castells Rosa Pérez Gadea és una de les principals moroses amb la hisenda valenciana, el deute de la qual ascendeix a 729.604 euros.

El llistat recull les persones físiques i jurídiques i entitats que a 31 de desembre de 2021 mantenien un deute amb l’Administració púbica autonòmica superior als 600.000 euros, segons l’acord signat per la directora general de l’Agència Tributària Valenciana, Sonia Encarnación Díaz.

En total, inclou a quinze persones o entitats que sumen un deute global de prop de 18 milions d’euros amb la Hisenda Pública Valenciana.

El llistat, que ha sigut publicat per primera vegada i correspon a 2021, l’encapçalen les mercantils Aguas Potables de Bernia, amb 3,3 milions d’euros, i la constructora de Benissa Monte Pego, amb 2,6 milions.

Després d’ells, per volum de deute, figura Mercedes Mercader Garrigues (2 milions). Aquesta última també apareix en la llista de morosos de l’AEAT i va arribar a invertir l’ordre dels seus cognoms.

En el llistat apareix també l’exentrenador del Llevant i el Real Madrid, Juan de la Cruz Ramos Cano, conegut com a Juande Ramos, qui deu 792.437 euros; l’exalcaldesa de Castell de Castells amb el PP Rosa Pérez Gadea, qui té un deute de 729.604, i l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber, que deu 732.507.

La llista la completen la societat Puerta del Cairo, amb 756.708 euros deguts; Ángeles Tomás Rodríguez (722.452 euros); Antonio Pérez Gadea (751.924); Juan Vicente Almela Montoliu (617.209); Clara María Antonia Núñez González (619.173); Ana María Díaz-Bejumea Nieto (670.092); Cristian Esteller Blanco (967.626), i l’empresa Carton Rio Verde  (745.543).

Amb aquesta iniciativa, que persegueix previndre i reduir el frau fiscal augmentant la pressió sobre les persones i societats que més deuen a la Generalitat, l’administració autonòmica se suma a l’Agència Tributària (AEAT), que des de fa anys publica també la seua pròpia relació de grans deutors.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU