Juande Ramos li deu quasi 800.000 euros a la Generalitat Valenciana

L’Agència Tributària Valenciana ha fet públic el llistat de persones i entitats deutores de la Hisenda Pública Valenciana, entre les quals destaquen l’exfutbolista i entrenador Juande Ramos, que deu quasi 800.000 euros i l’exalcaldesa de Castell de Castells Rosa Pérez Gadea és una de les principals moroses amb la hisenda valenciana, el deute de la qual ascendeix a 729.604 euros.

El llistat recull les persones físiques i jurídiques i entitats que a 31 de desembre de 2021 mantenien un deute amb l’Administració púbica autonòmica superior als 600.000 euros, segons l’acord signat per la directora general de l’Agència Tributària Valenciana, Sonia Encarnación Díaz.

En total, inclou a quinze persones o entitats que sumen un deute global de prop de 18 milions d’euros amb la Hisenda Pública Valenciana.

El llistat, que ha sigut publicat per primera vegada i correspon a 2021, l’encapçalen les mercantils Aguas Potables de Bernia, amb 3,3 milions d’euros, i la constructora de Benissa Monte Pego, amb 2,6 milions.

Després d’ells, per volum de deute, figura Mercedes Mercader Garrigues (2 milions). Aquesta última també apareix en la llista de morosos de l’AEAT i va arribar a invertir l’ordre dels seus cognoms.

En el llistat apareix també l’exentrenador del Llevant i el Real Madrid, Juan de la Cruz Ramos Cano, conegut com a Juande Ramos, qui deu 792.437 euros; l’exalcaldesa de Castell de Castells amb el PP Rosa Pérez Gadea, qui té un deute de 729.604, i l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber, que deu 732.507.

La llista la completen la societat Puerta del Cairo, amb 756.708 euros deguts; Ángeles Tomás Rodríguez (722.452 euros); Antonio Pérez Gadea (751.924); Juan Vicente Almela Montoliu (617.209); Clara María Antonia Núñez González (619.173); Ana María Díaz-Bejumea Nieto (670.092); Cristian Esteller Blanco (967.626), i l’empresa Carton Rio Verde  (745.543).

Amb aquesta iniciativa, que persegueix previndre i reduir el frau fiscal augmentant la pressió sobre les persones i societats que més deuen a la Generalitat, l’administració autonòmica se suma a l’Agència Tributària (AEAT), que des de fa anys publica també la seua pròpia relació de grans deutors.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.