12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Juande Ramos li deu quasi 800.000 euros a la Generalitat Valenciana

L’Agència Tributària Valenciana ha fet públic el llistat de persones i entitats deutores de la Hisenda Pública Valenciana, entre les quals destaquen l’exfutbolista i entrenador Juande Ramos, que deu quasi 800.000 euros i l’exalcaldesa de Castell de Castells Rosa Pérez Gadea és una de les principals moroses amb la hisenda valenciana, el deute de la qual ascendeix a 729.604 euros.

El llistat recull les persones físiques i jurídiques i entitats que a 31 de desembre de 2021 mantenien un deute amb l’Administració púbica autonòmica superior als 600.000 euros, segons l’acord signat per la directora general de l’Agència Tributària Valenciana, Sonia Encarnación Díaz.

En total, inclou a quinze persones o entitats que sumen un deute global de prop de 18 milions d’euros amb la Hisenda Pública Valenciana.

El llistat, que ha sigut publicat per primera vegada i correspon a 2021, l’encapçalen les mercantils Aguas Potables de Bernia, amb 3,3 milions d’euros, i la constructora de Benissa Monte Pego, amb 2,6 milions.

Després d’ells, per volum de deute, figura Mercedes Mercader Garrigues (2 milions). Aquesta última també apareix en la llista de morosos de l’AEAT i va arribar a invertir l’ordre dels seus cognoms.

En el llistat apareix també l’exentrenador del Llevant i el Real Madrid, Juan de la Cruz Ramos Cano, conegut com a Juande Ramos, qui deu 792.437 euros; l’exalcaldesa de Castell de Castells amb el PP Rosa Pérez Gadea, qui té un deute de 729.604, i l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber, que deu 732.507.

La llista la completen la societat Puerta del Cairo, amb 756.708 euros deguts; Ángeles Tomás Rodríguez (722.452 euros); Antonio Pérez Gadea (751.924); Juan Vicente Almela Montoliu (617.209); Clara María Antonia Núñez González (619.173); Ana María Díaz-Bejumea Nieto (670.092); Cristian Esteller Blanco (967.626), i l’empresa Carton Rio Verde  (745.543).

Amb aquesta iniciativa, que persegueix previndre i reduir el frau fiscal augmentant la pressió sobre les persones i societats que més deuen a la Generalitat, l’administració autonòmica se suma a l’Agència Tributària (AEAT), que des de fa anys publica també la seua pròpia relació de grans deutors.

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.