14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Juande Ramos li deu quasi 800.000 euros a la Generalitat Valenciana

L’Agència Tributària Valenciana ha fet públic el llistat de persones i entitats deutores de la Hisenda Pública Valenciana, entre les quals destaquen l’exfutbolista i entrenador Juande Ramos, que deu quasi 800.000 euros i l’exalcaldesa de Castell de Castells Rosa Pérez Gadea és una de les principals moroses amb la hisenda valenciana, el deute de la qual ascendeix a 729.604 euros.

El llistat recull les persones físiques i jurídiques i entitats que a 31 de desembre de 2021 mantenien un deute amb l’Administració púbica autonòmica superior als 600.000 euros, segons l’acord signat per la directora general de l’Agència Tributària Valenciana, Sonia Encarnación Díaz.

En total, inclou a quinze persones o entitats que sumen un deute global de prop de 18 milions d’euros amb la Hisenda Pública Valenciana.

El llistat, que ha sigut publicat per primera vegada i correspon a 2021, l’encapçalen les mercantils Aguas Potables de Bernia, amb 3,3 milions d’euros, i la constructora de Benissa Monte Pego, amb 2,6 milions.

Després d’ells, per volum de deute, figura Mercedes Mercader Garrigues (2 milions). Aquesta última també apareix en la llista de morosos de l’AEAT i va arribar a invertir l’ordre dels seus cognoms.

En el llistat apareix també l’exentrenador del Llevant i el Real Madrid, Juan de la Cruz Ramos Cano, conegut com a Juande Ramos, qui deu 792.437 euros; l’exalcaldesa de Castell de Castells amb el PP Rosa Pérez Gadea, qui té un deute de 729.604, i l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber, que deu 732.507.

La llista la completen la societat Puerta del Cairo, amb 756.708 euros deguts; Ángeles Tomás Rodríguez (722.452 euros); Antonio Pérez Gadea (751.924); Juan Vicente Almela Montoliu (617.209); Clara María Antonia Núñez González (619.173); Ana María Díaz-Bejumea Nieto (670.092); Cristian Esteller Blanco (967.626), i l’empresa Carton Rio Verde  (745.543).

Amb aquesta iniciativa, que persegueix previndre i reduir el frau fiscal augmentant la pressió sobre les persones i societats que més deuen a la Generalitat, l’administració autonòmica se suma a l’Agència Tributària (AEAT), que des de fa anys publica també la seua pròpia relació de grans deutors.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.