6.8 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Juande Ramos li deu quasi 800.000 euros a la Generalitat Valenciana

L’Agència Tributària Valenciana ha fet públic el llistat de persones i entitats deutores de la Hisenda Pública Valenciana, entre les quals destaquen l’exfutbolista i entrenador Juande Ramos, que deu quasi 800.000 euros i l’exalcaldesa de Castell de Castells Rosa Pérez Gadea és una de les principals moroses amb la hisenda valenciana, el deute de la qual ascendeix a 729.604 euros.

El llistat recull les persones físiques i jurídiques i entitats que a 31 de desembre de 2021 mantenien un deute amb l’Administració púbica autonòmica superior als 600.000 euros, segons l’acord signat per la directora general de l’Agència Tributària Valenciana, Sonia Encarnación Díaz.

En total, inclou a quinze persones o entitats que sumen un deute global de prop de 18 milions d’euros amb la Hisenda Pública Valenciana.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

El llistat, que ha sigut publicat per primera vegada i correspon a 2021, l’encapçalen les mercantils Aguas Potables de Bernia, amb 3,3 milions d’euros, i la constructora de Benissa Monte Pego, amb 2,6 milions.

Després d’ells, per volum de deute, figura Mercedes Mercader Garrigues (2 milions). Aquesta última també apareix en la llista de morosos de l’AEAT i va arribar a invertir l’ordre dels seus cognoms.

En el llistat apareix també l’exentrenador del Llevant i el Real Madrid, Juan de la Cruz Ramos Cano, conegut com a Juande Ramos, qui deu 792.437 euros; l’exalcaldesa de Castell de Castells amb el PP Rosa Pérez Gadea, qui té un deute de 729.604, i l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber, que deu 732.507.

La llista la completen la societat Puerta del Cairo, amb 756.708 euros deguts; Ángeles Tomás Rodríguez (722.452 euros); Antonio Pérez Gadea (751.924); Juan Vicente Almela Montoliu (617.209); Clara María Antonia Núñez González (619.173); Ana María Díaz-Bejumea Nieto (670.092); Cristian Esteller Blanco (967.626), i l’empresa Carton Rio Verde  (745.543).

Amb aquesta iniciativa, que persegueix previndre i reduir el frau fiscal augmentant la pressió sobre les persones i societats que més deuen a la Generalitat, l’administració autonòmica se suma a l’Agència Tributària (AEAT), que des de fa anys publica també la seua pròpia relació de grans deutors.

Últimes notícies

El primer premi de la Loteria de Nadal cau en el 79432 i reparteix 4 milions d’euros per sèrie

El número agraciat ha deixat la major part del premi a Castella i Lleó i també ha sigut venut a Madrid

El 23.112, primer quint premi, repartix 180.000 euros a Alaquàs, Alfara del Patriarca i Manises

El 23.112, primer quint premi del sorteig, ha deixat 180.000 euros en tres municipis valencians. S'han venut tres sèries amb 10 dècims de 6.000 euros cada una.

Investiguen a un home per robar 8 tones de mandarines a les Alqueries

La Guàrdia Civil investiga a un home pel furt de 8.000 quilos de mandarines Leanri en dos finques de les Alqueries. La collita estava valorada en uns 8.800 euros.

El 78.477, primer quart premi, repartix 600.000 euros a Alaquàs, Mislata i València

El primer quart premi del sorteig ha deixat una sèrie en cada localitat. Cada administració ha venut deu dècims premiats amb 60.000 euros.

El 78477, quart premi de la Loteria de Nadal, deixa 200.000 euros a la Comunitat Valenciana

El número ha sigut premiat amb 20.000 euros al dècim en el Sorteig Extraordinari de Nadal celebrat este 22 de desembre

Fruites, flors, xocolate, oli, bolets i tòfones: regals gurmet per a Nadal

Els regals gurmet guanyen terreny per Nadal amb cistelles de fruites, tòfones, AOVE de collita primerenca, flors preservades i desdejunis a domicili. Són detalls elegants, compartibles i lleugers enfront de taules copioses.

El 70048, segon premi de la Loteria de Nadal, reparteix fortuna a Madrid

El número ha eixit premiat a les 09.21 hores amb 125.000 euros al dècim en el Sorteig de Nadal

Un guàrdia civil ha rescatat a un bebé tancat en un cotxe en l’aparcament del centre comercial Bonaire

Un guàrdia civil ha trencat una finestreta per a obrir un cotxe i rescatar a un bebé d'1 any en l'aparcament del centre comercial Bonaire. El menor va eixir il·lés.