15.7 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Quasi 13.000 persones utilitzen el servei d’atenció telefònica de la Renda en la Comunitat

Un total de 12.922 valencians i valencianes han rebut assistència telefònica de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a través de l’Agència Tributària Valenciana (ATV), per a confeccionar la declaració de la renda durant la campanya ‘Li Cridem’, que es va iniciar el passat 6 de maig.

Així mateix, a través del servei d’atenció telefònica posat en marxa per l’ATV en col·laboració amb l’Agència Estatal d’Administració Tributària (AEAT), s’han tramitat un total de 10.286 declaracions de la renda per via telefònica fins al 26 de maig.

Si es té en compte que l’atenció telefònica s’ha prestat enguany al llarg de 15 dies laborables, les persones ateses respecte al mateix període equivalent en la campanya de la renda de l’any passat, s’han incrementat un 67%, mentre que les declaracions presentades han augmentat un 66%.

El conseller d’Hisenda i Model Econòmic, Arcadi España, s’ha mostrat satisfet dels resultats de la campanya d’atenció telefònica “perquè es demostra l’acceptació de la ciutadania d’aquest servei que els ha permés realitzar via telefònica la seua declaració de la Renda, així com disposar d’un assessorament directe, ràpid i sense necessitat de desplaçaments“.

A més, Arcadi España ha assenyalat que la campanya telefònica “s’ha desenvolupat de manera fluida gràcies a la cita prèvia que ha permés que el servei no es col·lapsara durant el temps que ha durat la campanya“.

El titular d’Hisenda també ha apuntat que amb vista a la pròxima campanya telefònica “es continuaran posant a la disposició de la ciutadania tots els recursos necessaris per a mantindre la qualitat i la prestació del servei perquè el nostre propòsit és donar un servei pròxim i gratuït als valencians i valencianes que tenen l’obligació tributària de presentar la declaració de la Renda“.

Servei presencial ‘Més prop de tu’

A més de la campanya d’atenció telefònica, l’Agència Tributària Valenciana va iniciar aquest passat dimecres 1 de juny el servei d’atenció presencial de la Renda 2021, denominat ‘Més prop de tu‘, que estarà en funcionament fins al 30 de juny.

Es tracta d’un servei gratuït i personalitzat, complementari al qual ofereix l’AEAT, que funciona mitjançant cita prèvia (estarà operativa fins al 29 de juny) a través de la web consultar ací, de l’app ‘Agència Tributària’, del telèfon automàtic 24 hores 915357326 o 901121224 o del telèfon d’atenció personal de cita prèvia 915530071 o 901223344.

La Generalitat ha posat en funcionament 25 punts d’assistència gratuïta per a ajudar la ciutadania valenciana a complir amb les seues obligacions tributàries. D’aquesta manera, amplia els punts d’atenció personalitzada amb 9 oficines a la província d’Alacant, 8 en la de València i 8 en la de Castelló.

L’horari d’atenció al públic per a la realització de la declaració presencial de la Renda és els dilluns, dimarts i dijous, de 09.00 a 14,30 hores, i de 16.00 a 19.00 hores, mentre que els dimecres i divendres està disponible de 09.00 a 15.00 hores.

Últimes notícies

Alerta per listèria en set productes carnis loncheados de Cárnicas Serrano

La Aesan ha alertat de listèria en diversos lots de set productes loncheados de Cárnicas Serrano, retirats de manera preventiva. L'agència ha demanat no consumir-los i extremar la higiene.

Vox precisa que el registre de Pérez Llorca no implica pacte

Vox ha advertit que la candidatura de Juanfran Pérez Llorca es registrarà per la fi del termini, però no suposa un acord. Les negociacions continuen obertes i els seus vots són decisius.

Feijóo anuncia que Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura

Feijóo ha confirmat que Carlos Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura del nou president, un relleu sol·licitat pel mateix Mazón. També ha defés que les negociacions amb Vox per a investir a Juanfran Pérez Llorca es desenrotllen en un clima de respecte i ha criticat la comissió de la dana en el Congrés.

Pérez Llorca registrarà este dimecres la seua candidatura per a rellevar a Mazón en la Presidència de la Generalitat

El síndic del PP en Les Corts registrarà este dimecres la seua candidatura per a substituir a Carlos Mazón. El PP necessita a Vox i el ple es preveu la setmana vinent.

París redescobrix a Luis García Berlanga amb el major cicle del seu cinema a França

El Jeu de Paume dedica des d'este dimarts un cicle sense precedents a l'obra de Luis García Berlanga, amb projeccions i col·loquis fins al 23 de novembre.

La Junta de Síndics abordarà el dijous la data del ple d’investidura de Pérez Llorca

La Junta de Síndics es reunirà el dijous per a fixar el calendari de la investidura de Juanfran Pérez Llorca. PP i Vox sumen els vots necessaris per a l'elecció.

Morant qualifica de delirant la compareixença de Mazón en la comissió de la DANA en el Congrés

La líder del PSPV i ministra ha titllat de delirant la intervenció de Carlos Mazón davant la comissió que investiga la DANA. Li ha retret desconéixer els horaris de les víctimes i ha parlat de possible defensa psicològica o judicial.

Compromís demana evitar el tacticismo i reclama un finançament autonòmic just

Compromís ha reclamat que no s'impose el tacticismo partidista i que s'aprove ja un repartiment just del finançament autonòmic. La formació ha donat suport a una reforma equitativa i un fons transitori fins a la seua entrada en vigor.