Quasi 13.000 persones utilitzen el servei d’atenció telefònica de la Renda en la Comunitat

Un total de 12.922 valencians i valencianes han rebut assistència telefònica de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a través de l’Agència Tributària Valenciana (ATV), per a confeccionar la declaració de la renda durant la campanya ‘Li Cridem’, que es va iniciar el passat 6 de maig.

Així mateix, a través del servei d’atenció telefònica posat en marxa per l’ATV en col·laboració amb l’Agència Estatal d’Administració Tributària (AEAT), s’han tramitat un total de 10.286 declaracions de la renda per via telefònica fins al 26 de maig.

Si es té en compte que l’atenció telefònica s’ha prestat enguany al llarg de 15 dies laborables, les persones ateses respecte al mateix període equivalent en la campanya de la renda de l’any passat, s’han incrementat un 67%, mentre que les declaracions presentades han augmentat un 66%.

El conseller d’Hisenda i Model Econòmic, Arcadi España, s’ha mostrat satisfet dels resultats de la campanya d’atenció telefònica «perquè es demostra l’acceptació de la ciutadania d’aquest servei que els ha permés realitzar via telefònica la seua declaració de la Renda, així com disposar d’un assessorament directe, ràpid i sense necessitat de desplaçaments«.

A més, Arcadi España ha assenyalat que la campanya telefònica «s’ha desenvolupat de manera fluida gràcies a la cita prèvia que ha permés que el servei no es col·lapsara durant el temps que ha durat la campanya«.

El titular d’Hisenda també ha apuntat que amb vista a la pròxima campanya telefònica «es continuaran posant a la disposició de la ciutadania tots els recursos necessaris per a mantindre la qualitat i la prestació del servei perquè el nostre propòsit és donar un servei pròxim i gratuït als valencians i valencianes que tenen l’obligació tributària de presentar la declaració de la Renda«.

Servei presencial ‘Més prop de tu’

A més de la campanya d’atenció telefònica, l’Agència Tributària Valenciana va iniciar aquest passat dimecres 1 de juny el servei d’atenció presencial de la Renda 2021, denominat ‘Més prop de tu‘, que estarà en funcionament fins al 30 de juny.

Es tracta d’un servei gratuït i personalitzat, complementari al qual ofereix l’AEAT, que funciona mitjançant cita prèvia (estarà operativa fins al 29 de juny) a través de la web consultar ací, de l’app ‘Agència Tributària’, del telèfon automàtic 24 hores 915357326 o 901121224 o del telèfon d’atenció personal de cita prèvia 915530071 o 901223344.

La Generalitat ha posat en funcionament 25 punts d’assistència gratuïta per a ajudar la ciutadania valenciana a complir amb les seues obligacions tributàries. D’aquesta manera, amplia els punts d’atenció personalitzada amb 9 oficines a la província d’Alacant, 8 en la de València i 8 en la de Castelló.

L’horari d’atenció al públic per a la realització de la declaració presencial de la Renda és els dilluns, dimarts i dijous, de 09.00 a 14,30 hores, i de 16.00 a 19.00 hores, mentre que els dimecres i divendres està disponible de 09.00 a 15.00 hores.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.