Quasi 13.000 persones utilitzen el servei d’atenció telefònica de la Renda en la Comunitat

Un total de 12.922 valencians i valencianes han rebut assistència telefònica de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a través de l’Agència Tributària Valenciana (ATV), per a confeccionar la declaració de la renda durant la campanya ‘Li Cridem’, que es va iniciar el passat 6 de maig.

Així mateix, a través del servei d’atenció telefònica posat en marxa per l’ATV en col·laboració amb l’Agència Estatal d’Administració Tributària (AEAT), s’han tramitat un total de 10.286 declaracions de la renda per via telefònica fins al 26 de maig.

Si es té en compte que l’atenció telefònica s’ha prestat enguany al llarg de 15 dies laborables, les persones ateses respecte al mateix període equivalent en la campanya de la renda de l’any passat, s’han incrementat un 67%, mentre que les declaracions presentades han augmentat un 66%.

El conseller d’Hisenda i Model Econòmic, Arcadi España, s’ha mostrat satisfet dels resultats de la campanya d’atenció telefònica “perquè es demostra l’acceptació de la ciutadania d’aquest servei que els ha permés realitzar via telefònica la seua declaració de la Renda, així com disposar d’un assessorament directe, ràpid i sense necessitat de desplaçaments“.

A més, Arcadi España ha assenyalat que la campanya telefònica “s’ha desenvolupat de manera fluida gràcies a la cita prèvia que ha permés que el servei no es col·lapsara durant el temps que ha durat la campanya“.

El titular d’Hisenda també ha apuntat que amb vista a la pròxima campanya telefònica “es continuaran posant a la disposició de la ciutadania tots els recursos necessaris per a mantindre la qualitat i la prestació del servei perquè el nostre propòsit és donar un servei pròxim i gratuït als valencians i valencianes que tenen l’obligació tributària de presentar la declaració de la Renda“.

Servei presencial ‘Més prop de tu’

A més de la campanya d’atenció telefònica, l’Agència Tributària Valenciana va iniciar aquest passat dimecres 1 de juny el servei d’atenció presencial de la Renda 2021, denominat ‘Més prop de tu‘, que estarà en funcionament fins al 30 de juny.

Es tracta d’un servei gratuït i personalitzat, complementari al qual ofereix l’AEAT, que funciona mitjançant cita prèvia (estarà operativa fins al 29 de juny) a través de la web consultar ací, de l’app ‘Agència Tributària’, del telèfon automàtic 24 hores 915357326 o 901121224 o del telèfon d’atenció personal de cita prèvia 915530071 o 901223344.

La Generalitat ha posat en funcionament 25 punts d’assistència gratuïta per a ajudar la ciutadania valenciana a complir amb les seues obligacions tributàries. D’aquesta manera, amplia els punts d’atenció personalitzada amb 9 oficines a la província d’Alacant, 8 en la de València i 8 en la de Castelló.

L’horari d’atenció al públic per a la realització de la declaració presencial de la Renda és els dilluns, dimarts i dijous, de 09.00 a 14,30 hores, i de 16.00 a 19.00 hores, mentre que els dimecres i divendres està disponible de 09.00 a 15.00 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un home de 58 anys en caure del sostre d’una empresa a Vila-real

Un home de 58 anys ha mort després de caure del sostre d'una empresa a Vila-real. Els servicis d'emergències van intentar reanimar-ho, però només van poder certificar la defunció.

Barrachina reivindica al sector agroalimentari com a principal motor econòmic de la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina situa al sector agroalimentari com el principal motor econòmic de la Comunitat Valenciana després d'un gener rècord en exportacions i superàvit comercial, amb un pes decisiu en la balança exterior i lideratge nacional en fruita.

Cadena humana en Russafa contra un projecte d’apartaments turístics

El veïnat de Russafa organitza una cadena humana per a frenar un projecte que preveu 34 apartaments turístics i dos soterranis d'aparcament en celoberts de diverses finques.

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.