Quasi 13.000 persones utilitzen el servei d’atenció telefònica de la Renda en la Comunitat

Un total de 12.922 valencians i valencianes han rebut assistència telefònica de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a través de l’Agència Tributària Valenciana (ATV), per a confeccionar la declaració de la renda durant la campanya ‘Li Cridem’, que es va iniciar el passat 6 de maig.

Així mateix, a través del servei d’atenció telefònica posat en marxa per l’ATV en col·laboració amb l’Agència Estatal d’Administració Tributària (AEAT), s’han tramitat un total de 10.286 declaracions de la renda per via telefònica fins al 26 de maig.

Si es té en compte que l’atenció telefònica s’ha prestat enguany al llarg de 15 dies laborables, les persones ateses respecte al mateix període equivalent en la campanya de la renda de l’any passat, s’han incrementat un 67%, mentre que les declaracions presentades han augmentat un 66%.

El conseller d’Hisenda i Model Econòmic, Arcadi España, s’ha mostrat satisfet dels resultats de la campanya d’atenció telefònica «perquè es demostra l’acceptació de la ciutadania d’aquest servei que els ha permés realitzar via telefònica la seua declaració de la Renda, així com disposar d’un assessorament directe, ràpid i sense necessitat de desplaçaments«.

A més, Arcadi España ha assenyalat que la campanya telefònica «s’ha desenvolupat de manera fluida gràcies a la cita prèvia que ha permés que el servei no es col·lapsara durant el temps que ha durat la campanya«.

El titular d’Hisenda també ha apuntat que amb vista a la pròxima campanya telefònica «es continuaran posant a la disposició de la ciutadania tots els recursos necessaris per a mantindre la qualitat i la prestació del servei perquè el nostre propòsit és donar un servei pròxim i gratuït als valencians i valencianes que tenen l’obligació tributària de presentar la declaració de la Renda«.

Servei presencial ‘Més prop de tu’

A més de la campanya d’atenció telefònica, l’Agència Tributària Valenciana va iniciar aquest passat dimecres 1 de juny el servei d’atenció presencial de la Renda 2021, denominat ‘Més prop de tu‘, que estarà en funcionament fins al 30 de juny.

Es tracta d’un servei gratuït i personalitzat, complementari al qual ofereix l’AEAT, que funciona mitjançant cita prèvia (estarà operativa fins al 29 de juny) a través de la web consultar ací, de l’app ‘Agència Tributària’, del telèfon automàtic 24 hores 915357326 o 901121224 o del telèfon d’atenció personal de cita prèvia 915530071 o 901223344.

La Generalitat ha posat en funcionament 25 punts d’assistència gratuïta per a ajudar la ciutadania valenciana a complir amb les seues obligacions tributàries. D’aquesta manera, amplia els punts d’atenció personalitzada amb 9 oficines a la província d’Alacant, 8 en la de València i 8 en la de Castelló.

L’horari d’atenció al públic per a la realització de la declaració presencial de la Renda és els dilluns, dimarts i dijous, de 09.00 a 14,30 hores, i de 16.00 a 19.00 hores, mentre que els dimecres i divendres està disponible de 09.00 a 15.00 hores.

Últimes notícies

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.