Educació anuncia la consulta pública sobre l’ordre de plantilles docents

STEPV llançarà una campanya d’al·legacions per a “exigir l’aplicació immediata dels acords de plantilles i complir les interlocutòries del TSJ”

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació ha publicat en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOGV) l’anunci de consulta pública prèvia del projecte d’ordre per la qual es fixen els criteris per a la dotació de plantilles.

Així, “amb l’objectiu de reforçar i garantir la participació ciutadana en el procediment d’elaboració dels projectes normatius, s’anuncia una consulta pública prèvia en relació amb la proposta d’ordre de la Conselleria d’Educació per la qual es fixen els criteris per a la dotació de plantilles de llocs de treball i es publiquen les plantilles tipus de les escoles infantils (segon cicle), col·legis públics d’Educació Infantil i d’Educació Primària, i centres d’Educació Especial, així com criteris de dotació de plantilles dels centres docents que impartixen ESO, Batxillerat, FPA, Formació Professional, i EOI i conservatoris”.

S’establixen quinze dies naturals a partir d’este dijous “amb la finalitat de recaptar l’opinió de les persones i les organitzacions potencialment afectades”. Les aportacions i les opinions referides al projecte es realitzaran dins del termini abans citat a través del Portal de Participació ciutadana de la Generalitat GVA Participa. Al fil d’esta publicació, el Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià (STEPV) ha assenyalat que la Conselleria “es reitera a substituir els acords de plantilles per una ordre”.

“Este fet representa un pas més per a deixar sense efecte definitivament els acords de plantilles docents, malgrat les interlocutòries del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) que obliguen a la Conselleria d’Educació a aplicar-los immediatament”, adverteix STEPV.

Este sindicat avança que engegarà una campanya d’al·legacions per a “exigir l’aplicació immediata dels acords de plantilles docents i el compliment de les interlocutòries judicials, que la Conselleria està dilatant en el temps perquè no s’apliquen”.

Així mateix, recorda que dilluns que ve, 16 de desembre, STEPV, CCOO i UGT han convocat una concentració a les 10.30 hores en la Conselleria d’Educació per a exigir l’aplicació de les plantilles docents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.

El Llevant veu retallat a la mitat el seu límit de cost de plantilla: de 35,5 a 17,4 milions

LaLiga va publicar l'actualització del Límit de Cost de Plantilla i el del Llevant ha baixat de 35,5 a 17,4 milions, més del 50%. Passa a ser el més baix de Primera, per davall del Sevilla.

La reina defén l’equitat en diagnòstic i investigació de les malalties rares

La reina ha reclamat equitat real en l'accés al diagnòstic, la investigació i els tractaments de les malalties rares, subratllant que cada vida conta. La jornada ha reunit pacients, professionals i autoritats amb una crida a reforçar la ciència i reduir els temps de diagnòstic.