Educació anuncia la consulta pública sobre l’ordre de plantilles docents

Ejemplo de shortcode con estilo
La Conselleria d'Educació ha obert una consulta pública sobre l'ordre de dotació de plantilles docents, amb quinze dies per recollir opinions. El sindicat STEPV ha avisat que la mesura podria anul·lar acords previs i convocarà una concentració per exigir el seu compliment.

STEPV llançarà una campanya d’al·legacions per a «exigir l’aplicació immediata dels acords de plantilles i complir les interlocutòries del TSJ»

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació ha publicat en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOGV) l’anunci de consulta pública prèvia del projecte d’ordre per la qual es fixen els criteris per a la dotació de plantilles.

Així, «amb l’objectiu de reforçar i garantir la participació ciutadana en el procediment d’elaboració dels projectes normatius, s’anuncia una consulta pública prèvia en relació amb la proposta d’ordre de la Conselleria d’Educació per la qual es fixen els criteris per a la dotació de plantilles de llocs de treball i es publiquen les plantilles tipus de les escoles infantils (segon cicle), col·legis públics d’Educació Infantil i d’Educació Primària, i centres d’Educació Especial, així com criteris de dotació de plantilles dels centres docents que impartixen ESO, Batxillerat, FPA, Formació Professional, i EOI i conservatoris».

S’establixen quinze dies naturals a partir d’este dijous «amb la finalitat de recaptar l’opinió de les persones i les organitzacions potencialment afectades». Les aportacions i les opinions referides al projecte es realitzaran dins del termini abans citat a través del Portal de Participació ciutadana de la Generalitat GVA Participa. Al fil d’esta publicació, el Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià (STEPV) ha assenyalat que la Conselleria «es reitera a substituir els acords de plantilles per una ordre».

«Este fet representa un pas més per a deixar sense efecte definitivament els acords de plantilles docents, malgrat les interlocutòries del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) que obliguen a la Conselleria d’Educació a aplicar-los immediatament», adverteix STEPV.

Este sindicat avança que engegarà una campanya d’al·legacions per a «exigir l’aplicació immediata dels acords de plantilles docents i el compliment de les interlocutòries judicials, que la Conselleria està dilatant en el temps perquè no s’apliquen».

Així mateix, recorda que dilluns que ve, 16 de desembre, STEPV, CCOO i UGT han convocat una concentració a les 10.30 hores en la Conselleria d’Educació per a exigir l’aplicació de les plantilles docents.

Últimes notícies

Anfield posa a prova el Villarreal davant un Liverpool que no pot fallar

El Villarreal visita hui Anfield en una de les eixides més exigents de la Champions, davant un Liverpool obligat a fer valer la seua fortalesa a casa. Els de Íñigo Pérez arriben reforçats pel triomf europeu davant el Nàpols però amb dubtes en Lliga.

Localitzen el cadàver d’una dona al baix de sa casa a Oliva després de la dana Adam

Els serveis d’emergència han trobat el cos sense vida d’una dona al baix de la seua vivenda a Oliva, on també han rescatat amb vida la seua neboda, després de les greus inundacions provocades per la dana Adam al sud de València.

Rescats concentrats a Pego, Els Poblets i El Verger per la dana Adam

Els bombers dAlacant han centrat els rescats per la dana Adam en Pego, Els Poblets i El Verger, amb operatius terrestres i aeris. Les autoritats demanen molta prudència perquè la situació d’emergència encara continua.

El porter valencià Álex Primo torna als entrenaments del Levante després d’una greu lesió d’espatla

El porter valencià Álex Primo s’ha reincorporat als entrenaments del Levante després d’una llarga lesió en l’espatla dreta i una operació el 14 de maig. El meta admet que el procés ha sigut dur tant físicament com mentalment, però torna amb molt bones sensacions.

Les fortes pluges paralitzen l’activitat judicial a Gandia i Dénia

El nivell roig per pluges ha obligat a tancar el Palau de Justícia de Gandia i a suspendre l’activitat judicial ordinària també a Dénia. El TSJCV permet mantindre solo els servicis essencials i insta a complir els terminis de manera telemàtica.

Gandia es recupera de la gota freda però tardarà dies a tornar a la normalitat

Gandia ha vist millorar la situació després de l’episodi de fortes pluges i ja no plou des de fa unes dues hores, però l’alcalde José Manuel Prieto adverteix que faran falta diversos dies per tornar a la plena normalitat, sobretot en la via pública i les zones de platja.

Les cinc claus que el València CF ha de polir amb Aguirre per remuntar en LALIGA

El València CF de Javier Aguirre busca eixir de la zona baixa de LALIGA millorant solidesa defensiva, continuïtat amb el baló i pegada ofensiva. El tècnic mexicà treballa cinc aspectes clau per transformar les bones sensacions en victòries.

Veïns d’Els Poblets culpen les canyes dels greus danys per la DANA

Veïns d’Els Poblets, una de les zones més afectades per la DANA al nord d’Alacant, responsabilitzen l’acumulació de canyes al riu Girona dels greus danys materials. Denuncien falta de neteja al llit i als ponts, que s’han taponat i han agreujat les inundacions.