Anuncios

Educació convocarà 1.607 places d’oferta d’ocupació pública de personal docent el 2024

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El Ple del Consell ha aprovat este dimarts el decret pel qual s’aprova l’oferta d’ocupació pública de personal docent no universitari dependent de la Conselleria d’Educaciónpara l’any 2024.

Anuncios

En concret, la taxa de reposició és d’1.339 llocs docents, però enguany, amb la finalitat de reduir el percentatge de personal funcionari interí i avançar en l’estabilitat en l’ocupació pública docent, s’ha decidit augmentar en un 20% esta taxa, oferint 268 places més.

D’esta manera, el nombre de places per procediment d’ingrés serà d’1.590 places per a Secundària; set places per a professorat especialistes en Sectors Singulars de la Formació Professional; sis places per a Escoles Oficials d’Idiomes; dos places per a professorat de Música i Arts Escèniques; i dos places per a professorat d’Arts Plàstiques i Disseny.

Del total de places es reservarà un 10 % per a persones amb diversitat funcional. La convocatòria d’estes oposicions s’efectuarà entre octubre i desembre del 2024, i les oposicions es realitzen a partir de juny del 2025.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.

València oferix formació gratuïta en intel·ligència artificial a ciutadania i personal municipal

L'Ajuntament de València llança, al costat de Microsoft i Founderz, un programa gratuït de formació i certificació en intel·ligència artificial per a tota la ciutadania i més de 5.500 empleats públics.

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.
Anuncios