8 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Educació preveu que entre esta setmana i la pròxima l’alumnat de 7 centres de Paiporta reprenga l’activita

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació i l’Ajuntament de Paiporta, una de les localitats més afectades per la dana, ultimen la “imminent” volta a les aules de l’alumnat del municipi .

El secretari autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, ha visitat este dimarts el municipi per a comprovar l’evolució dels centres educatius. Durant la visita, s’ha reunit amb l’alcaldessa, María Isabel Albalat, i tècnics municipals, així com amb membres de la Direcció territorial, representants de la UME i de Tragsa per a abordar la volta a les classes de l’alumnat i les necessitats de cadascun dels centres que encara no han pogut reobrir les seues portes.

McEvoy ha visitat els tres centres del municipi que tenen previst obrir en els pròxims dies: CEIP Jaume I, CEIP Lluís Vives i CEIP Ausiàs March.

Des de la Conselleria d’Educació preveuen que, entre finals d’esta setmana i principis de la pròxima, tot l’alumnat de Paiporta de totes les etapes educatives en els set centres afectats haurà reprès l’activitat lectiva en el seu propi centre o reubicat en un altre. D’estos alumnes, els de l’IES Andreu Alfaro ja van tornar a l’activitat lectiva el divendres de la setmana passada, recorden.

INCORPORACIÓ PROGRESSIVA

Així mateix, l’alumnat de l’IES la Sènia s’està incorporant de forma progressiva, mentre que els estudiants del CEIP l’Horta necessitaran la instal·lació d’aules prefabricades, per la qual cosa seran reubicats en els CEIP Les Arts i Almudena Muñoz de València.

Finalment, l’alumnat del CEIP Rosa Serrano es va a reubicar al CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs, previsiblement el dilluns 9 de desembre.

Tot l’alumnat reubicat comptarà amb servici de transport oferit per la Conselleria tant per a estudiants com para docents. Així mateix, comptaran amb servici de menjador, encara que abans de la riuada no foren usuaris, conclouen des del departament de Campanar.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.