Educació preveu que entre esta setmana i la pròxima l’alumnat de 7 centres de Paiporta reprenga l’activita

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació i l’Ajuntament de Paiporta, una de les localitats més afectades per la dana, ultimen la “imminent” volta a les aules de l’alumnat del municipi .

El secretari autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, ha visitat este dimarts el municipi per a comprovar l’evolució dels centres educatius. Durant la visita, s’ha reunit amb l’alcaldessa, María Isabel Albalat, i tècnics municipals, així com amb membres de la Direcció territorial, representants de la UME i de Tragsa per a abordar la volta a les classes de l’alumnat i les necessitats de cadascun dels centres que encara no han pogut reobrir les seues portes.

McEvoy ha visitat els tres centres del municipi que tenen previst obrir en els pròxims dies: CEIP Jaume I, CEIP Lluís Vives i CEIP Ausiàs March.

Des de la Conselleria d’Educació preveuen que, entre finals d’esta setmana i principis de la pròxima, tot l’alumnat de Paiporta de totes les etapes educatives en els set centres afectats haurà reprès l’activitat lectiva en el seu propi centre o reubicat en un altre. D’estos alumnes, els de l’IES Andreu Alfaro ja van tornar a l’activitat lectiva el divendres de la setmana passada, recorden.

INCORPORACIÓ PROGRESSIVA

Així mateix, l’alumnat de l’IES la Sènia s’està incorporant de forma progressiva, mentre que els estudiants del CEIP l’Horta necessitaran la instal·lació d’aules prefabricades, per la qual cosa seran reubicats en els CEIP Les Arts i Almudena Muñoz de València.

Finalment, l’alumnat del CEIP Rosa Serrano es va a reubicar al CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs, previsiblement el dilluns 9 de desembre.

Tot l’alumnat reubicat comptarà amb servici de transport oferit per la Conselleria tant per a estudiants com para docents. Així mateix, comptaran amb servici de menjador, encara que abans de la riuada no foren usuaris, conclouen des del departament de Campanar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.