Educació preveu que entre esta setmana i la pròxima l’alumnat de 7 centres de Paiporta reprenga l’activita

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació i l’Ajuntament de Paiporta, una de les localitats més afectades per la dana, ultimen la “imminent” volta a les aules de l’alumnat del municipi .

El secretari autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, ha visitat este dimarts el municipi per a comprovar l’evolució dels centres educatius. Durant la visita, s’ha reunit amb l’alcaldessa, María Isabel Albalat, i tècnics municipals, així com amb membres de la Direcció territorial, representants de la UME i de Tragsa per a abordar la volta a les classes de l’alumnat i les necessitats de cadascun dels centres que encara no han pogut reobrir les seues portes.

McEvoy ha visitat els tres centres del municipi que tenen previst obrir en els pròxims dies: CEIP Jaume I, CEIP Lluís Vives i CEIP Ausiàs March.

Des de la Conselleria d’Educació preveuen que, entre finals d’esta setmana i principis de la pròxima, tot l’alumnat de Paiporta de totes les etapes educatives en els set centres afectats haurà reprès l’activitat lectiva en el seu propi centre o reubicat en un altre. D’estos alumnes, els de l’IES Andreu Alfaro ja van tornar a l’activitat lectiva el divendres de la setmana passada, recorden.

INCORPORACIÓ PROGRESSIVA

Així mateix, l’alumnat de l’IES la Sènia s’està incorporant de forma progressiva, mentre que els estudiants del CEIP l’Horta necessitaran la instal·lació d’aules prefabricades, per la qual cosa seran reubicats en els CEIP Les Arts i Almudena Muñoz de València.

Finalment, l’alumnat del CEIP Rosa Serrano es va a reubicar al CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs, previsiblement el dilluns 9 de desembre.

Tot l’alumnat reubicat comptarà amb servici de transport oferit per la Conselleria tant per a estudiants com para docents. Així mateix, comptaran amb servici de menjador, encara que abans de la riuada no foren usuaris, conclouen des del departament de Campanar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.