Educació preveu que entre esta setmana i la pròxima l’alumnat de 7 centres de Paiporta reprenga l’activita

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació i l’Ajuntament de Paiporta, una de les localitats més afectades per la dana, ultimen la “imminent” volta a les aules de l’alumnat del municipi .

El secretari autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, ha visitat este dimarts el municipi per a comprovar l’evolució dels centres educatius. Durant la visita, s’ha reunit amb l’alcaldessa, María Isabel Albalat, i tècnics municipals, així com amb membres de la Direcció territorial, representants de la UME i de Tragsa per a abordar la volta a les classes de l’alumnat i les necessitats de cadascun dels centres que encara no han pogut reobrir les seues portes.

McEvoy ha visitat els tres centres del municipi que tenen previst obrir en els pròxims dies: CEIP Jaume I, CEIP Lluís Vives i CEIP Ausiàs March.

Des de la Conselleria d’Educació preveuen que, entre finals d’esta setmana i principis de la pròxima, tot l’alumnat de Paiporta de totes les etapes educatives en els set centres afectats haurà reprès l’activitat lectiva en el seu propi centre o reubicat en un altre. D’estos alumnes, els de l’IES Andreu Alfaro ja van tornar a l’activitat lectiva el divendres de la setmana passada, recorden.

INCORPORACIÓ PROGRESSIVA

Així mateix, l’alumnat de l’IES la Sènia s’està incorporant de forma progressiva, mentre que els estudiants del CEIP l’Horta necessitaran la instal·lació d’aules prefabricades, per la qual cosa seran reubicats en els CEIP Les Arts i Almudena Muñoz de València.

Finalment, l’alumnat del CEIP Rosa Serrano es va a reubicar al CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs, previsiblement el dilluns 9 de desembre.

Tot l’alumnat reubicat comptarà amb servici de transport oferit per la Conselleria tant per a estudiants com para docents. Així mateix, comptaran amb servici de menjador, encara que abans de la riuada no foren usuaris, conclouen des del departament de Campanar.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.