El 21% de les vendes d’habitatges a València es tanquen en menys d’una setmana, segons Idealista

Durant el primer trimestre de 2025, un 21% dels habitatges venuts a València es van tancar en menys d’una setmana, segons un estudi publicat pel portal Idealista. Aquesta dada se suma a la tendència nacional, que mostra que a Espanya, el 16% dels habitatges venuts va tardar menys d’una setmana a trobar comprador.

A més, l’estudi revela que un 22% dels habitatges es van vendre entre una setmana i un mes, mentre que un altre 22% va tardar entre un i tres mesos. Aquest increment dels habitatges venuts ràpidament està marcat per un creixement en les vendes exprés; en el primer trimestre de 2024, aquesta taxa era del 13%.

Entre les capitals, Granada lidera amb un sorprenent 31% d’habitatges venuts en menys de set dies, seguida de Terol amb un 29% i Madrid amb un 23%. Altres ciutats com Pamplona, Zaragoza, Barcelona i València presenten un 21% de vendes exprés. Bilbao, Sòria i Segòvia se situen amb un 20%.

Pel que fa a les ciutats amb una baixa taxa de vendes exprés, destaca Palència amb un 6%, mentre que altres, com Guadalajara i Cadis, mantenen un 9%.

Contràriament, en cinc capitals s’ha registrat una disminució en la taxa de vendes en menys d’una setmana, amb Albacete a la capdavantera d’aquesta reducció, passant del 16% de l’any passat al 9% d’enguany.

Aquestes dades reflecteixen una dinàmica de mercat en constant evolució, que pot ser un indicador de la demanda actual i les facilitats per vendre en un entorn cada vegada més competitiu.

Últimes notícies

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.