El 21% de les vendes d’habitatges a València es tanquen en menys d’una setmana, segons Idealista

Durant el primer trimestre de 2025, un 21% dels habitatges venuts a València es van tancar en menys d’una setmana, segons un estudi publicat pel portal Idealista. Aquesta dada se suma a la tendència nacional, que mostra que a Espanya, el 16% dels habitatges venuts va tardar menys d’una setmana a trobar comprador.

A més, l’estudi revela que un 22% dels habitatges es van vendre entre una setmana i un mes, mentre que un altre 22% va tardar entre un i tres mesos. Aquest increment dels habitatges venuts ràpidament està marcat per un creixement en les vendes exprés; en el primer trimestre de 2024, aquesta taxa era del 13%.

Entre les capitals, Granada lidera amb un sorprenent 31% d’habitatges venuts en menys de set dies, seguida de Terol amb un 29% i Madrid amb un 23%. Altres ciutats com Pamplona, Zaragoza, Barcelona i València presenten un 21% de vendes exprés. Bilbao, Sòria i Segòvia se situen amb un 20%.

Pel que fa a les ciutats amb una baixa taxa de vendes exprés, destaca Palència amb un 6%, mentre que altres, com Guadalajara i Cadis, mantenen un 9%.

Contràriament, en cinc capitals s’ha registrat una disminució en la taxa de vendes en menys d’una setmana, amb Albacete a la capdavantera d’aquesta reducció, passant del 16% de l’any passat al 9% d’enguany.

Aquestes dades reflecteixen una dinàmica de mercat en constant evolució, que pot ser un indicador de la demanda actual i les facilitats per vendre en un entorn cada vegada més competitiu.

Últimes notícies

Aliou Dieng confia a estar a l’altura del que li demana Corberán en el Valencia CF

El migcampista malià Aliou Dieng, fitxat pel Valencia CF fins a 2028, assegura que Carlos Corberán espera molt d’ell i que treballarà per estar a l’altura, amb humilitat i dedicació absoluta al futbol i a la seua família.

Alacant recorda Miguel Ángel Blanco amb un minut de silenci i una ofrena floral

Alacant ha homenatjat Miguel Ángel Blanco, regidor del PP assassinat per ETA en 1997, amb un minut de silenci i una ofrena floral en el Monument a la Pau. L’acte ha reunit autoritats municipals i familiars, que han reclamat mantindre viu el seu llegat i el record de l’esperit d’Ermua.

Alacant recorda Miguel Ángel Blanco amb un minut de silenci 29 anys després del seu assassinat

Alacant ha homenatjat el regidor del PP a Ermua Miguel Ángel Blanco, assassinat per ETA en 1997, amb un minut de silenci i una ofrena floral al Monument a la Pau.

George Korsantia reforça el joc interior del Lucentum Alicante per a la Primera FEB

El Lucentum Alicante ha incorporat l’ala-pívot internacional georgià George Korsantia, huité fitxatge per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Una dona gastava 11.000 euros amb una targeta bancària robada en comerços de la Vega Baja

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de gastar 11.000 euros amb una targeta bancària que no era seua en diversos comerços de la Vega Baja entre desembre de 2025 i març de 2026.

Detinguda una quarta persona per endur-se el bebé que va donar positiu per cocaïna a Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia una quarta persona per la sustracció d’un bebé de només set dies ingressat a l’Hospital Francesc de Borja després de donar positiu per cocaïna.

Detinguda per gastar 11.000 euros amb una targeta robada en comerços de la Vega Baixa

Una dona ha sigut detinguda per presumptament estafar 11.000 euros amb la targeta bancària d’una dona de 78 anys en diversos comerços de la Vega Baixa entre desembre de 2025 i març de 2026.

Una quarta detenció per l’arreplegada il·legal del bebé que va donar positiu per cocaïna a Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia una jove de 17 anys, quarta implicada en l’arreplegada il·legal del bebé de set dies ingressat a l’Hospital Francesc de Borja després de donar positiu per cocaïna.