El 21% de les vendes d’habitatges a València es tanquen en menys d’una setmana, segons Idealista

Durant el primer trimestre de 2025, un 21% dels habitatges venuts a València es van tancar en menys d’una setmana, segons un estudi publicat pel portal Idealista. Aquesta dada se suma a la tendència nacional, que mostra que a Espanya, el 16% dels habitatges venuts va tardar menys d’una setmana a trobar comprador.

A més, l’estudi revela que un 22% dels habitatges es van vendre entre una setmana i un mes, mentre que un altre 22% va tardar entre un i tres mesos. Aquest increment dels habitatges venuts ràpidament està marcat per un creixement en les vendes exprés; en el primer trimestre de 2024, aquesta taxa era del 13%.

Entre les capitals, Granada lidera amb un sorprenent 31% d’habitatges venuts en menys de set dies, seguida de Terol amb un 29% i Madrid amb un 23%. Altres ciutats com Pamplona, Zaragoza, Barcelona i València presenten un 21% de vendes exprés. Bilbao, Sòria i Segòvia se situen amb un 20%.

Pel que fa a les ciutats amb una baixa taxa de vendes exprés, destaca Palència amb un 6%, mentre que altres, com Guadalajara i Cadis, mantenen un 9%.

Contràriament, en cinc capitals s’ha registrat una disminució en la taxa de vendes en menys d’una setmana, amb Albacete a la capdavantera d’aquesta reducció, passant del 16% de l’any passat al 9% d’enguany.

Aquestes dades reflecteixen una dinàmica de mercat en constant evolució, que pot ser un indicador de la demanda actual i les facilitats per vendre en un entorn cada vegada més competitiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.