9.5 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

El 21% de les vendes d’habitatges a València es tanquen en menys d’una setmana, segons Idealista

Durant el primer trimestre de 2025, un 21% dels habitatges venuts a València es van tancar en menys d’una setmana, segons un estudi publicat pel portal Idealista. Aquesta dada se suma a la tendència nacional, que mostra que a Espanya, el 16% dels habitatges venuts va tardar menys d’una setmana a trobar comprador.

A més, l’estudi revela que un 22% dels habitatges es van vendre entre una setmana i un mes, mentre que un altre 22% va tardar entre un i tres mesos. Aquest increment dels habitatges venuts ràpidament està marcat per un creixement en les vendes exprés; en el primer trimestre de 2024, aquesta taxa era del 13%.

Entre les capitals, Granada lidera amb un sorprenent 31% d’habitatges venuts en menys de set dies, seguida de Terol amb un 29% i Madrid amb un 23%. Altres ciutats com Pamplona, Zaragoza, Barcelona i València presenten un 21% de vendes exprés. Bilbao, Sòria i Segòvia se situen amb un 20%.

Pel que fa a les ciutats amb una baixa taxa de vendes exprés, destaca Palència amb un 6%, mentre que altres, com Guadalajara i Cadis, mantenen un 9%.

Contràriament, en cinc capitals s’ha registrat una disminució en la taxa de vendes en menys d’una setmana, amb Albacete a la capdavantera d’aquesta reducció, passant del 16% de l’any passat al 9% d’enguany.

Aquestes dades reflecteixen una dinàmica de mercat en constant evolució, que pot ser un indicador de la demanda actual i les facilitats per vendre en un entorn cada vegada més competitiu.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.