El Concurs d’Idees per al Pla Especial de Sangueta a Alacant Busca la Millor Solució Urbanística

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS) – L’Ajuntament d’Alacant s’ha posat en marxa per redactar els plecs que regularan la convocatòria d’un concurs d’idees amb l’objectiu de seleccionar la «solució més idònia» per a l’ordenació i el desenvolupament del Pla Especial de Sangueta.

La regidora d’Urbanisme, Rocío Gómez, ha confirmat aquesta iniciativa durant el ple ordinari d’abril, celebrat hui dijous, en resposta a una pregunta de l’edil socialista Trini Amorós. Gómez ha subratllat que el desenvolupament del pla no es començarà fins que «se solucione el concurs», el qual servirà com a base per determinar la proposta triada. La regidora ha insistit en la importància de la participació activa dels diferents agents implicats, per tal d’aconseguir una visió col·lectiva del futur de la zona.

Un dels aspectes clau que ha destacat Gómez és la «notable complexitat urbanística» que presenta l’àmbit de l’operació integrada número sis, on està situat Sangueta. Aquesta complexitat es deu a la seua localització estratègica, a la diversitat d’opcions i plantejaments que existeixen en el debat públic, així com a les premisses i condicionants que marca el vigent PLA GENERAL D’ORDENACIÓ URBANA (PGOU).

El concurs d’idees es presenta com una oportunitat per a analitzar les diferents alternatives possibles. La regidora ha apuntat que es valoraran no només aspectes tècnics, sinó també paisatgístics, socials i d’integració urbana. L’objectiu és identificar la solució més adient per a l’ordenació i el desenvolupament de Sangueta, garantint així un futur sostenible i coherent amb les necessitats de la ciutadania.

Últimes notícies

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense ferits, i s’investiga si ha sigut intencionat.