El Concurs d’Idees per al Pla Especial de Sangueta a Alacant Busca la Millor Solució Urbanística

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS) – L’Ajuntament d’Alacant s’ha posat en marxa per redactar els plecs que regularan la convocatòria d’un concurs d’idees amb l’objectiu de seleccionar la “solució més idònia” per a l’ordenació i el desenvolupament del Pla Especial de Sangueta.

La regidora d’Urbanisme, Rocío Gómez, ha confirmat aquesta iniciativa durant el ple ordinari d’abril, celebrat hui dijous, en resposta a una pregunta de l’edil socialista Trini Amorós. Gómez ha subratllat que el desenvolupament del pla no es començarà fins que “se solucione el concurs”, el qual servirà com a base per determinar la proposta triada. La regidora ha insistit en la importància de la participació activa dels diferents agents implicats, per tal d’aconseguir una visió col·lectiva del futur de la zona.

Un dels aspectes clau que ha destacat Gómez és la “notable complexitat urbanística” que presenta l’àmbit de l’operació integrada número sis, on està situat Sangueta. Aquesta complexitat es deu a la seua localització estratègica, a la diversitat d’opcions i plantejaments que existeixen en el debat públic, així com a les premisses i condicionants que marca el vigent PLA GENERAL D’ORDENACIÓ URBANA (PGOU).

El concurs d’idees es presenta com una oportunitat per a analitzar les diferents alternatives possibles. La regidora ha apuntat que es valoraran no només aspectes tècnics, sinó també paisatgístics, socials i d’integració urbana. L’objectiu és identificar la solució més adient per a l’ordenació i el desenvolupament de Sangueta, garantint així un futur sostenible i coherent amb les necessitats de la ciutadania.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.