El Consell de la Joventut de València oferta 100 places gratis per a preparar els exàmens oficials de valencià C1 i C2

Ejemplo de shortcode con estilo
El Consell de la Joventut de València ofereix 100 places gratuïtes per a jóvens, per preparar els exàmens de valencià C1 i C2. Cursos intensius en setembre i octubre, inscripcions fins al 4 d'agost a www.valenciajove.com.

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

El Consell de la Joventut de València (CJV) ha anunciat l’oferta de 100 places gratuïtes per a preparar, a partir de setembre, els exàmens oficials de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) per als nivells C1 i C2, de manera exclusiva per a persones joves menors de 30 anys i amb preferència per als qui formen part de qualsevol associació integrada en la plataforma juvenil.

Els cursos intensius s’impartiran presencialment a la seu del CJV del carrer Campoamor 91, en horari de vesprades i amb professorat acreditat, de manera que es crearan quatre grups de 25 persones cadascun, dos per al nivell C1 i altres dos de nivell C2, des del 2 de setembre fins a finals d’octubre, coincidint amb la convocatòria d’exàmens de la JQCV.

Fins al pròxim 4 d’agost és possible sol·licitar una plaça per a esta formació al web www.valenciajove.com, complint els requisits i aportant una fiança de 60€ que serà retornada en finalitzar el curs, amb la condició d’haver assistit, com a mínim, al 80% de les classes programades.

El Consell de la Joventut pretén amb la iniciativa «ajudar a pal·liar una necessitat urgent de les persones joves amb menys recursos, ja que per a optar a certs títols acadèmics, oposicions o llocs de treball, s’exigix algun tipus de titulació oficial en la llengua pròpia de la Comunitat Valenciana».

Per això, insten l’Ajuntament de València a ampliar l’oferta de places del programa «Idiomes Joves» per als cursos de valencià, perquè la possibilitat d’accedir a aquesta mena de formacions no depenga de la capacitat econòmica de les seues famílies.

Últimes notícies

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.

El combustible pot encarir els vols britànics a Benidorm

Els operadors britànics temen menys places i tarifes més cares per a 2027 a causa de l’encariment del combustible. Tot i això, les reserves anticipades cap a Benidorm i la Costa Blanca mantenen una evolució favorable.