El Consell demana diàleg al Govern i que concrete les accions de promoció internacional de la Comunitat

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i turisme, Marián Cano, ha demanat al Govern d’Espanya que concrete en què va a consistir les accions de promoció internacional de la Comunitat Valenciana anunciades per l’Executiu central, al que ha sol·licitat “una major coordinació i diàleg” perquè esta campanya siga “realment eficaç”.

Per a la consellera, el turisme “ha de ser sempre fruit de la col·laboració i necessitem estar perfectament alineats per a remar tots en la mateixa direcció”, segons arreplega la Generalitat en un comunicat.

En este sentit, des de Turisme Comunitat Valenciana han lamentat que el Govern “no haja informat prèviament” d’esta campanya ni de l’anunci realitzat en Fitur i tampoc haver sigut convidats a assistir a l’acte amb el ministre Jordi Hereu, la qual cosa, per a l’Administració autonòmica, dona “una imatge de falta de col·laboració”.

De fet, este dijous, el secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha mantingut una trobada amb responsables de Turespaña, en el qual s’han tractat altres assumptes relacionats amb la promoció de València, inclosa la celebració el pròxim estiu del 40 aniversari de Turespaña.

Últimes notícies

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.