El Consell demana diàleg al Govern i que concrete les accions de promoció internacional de la Comunitat

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i turisme, Marián Cano, ha demanat al Govern d’Espanya que concrete en què va a consistir les accions de promoció internacional de la Comunitat Valenciana anunciades per l’Executiu central, al que ha sol·licitat «una major coordinació i diàleg» perquè esta campanya siga «realment eficaç».

Per a la consellera, el turisme «ha de ser sempre fruit de la col·laboració i necessitem estar perfectament alineats per a remar tots en la mateixa direcció», segons arreplega la Generalitat en un comunicat.

En este sentit, des de Turisme Comunitat Valenciana han lamentat que el Govern «no haja informat prèviament» d’esta campanya ni de l’anunci realitzat en Fitur i tampoc haver sigut convidats a assistir a l’acte amb el ministre Jordi Hereu, la qual cosa, per a l’Administració autonòmica, dona «una imatge de falta de col·laboració».

De fet, este dijous, el secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha mantingut una trobada amb responsables de Turespaña, en el qual s’han tractat altres assumptes relacionats amb la promoció de València, inclosa la celebració el pròxim estiu del 40 aniversari de Turespaña.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.