El Consell demana diàleg al Govern i que concrete les accions de promoció internacional de la Comunitat

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i turisme, Marián Cano, ha demanat al Govern d’Espanya que concrete en què va a consistir les accions de promoció internacional de la Comunitat Valenciana anunciades per l’Executiu central, al que ha sol·licitat «una major coordinació i diàleg» perquè esta campanya siga «realment eficaç».

Per a la consellera, el turisme «ha de ser sempre fruit de la col·laboració i necessitem estar perfectament alineats per a remar tots en la mateixa direcció», segons arreplega la Generalitat en un comunicat.

En este sentit, des de Turisme Comunitat Valenciana han lamentat que el Govern «no haja informat prèviament» d’esta campanya ni de l’anunci realitzat en Fitur i tampoc haver sigut convidats a assistir a l’acte amb el ministre Jordi Hereu, la qual cosa, per a l’Administració autonòmica, dona «una imatge de falta de col·laboració».

De fet, este dijous, el secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha mantingut una trobada amb responsables de Turespaña, en el qual s’han tractat altres assumptes relacionats amb la promoció de València, inclosa la celebració el pròxim estiu del 40 aniversari de Turespaña.

Últimes notícies

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.

València Basket i Reial Madrid afronten en l’Eurolliga el seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es mesuren a Atenes en les semifinals de la Final a Quatre de l'Eurolliga, en el qual serà el seu sèptim enfrontament del curs, amb un balanç de 4-2 a favor del conjunt blanc.

Bernabé insta el Consell a escoltar el professorat en plena vaga educativa indefinida

Pilar Bernabé acusa el Consell de governar en contra de la ciutadania i li exigix que atenga les demandes del professorat en vaga, al qual atribuïx la defensa de l'educació pública i la igualtat de l'alumnat.

Llull afronta la seua onzena Final a Quatre amb l’opció d’un pòquer històric amb el Reial Madrid

Sergio Llull disputa la seua onzena Final a Quatre de l'Eurolliga amb l'objectiu de conquistar el seu quart títol amb el Reial Madrid i batre diversos rècords individuals.