El Consell demana diàleg al Govern i que concrete les accions de promoció internacional de la Comunitat

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i turisme, Marián Cano, ha demanat al Govern d’Espanya que concrete en què va a consistir les accions de promoció internacional de la Comunitat Valenciana anunciades per l’Executiu central, al que ha sol·licitat «una major coordinació i diàleg» perquè esta campanya siga «realment eficaç».

Per a la consellera, el turisme «ha de ser sempre fruit de la col·laboració i necessitem estar perfectament alineats per a remar tots en la mateixa direcció», segons arreplega la Generalitat en un comunicat.

En este sentit, des de Turisme Comunitat Valenciana han lamentat que el Govern «no haja informat prèviament» d’esta campanya ni de l’anunci realitzat en Fitur i tampoc haver sigut convidats a assistir a l’acte amb el ministre Jordi Hereu, la qual cosa, per a l’Administració autonòmica, dona «una imatge de falta de col·laboració».

De fet, este dijous, el secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha mantingut una trobada amb responsables de Turespaña, en el qual s’han tractat altres assumptes relacionats amb la promoció de València, inclosa la celebració el pròxim estiu del 40 aniversari de Turespaña.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.