El Consell demana diàleg al Govern i que concrete les accions de promoció internacional de la Comunitat

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i turisme, Marián Cano, ha demanat al Govern d’Espanya que concrete en què va a consistir les accions de promoció internacional de la Comunitat Valenciana anunciades per l’Executiu central, al que ha sol·licitat «una major coordinació i diàleg» perquè esta campanya siga «realment eficaç».

Per a la consellera, el turisme «ha de ser sempre fruit de la col·laboració i necessitem estar perfectament alineats per a remar tots en la mateixa direcció», segons arreplega la Generalitat en un comunicat.

En este sentit, des de Turisme Comunitat Valenciana han lamentat que el Govern «no haja informat prèviament» d’esta campanya ni de l’anunci realitzat en Fitur i tampoc haver sigut convidats a assistir a l’acte amb el ministre Jordi Hereu, la qual cosa, per a l’Administració autonòmica, dona «una imatge de falta de col·laboració».

De fet, este dijous, el secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha mantingut una trobada amb responsables de Turespaña, en el qual s’han tractat altres assumptes relacionats amb la promoció de València, inclosa la celebració el pròxim estiu del 40 aniversari de Turespaña.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU