El Consell destina 1,72 milions a transport escolar i trasllat de treballadors a polígons

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

El Consell ha destinat més d’1,72 milions d’euros en contractes d’emergència de transport escolar a centres educatius públics i trasllat de treballadors a polígons industrials de la comarca de L’Horta Sud des de la dana del passat 29 d’octubre.

El ple del govern valencià ha pres raó d’estos contractes. Per a transport escolar, la Conselleria d’Educació ha invertit 1.651.717,1 euros, dividit en dues fases: fase I de 655.693 euros i fase II de 996.023 euros, junt amb un tercer contracte d’emergència que està en marxa.

L’objectiu és garantir l’escolarització i el trasllat tant d’estudiants com de treballadors afectats. En total es beneficiaran 1.686 alumnes i 29 docents que han sigut reubicats temporalment en altres centres.

El termini d’execució previst abasta des del passat 20 de novembre fins a, com a màxim, el 18 de juny de 2025.

D’altra banda, el Consell ha destinat 77.440 euros a habilitar autobusos llançadora gratuïts per a treballadors de les àrees industrials de L’Horta Sud, amb la col·laboració de la Federació de Parcs Empresarials de la Comunitat Valenciana (Fepeval) per a assegurar i garantir l’accés i la mobilitat laboral en els parcs empresarials que han resultat danyats.

Estos autobusos estan en funcionament des del passat 11 de novembre, de dilluns a divendres de 6 hores a 10 hores i de 16 hores a 20 hores. Connecten la ciutat de València amb les zones empresarials de Sedaví, Alfafar, Massanassa, Catarroja, Albal i Beniparrell.

Des de la seua engegada, este servici ha registrat més d’1.500 desplaçaments. Compta amb una vigència inicial de 44 dies, ampliables en funció de la situació de les carreteres i el restabliment dels servicis públics de transport.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.