16.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

El Consell destina 1,72 milions a transport escolar i trasllat de treballadors a polígons

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

El Consell ha destinat més d’1,72 milions d’euros en contractes d’emergència de transport escolar a centres educatius públics i trasllat de treballadors a polígons industrials de la comarca de L’Horta Sud des de la dana del passat 29 d’octubre.

El ple del govern valencià ha pres raó d’estos contractes. Per a transport escolar, la Conselleria d’Educació ha invertit 1.651.717,1 euros, dividit en dues fases: fase I de 655.693 euros i fase II de 996.023 euros, junt amb un tercer contracte d’emergència que està en marxa.

L’objectiu és garantir l’escolarització i el trasllat tant d’estudiants com de treballadors afectats. En total es beneficiaran 1.686 alumnes i 29 docents que han sigut reubicats temporalment en altres centres.

El termini d’execució previst abasta des del passat 20 de novembre fins a, com a màxim, el 18 de juny de 2025.

D’altra banda, el Consell ha destinat 77.440 euros a habilitar autobusos llançadora gratuïts per a treballadors de les àrees industrials de L’Horta Sud, amb la col·laboració de la Federació de Parcs Empresarials de la Comunitat Valenciana (Fepeval) per a assegurar i garantir l’accés i la mobilitat laboral en els parcs empresarials que han resultat danyats.

Estos autobusos estan en funcionament des del passat 11 de novembre, de dilluns a divendres de 6 hores a 10 hores i de 16 hores a 20 hores. Connecten la ciutat de València amb les zones empresarials de Sedaví, Alfafar, Massanassa, Catarroja, Albal i Beniparrell.

Des de la seua engegada, este servici ha registrat més d’1.500 desplaçaments. Compta amb una vigència inicial de 44 dies, ampliables en funció de la situació de les carreteres i el restabliment dels servicis públics de transport.

Últimes notícies

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.

Es puja al sostre d’un avió en l’aeroport de Manises i retarda un vol dos hores

Un home es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises i el vol a Amsterdam va eixir dos hores tard. Va ser reduït, atés i denunciat.

Fornals resol en el 88 i el Betis tomba al València (2-1)

Un gol de Pablo Fornals en el 88 va donar al Betis una victòria patida davant el València en La Cartoixa. Va haver-hi dos penals: Vallés va detindre un i Chimy Ávila va convertir un altre.

Fornals dona els tres punts al Betis en un final que feia olor d’empat (2-1)

El Betis es va imposar 2-1 al València en La Cartoixa gràcies a una miqueta de Pablo Fornals en el minut 88. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal.

Betis i València empaten 1-1 al descans en La Cartoixa

Betis i València marxen al descans amb 1-1 en un dol molt equilibrat en La Cartoixa. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal tres minuts després.

Gerard Moreno veu a Pamplona un punt d’inflexió

El davanter del Vila-real va valorar el 2-2 davant Osasuna com un punt d'inflexió després de dos derrotes fora. Va reclamar autocrítica pels gols encaixats i va mirar a l'Espanyol.