El Consell destina 1,72 milions a transport escolar i trasllat de treballadors a polígons

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

El Consell ha destinat més d’1,72 milions d’euros en contractes d’emergència de transport escolar a centres educatius públics i trasllat de treballadors a polígons industrials de la comarca de L’Horta Sud des de la dana del passat 29 d’octubre.

El ple del govern valencià ha pres raó d’estos contractes. Per a transport escolar, la Conselleria d’Educació ha invertit 1.651.717,1 euros, dividit en dues fases: fase I de 655.693 euros i fase II de 996.023 euros, junt amb un tercer contracte d’emergència que està en marxa.

L’objectiu és garantir l’escolarització i el trasllat tant d’estudiants com de treballadors afectats. En total es beneficiaran 1.686 alumnes i 29 docents que han sigut reubicats temporalment en altres centres.

El termini d’execució previst abasta des del passat 20 de novembre fins a, com a màxim, el 18 de juny de 2025.

D’altra banda, el Consell ha destinat 77.440 euros a habilitar autobusos llançadora gratuïts per a treballadors de les àrees industrials de L’Horta Sud, amb la col·laboració de la Federació de Parcs Empresarials de la Comunitat Valenciana (Fepeval) per a assegurar i garantir l’accés i la mobilitat laboral en els parcs empresarials que han resultat danyats.

Estos autobusos estan en funcionament des del passat 11 de novembre, de dilluns a divendres de 6 hores a 10 hores i de 16 hores a 20 hores. Connecten la ciutat de València amb les zones empresarials de Sedaví, Alfafar, Massanassa, Catarroja, Albal i Beniparrell.

Des de la seua engegada, este servici ha registrat més d’1.500 desplaçaments. Compta amb una vigència inicial de 44 dies, ampliables en funció de la situació de les carreteres i el restabliment dels servicis públics de transport.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

El ple de l'AVL ha rebutjat la proposta municipal per a canviar l'accent de la ciutat i sosté la forma València. L'informe passa ara a la Generalitat.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.