El Consell recolza la candidatura de València com a amfitriona i seu de les finals de la Copa Davis en els anys 2025-202

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

El Ple del Consell ha aprovat un acord en el qual manifesta el suport de la Generalitat a la proposta de designació de la ciutat de València com a amfitriona i seu de les finals de la Copa Davis per a les edicions que està previst que se celebren en el període 2025-2027.

Així mateix, ha acordat que, en cas que la ciutat de València siga seleccionada com a seu de l’esdeveniment esportiu, «es promoguen les actuacions administratives i pressupostàries necessàries per a fer front a les obligacions que puguen derivar-se de la designació», segons ha informat la consellera portaveu, Ruth Merino, en la roda de premsa posterior al ple.

El Consell considera que, amb l’experiència de les edicions de les fases de grups realitzades fins ara a València, impulsar la seua candidatura per a albergar la final de la Copa Davis «resulta d’especial interés, tant per a la ciutat com per al conjunt de la Comunitat Valenciana, com a element de dinamització econòmica, esportiva, social i de promoció per a les pròximes edicions 2025-20272.

L’acord està «en sintonia» amb la decisió adoptada per l’Ajuntament de València, en la Junta de Govern Local del passat 27 de setembre, de presentar la candidatura.

Últimes notícies

PP i Vox tomben totes les propostes de l’oposició i exhibixen fractura en immigració i finançament

PP i Vox han rebutjat totes les propostes de l’oposició en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana i han evidenciat discrepàncies en immigració i finançament autonòmic, tot i mantindre acords en matèria de vivenda.

Avís per fortes pluges des de dijous al migdia a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta des de dijous al migdia un episodi de pluges molt intenses i estàtiques, amb risc d’inundacions i barrancades, que pot arribar a nivell roig en punts de Castelló, València i nord d’Alacant.

Una desena de municipis valencians suspenen les classes per l’alerta per pluges intenses

Almenys deu municipis de la província de València han suspés per a dijous l’activitat lectiva per l’alerta taronja per pluges intenses i tempestes. L’avís afecta també Castelló i el litoral nord d’Alacant, amb recomanacions d’extremar la precaució fins divendres.

Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El jutjat de Violència sobre la Dona de Benidorm ha ordenat l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili comú. Altres dos arrestats queden en llibertat provisional, investigats per encobriment.

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.