El Consell recolza la candidatura de València com a amfitriona i seu de les finals de la Copa Davis en els anys 2025-202

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

El Ple del Consell ha aprovat un acord en el qual manifesta el suport de la Generalitat a la proposta de designació de la ciutat de València com a amfitriona i seu de les finals de la Copa Davis per a les edicions que està previst que se celebren en el període 2025-2027.

Així mateix, ha acordat que, en cas que la ciutat de València siga seleccionada com a seu de l’esdeveniment esportiu, «es promoguen les actuacions administratives i pressupostàries necessàries per a fer front a les obligacions que puguen derivar-se de la designació», segons ha informat la consellera portaveu, Ruth Merino, en la roda de premsa posterior al ple.

El Consell considera que, amb l’experiència de les edicions de les fases de grups realitzades fins ara a València, impulsar la seua candidatura per a albergar la final de la Copa Davis «resulta d’especial interés, tant per a la ciutat com per al conjunt de la Comunitat Valenciana, com a element de dinamització econòmica, esportiva, social i de promoció per a les pròximes edicions 2025-20272.

L’acord està «en sintonia» amb la decisió adoptada per l’Ajuntament de València, en la Junta de Govern Local del passat 27 de setembre, de presentar la candidatura.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.