El Consell recolza la candidatura de València com a amfitriona i seu de les finals de la Copa Davis en els anys 2025-202

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

El Ple del Consell ha aprovat un acord en el qual manifesta el suport de la Generalitat a la proposta de designació de la ciutat de València com a amfitriona i seu de les finals de la Copa Davis per a les edicions que està previst que se celebren en el període 2025-2027.

Així mateix, ha acordat que, en cas que la ciutat de València siga seleccionada com a seu de l’esdeveniment esportiu, «es promoguen les actuacions administratives i pressupostàries necessàries per a fer front a les obligacions que puguen derivar-se de la designació», segons ha informat la consellera portaveu, Ruth Merino, en la roda de premsa posterior al ple.

El Consell considera que, amb l’experiència de les edicions de les fases de grups realitzades fins ara a València, impulsar la seua candidatura per a albergar la final de la Copa Davis «resulta d’especial interés, tant per a la ciutat com per al conjunt de la Comunitat Valenciana, com a element de dinamització econòmica, esportiva, social i de promoció per a les pròximes edicions 2025-20272.

L’acord està «en sintonia» amb la decisió adoptada per l’Ajuntament de València, en la Junta de Govern Local del passat 27 de setembre, de presentar la candidatura.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.