El Consell recolza la candidatura de València com a amfitriona i seu de les finals de la Copa Davis en els anys 2025-202

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

El Ple del Consell ha aprovat un acord en el qual manifesta el suport de la Generalitat a la proposta de designació de la ciutat de València com a amfitriona i seu de les finals de la Copa Davis per a les edicions que està previst que se celebren en el període 2025-2027.

Així mateix, ha acordat que, en cas que la ciutat de València siga seleccionada com a seu de l’esdeveniment esportiu, «es promoguen les actuacions administratives i pressupostàries necessàries per a fer front a les obligacions que puguen derivar-se de la designació», segons ha informat la consellera portaveu, Ruth Merino, en la roda de premsa posterior al ple.

El Consell considera que, amb l’experiència de les edicions de les fases de grups realitzades fins ara a València, impulsar la seua candidatura per a albergar la final de la Copa Davis «resulta d’especial interés, tant per a la ciutat com per al conjunt de la Comunitat Valenciana, com a element de dinamització econòmica, esportiva, social i de promoció per a les pròximes edicions 2025-20272.

L’acord està «en sintonia» amb la decisió adoptada per l’Ajuntament de València, en la Junta de Govern Local del passat 27 de setembre, de presentar la candidatura.

Últimes notícies

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.