El Festival de Jazz del Palau augmenta un 148% els assistents i duplica la recaptació

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El Festival de Jazz del Palau de la Música de València “ha experimentat un creixement rècord en la seua edició del 2024 i s’ha convertit en un esdeveniment cultural de gran rellevància a València en aconseguir xifres d’assistència i recaptació que superen àmpliament les de l’any anterior”.

En concret, el nombre d’assistents quasi s’ha triplicat en passar de 4.414 espectadors el 2023 a 10.931 en enguany, la qual cosa suposa un increment del 148%. A més, els ingressos obtinguts, que ascendixen a 142.648,00 euros, quasi s’han duplicat respecte a l’edició anterior

Així ho ha destacat el regidor de Cultura, José Luis Moreno, qui ha detallat que el nombre d’assistents al certamen “quasi s’ha triplicat, amb el que s’ha passat de 4.414 espectadors el 2023 a 10.931 el 2024, la qual cosa suposa un increment del 148%”.

“Este notable augment en l’afluència de públic ha tingut un impacte directe en la recaptació, que ha aconseguit 142.648,00 euros, la qual cosa suposa quasi duplicar els ingressos obtinguts en l’edició anterior, que es van situar en 76.891,50 euros”, ha indicat el regidor.

Per a Moreno, “este èxit reflectix el creixent interès i entusiasme pel jazz a la ciutat, així com la qualitat i varietat de la programació del festival, que ha sabut captar l’atenció d’un públic més ampli i divers i ho ha consolidat com un esdeveniment imprescindible en el calendari cultural de València”.

Finalment, el regidor de Cultura ha traslladat l’agraïment per part de l’organització del Festival de Jazz del Palau “a tots els assistents, artistes, patrocinadors i col·laboradors pel seu suport i contribució a l’èxit de l’esdeveniment. Ens comprometem a seguir treballant per a oferir espectacles d’alta qualitat i enriquir l’oferta cultural de la ciutat”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.