El Festival de Jazz del Palau augmenta un 148% els assistents i duplica la recaptació

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El Festival de Jazz del Palau de la Música de València “ha experimentat un creixement rècord en la seua edició del 2024 i s’ha convertit en un esdeveniment cultural de gran rellevància a València en aconseguir xifres d’assistència i recaptació que superen àmpliament les de l’any anterior”.

En concret, el nombre d’assistents quasi s’ha triplicat en passar de 4.414 espectadors el 2023 a 10.931 en enguany, la qual cosa suposa un increment del 148%. A més, els ingressos obtinguts, que ascendixen a 142.648,00 euros, quasi s’han duplicat respecte a l’edició anterior

Així ho ha destacat el regidor de Cultura, José Luis Moreno, qui ha detallat que el nombre d’assistents al certamen “quasi s’ha triplicat, amb el que s’ha passat de 4.414 espectadors el 2023 a 10.931 el 2024, la qual cosa suposa un increment del 148%”.

“Este notable augment en l’afluència de públic ha tingut un impacte directe en la recaptació, que ha aconseguit 142.648,00 euros, la qual cosa suposa quasi duplicar els ingressos obtinguts en l’edició anterior, que es van situar en 76.891,50 euros”, ha indicat el regidor.

Per a Moreno, “este èxit reflectix el creixent interès i entusiasme pel jazz a la ciutat, així com la qualitat i varietat de la programació del festival, que ha sabut captar l’atenció d’un públic més ampli i divers i ho ha consolidat com un esdeveniment imprescindible en el calendari cultural de València”.

Finalment, el regidor de Cultura ha traslladat l’agraïment per part de l’organització del Festival de Jazz del Palau “a tots els assistents, artistes, patrocinadors i col·laboradors pel seu suport i contribució a l’èxit de l’esdeveniment. Ens comprometem a seguir treballant per a oferir espectacles d’alta qualitat i enriquir l’oferta cultural de la ciutat”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.