11.9 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

El Festival de Jazz del Palau augmenta un 148% els assistents i duplica la recaptació

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El Festival de Jazz del Palau de la Música de València “ha experimentat un creixement rècord en la seua edició del 2024 i s’ha convertit en un esdeveniment cultural de gran rellevància a València en aconseguir xifres d’assistència i recaptació que superen àmpliament les de l’any anterior”.

En concret, el nombre d’assistents quasi s’ha triplicat en passar de 4.414 espectadors el 2023 a 10.931 en enguany, la qual cosa suposa un increment del 148%. A més, els ingressos obtinguts, que ascendixen a 142.648,00 euros, quasi s’han duplicat respecte a l’edició anterior

Així ho ha destacat el regidor de Cultura, José Luis Moreno, qui ha detallat que el nombre d’assistents al certamen “quasi s’ha triplicat, amb el que s’ha passat de 4.414 espectadors el 2023 a 10.931 el 2024, la qual cosa suposa un increment del 148%”.

“Este notable augment en l’afluència de públic ha tingut un impacte directe en la recaptació, que ha aconseguit 142.648,00 euros, la qual cosa suposa quasi duplicar els ingressos obtinguts en l’edició anterior, que es van situar en 76.891,50 euros”, ha indicat el regidor.

Per a Moreno, “este èxit reflectix el creixent interès i entusiasme pel jazz a la ciutat, així com la qualitat i varietat de la programació del festival, que ha sabut captar l’atenció d’un públic més ampli i divers i ho ha consolidat com un esdeveniment imprescindible en el calendari cultural de València”.

Finalment, el regidor de Cultura ha traslladat l’agraïment per part de l’organització del Festival de Jazz del Palau “a tots els assistents, artistes, patrocinadors i col·laboradors pel seu suport i contribució a l’èxit de l’esdeveniment. Ens comprometem a seguir treballant per a oferir espectacles d’alta qualitat i enriquir l’oferta cultural de la ciutat”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.

Claus de més de 15 mesos d’instrucció per la dana de València

La jutgessa de Catarroja centralitza la causa per la gestió de la dana i ha situat a Carlos Mazón en el nucli de responsabilitat. La investigació abasta 230 morts i centenars de testimoniatges.

Qui era qui el 23F: guia per a entendre els papers desclassificats del colp d’estat

Abans que isquen a la llum els papers del 23F, esta guia repassa als protagonistes del 23 de febrer de 1981 i el paper de cada un en el fracàs del colp.

El Govern desclassifica este dimecres els papers del 23F: 153 documents disponibles en Moncloa

Quaranta-cinc anys després del 23F, l'Executiu difon 153 unitats documentals de Defensa, Interior i Exteriors, consultables lliurement en la web de Moncloa. La decisió arriba després de la seua aprovació en Consell de Ministres en considerar que ja no existix un risc real i present.

Tres menors de 14 i 15 anys detinguts per la presumpta violació d’una menor de 16 a València

La Policia ha detingut a tres menors de 14 i 15 anys per la presumpta violació d'una jove de 16 a València. Queden en llibertat vigilada i s'investiga la difusió d'imatges.

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d’una altra menor a València

Tres adolescents de 14 i 15 anys han sigut detinguts a València per la presumpta violació d'una menor de 16 anys. També han sigut investigats per difondre imatges de l'atac, i en els fets figura un altre menor de 13 anys, inimputable.