El Festival de Jazz del Palau augmenta un 148% els assistents i duplica la recaptació

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El Festival de Jazz del Palau de la Música de València «ha experimentat un creixement rècord en la seua edició del 2024 i s’ha convertit en un esdeveniment cultural de gran rellevància a València en aconseguir xifres d’assistència i recaptació que superen àmpliament les de l’any anterior».

En concret, el nombre d’assistents quasi s’ha triplicat en passar de 4.414 espectadors el 2023 a 10.931 en enguany, la qual cosa suposa un increment del 148%. A més, els ingressos obtinguts, que ascendixen a 142.648,00 euros, quasi s’han duplicat respecte a l’edició anterior

Així ho ha destacat el regidor de Cultura, José Luis Moreno, qui ha detallat que el nombre d’assistents al certamen «quasi s’ha triplicat, amb el que s’ha passat de 4.414 espectadors el 2023 a 10.931 el 2024, la qual cosa suposa un increment del 148%».

«Este notable augment en l’afluència de públic ha tingut un impacte directe en la recaptació, que ha aconseguit 142.648,00 euros, la qual cosa suposa quasi duplicar els ingressos obtinguts en l’edició anterior, que es van situar en 76.891,50 euros», ha indicat el regidor.

Per a Moreno, «este èxit reflectix el creixent interès i entusiasme pel jazz a la ciutat, així com la qualitat i varietat de la programació del festival, que ha sabut captar l’atenció d’un públic més ampli i divers i ho ha consolidat com un esdeveniment imprescindible en el calendari cultural de València».

Finalment, el regidor de Cultura ha traslladat l’agraïment per part de l’organització del Festival de Jazz del Palau «a tots els assistents, artistes, patrocinadors i col·laboradors pel seu suport i contribució a l’èxit de l’esdeveniment. Ens comprometem a seguir treballant per a oferir espectacles d’alta qualitat i enriquir l’oferta cultural de la ciutat».

Últimes notícies

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.