16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

El Festival de Jazz del Palau augmenta un 148% els assistents i duplica la recaptació

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El Festival de Jazz del Palau de la Música de València “ha experimentat un creixement rècord en la seua edició del 2024 i s’ha convertit en un esdeveniment cultural de gran rellevància a València en aconseguir xifres d’assistència i recaptació que superen àmpliament les de l’any anterior”.

En concret, el nombre d’assistents quasi s’ha triplicat en passar de 4.414 espectadors el 2023 a 10.931 en enguany, la qual cosa suposa un increment del 148%. A més, els ingressos obtinguts, que ascendixen a 142.648,00 euros, quasi s’han duplicat respecte a l’edició anterior

Així ho ha destacat el regidor de Cultura, José Luis Moreno, qui ha detallat que el nombre d’assistents al certamen “quasi s’ha triplicat, amb el que s’ha passat de 4.414 espectadors el 2023 a 10.931 el 2024, la qual cosa suposa un increment del 148%”.

“Este notable augment en l’afluència de públic ha tingut un impacte directe en la recaptació, que ha aconseguit 142.648,00 euros, la qual cosa suposa quasi duplicar els ingressos obtinguts en l’edició anterior, que es van situar en 76.891,50 euros”, ha indicat el regidor.

Per a Moreno, “este èxit reflectix el creixent interès i entusiasme pel jazz a la ciutat, així com la qualitat i varietat de la programació del festival, que ha sabut captar l’atenció d’un públic més ampli i divers i ho ha consolidat com un esdeveniment imprescindible en el calendari cultural de València”.

Finalment, el regidor de Cultura ha traslladat l’agraïment per part de l’organització del Festival de Jazz del Palau “a tots els assistents, artistes, patrocinadors i col·laboradors pel seu suport i contribució a l’èxit de l’esdeveniment. Ens comprometem a seguir treballant per a oferir espectacles d’alta qualitat i enriquir l’oferta cultural de la ciutat”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.