El jutjat mana a presó al detingut per atacar a diversos frares del monestir de Gilet i matar a un d’ells

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 6 de Sagunt, en funcions de guàrdia, ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut el cap de setmana passat per presumptament atacar a diversos frares del Monestir de Sant Esperit de la Muntanya, situat a la localitat valenciana de Gilet. Un dels religiosos ferits va morir este dilluns. La Guàrdia Civil va detenir el diumenge de matinada a un home de 46 anys en relació amb els fets.

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, l’home queda investigat en una causa oberta per dos delictes d’homicidi/assassinat, un d’ells consumat i l’altre en grau de temptativa, tres delictes de lesions i un delicte d’allanamiento.

El mort és un frare de 76 anys que va resultar ferit molt greu en l’atac, segons han confirmat a Europa Press fonts sanitàries. L’home romania ingressat a l’Hospital Clínic de València, on finalment va morir

Quant a l’estat de la resta de religiosos que van resultar ferits en l’atac i romanen ingressats en l’hospital, el de 95 anys que va ser traslladat de l’hospital de Sagunt al Clínic de València ha tornat a este primer, mentre que el de 66 anys seguix ingressat en este mateix centre hospitalari, segons fonts sanitàries.

Els fets van ocórrer el passat dissabte al matí, quan un home, després de saltar la tanca del monestir, va agredir a set dels religiosos que allí es trobaven, segons va explicar la Benemérita a Europa Press. Altres fonts coneixedores van apuntar que l’agressor havia utilitzat en l’atac un bastó, un bàcul i, fins i tot, una botella de cristall per a colpejar als frares.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.