El jutjat mana a presó al detingut per atacar a diversos frares del monestir de Gilet i matar a un d’ells

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 6 de Sagunt, en funcions de guàrdia, ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut el cap de setmana passat per presumptament atacar a diversos frares del Monestir de Sant Esperit de la Muntanya, situat a la localitat valenciana de Gilet. Un dels religiosos ferits va morir este dilluns. La Guàrdia Civil va detenir el diumenge de matinada a un home de 46 anys en relació amb els fets.

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, l’home queda investigat en una causa oberta per dos delictes d’homicidi/assassinat, un d’ells consumat i l’altre en grau de temptativa, tres delictes de lesions i un delicte d’allanamiento.

El mort és un frare de 76 anys que va resultar ferit molt greu en l’atac, segons han confirmat a Europa Press fonts sanitàries. L’home romania ingressat a l’Hospital Clínic de València, on finalment va morir

Quant a l’estat de la resta de religiosos que van resultar ferits en l’atac i romanen ingressats en l’hospital, el de 95 anys que va ser traslladat de l’hospital de Sagunt al Clínic de València ha tornat a este primer, mentre que el de 66 anys seguix ingressat en este mateix centre hospitalari, segons fonts sanitàries.

Els fets van ocórrer el passat dissabte al matí, quan un home, després de saltar la tanca del monestir, va agredir a set dels religiosos que allí es trobaven, segons va explicar la Benemérita a Europa Press. Altres fonts coneixedores van apuntar que l’agressor havia utilitzat en l’atac un bastó, un bàcul i, fins i tot, una botella de cristall per a colpejar als frares.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.