‘El moble’, una comèdia sobre conflictes de parella, obri la programació teatral d’hivern del Paranimf

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

El Paranimf de la Universitat Jaume I inicia la programació teatral d’hivern divendres que ve amb l’obra ‘El moble’, de la companyia Albena Teatre, una comèdia amb pinzellades dramàtiques sobre una parella de quaranta i pico que es troba a la vora de l’abisme.

Protagonitzada per Silvia Valero i Juli Disla, l’obra partix del muntatge d’un moble com a pretext per a submergir a l’espectador en els conflictes de la parella.

És la història d’un moble, un moble sòlid, car i amb estil i un puzle-moble barat, contraxapat i difícil de muntar, un moble per fascicles comprat en Ikea. Segons ell, bo, bonic i barat; segons ella, de mala qualitat, lleig i impossible.

Esta circumstància senzilla, com qualsevol banal discussió domèstica, portarà als protagonistes al límit i traurà a la llum les complicacions de la convivència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.