‘El moble’, una comèdia sobre conflictes de parella, obri la programació teatral d’hivern del Paranimf

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

El Paranimf de la Universitat Jaume I inicia la programació teatral d’hivern divendres que ve amb l’obra ‘El moble’, de la companyia Albena Teatre, una comèdia amb pinzellades dramàtiques sobre una parella de quaranta i pico que es troba a la vora de l’abisme.

Protagonitzada per Silvia Valero i Juli Disla, l’obra partix del muntatge d’un moble com a pretext per a submergir a l’espectador en els conflictes de la parella.

És la història d’un moble, un moble sòlid, car i amb estil i un puzle-moble barat, contraxapat i difícil de muntar, un moble per fascicles comprat en Ikea. Segons ell, bo, bonic i barat; segons ella, de mala qualitat, lleig i impossible.

Esta circumstància senzilla, com qualsevol banal discussió domèstica, portarà als protagonistes al límit i traurà a la llum les complicacions de la convivència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor atropellat un operari d’obra en la CV-800 a Xixona

Un operari de 42 anys ha mort atropellat per un cotxe en la CV-800, a l'altura del km 25,5 a Xixona. SAMU, SVB i un equip mèdic van confirmar la defunció.

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.