El Museu de Belles Arts de Castelló acull un concert de Mariola Membrives dins de ‘Nits al Claustre’

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport, a través de l’Institut Valencià, de Cultura, (IVC), continua la programació del cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló amb el concert de Mariola Membrives, ‘Ajuares’, que tindrà lloc este dijous.

L’artista Mariola Membrives està considerada com una de les cantants renovadores de la cançó espanyola. La seua música abasta la fusió de sons que van des del jazz al rock passant pel flamenc i altres estils.

La crítica especialitzada l’assenyala com una de les cantants més «transgressores» d’una nova generació d’artistes espanyoles que caminen per l’avantguarda sense oblidar les arrels i destaquen la dificultat per a posar «una etiqueta» al seu estil personal, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

El concert ‘Ajuares’ de Membrives al claustre del Museu de Belles Arts de Castelló estarà impregnat de nous ritmes extrets d’estils tradicionals i el folklore; una col·lecció única de clàssics del jazz, bolero, tango, música brasilera i cobla espanyola, tots reinterpretats amb la delicadesa i sensibilitat jazzística personal i innovadora de Membrives.

El cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló es va inaugurar el passat 4 de juliol amb Juan Esteban Cuacci, per al qual es van esgotar totes les localitats disponibles. Al concert de Mariola Membrives li seguiran les actuacions de Soundtrack Trio -18 de juliol-; Quiteria Muñoz i Úrsula Segarra amb la seua agrupació ‘De soprano i Arpa’ -25 de juliol-; el grup Melic, integrat pels madrilenys Anika i Ángel Càceres -1 d’agost- i Reina Roja’, amb el seu espectacle ‘Un sol cor’, amb el qual es tancarà el cicle el 8 d’agost.

Tots els concerts del cicle ‘Nits al Clasutre’ són amb entrada lliure fins a completar aforament. Una vegada iniciat l’espectacle no es permet l’accés al recinte.

Últimes notícies

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.