9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

El Museu de Belles Arts de Castelló acull un concert de Mariola Membrives dins de ‘Nits al Claustre’

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport, a través de l’Institut Valencià, de Cultura, (IVC), continua la programació del cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló amb el concert de Mariola Membrives, ‘Ajuares’, que tindrà lloc este dijous.

L’artista Mariola Membrives està considerada com una de les cantants renovadores de la cançó espanyola. La seua música abasta la fusió de sons que van des del jazz al rock passant pel flamenc i altres estils.

La crítica especialitzada l’assenyala com una de les cantants més “transgressores” d’una nova generació d’artistes espanyoles que caminen per l’avantguarda sense oblidar les arrels i destaquen la dificultat per a posar “una etiqueta” al seu estil personal, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

El concert ‘Ajuares’ de Membrives al claustre del Museu de Belles Arts de Castelló estarà impregnat de nous ritmes extrets d’estils tradicionals i el folklore; una col·lecció única de clàssics del jazz, bolero, tango, música brasilera i cobla espanyola, tots reinterpretats amb la delicadesa i sensibilitat jazzística personal i innovadora de Membrives.

El cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló es va inaugurar el passat 4 de juliol amb Juan Esteban Cuacci, per al qual es van esgotar totes les localitats disponibles. Al concert de Mariola Membrives li seguiran les actuacions de Soundtrack Trio -18 de juliol-; Quiteria Muñoz i Úrsula Segarra amb la seua agrupació ‘De soprano i Arpa’ -25 de juliol-; el grup Melic, integrat pels madrilenys Anika i Ángel Càceres -1 d’agost- i Reina Roja’, amb el seu espectacle ‘Un sol cor’, amb el qual es tancarà el cicle el 8 d’agost.

Tots els concerts del cicle ‘Nits al Clasutre’ són amb entrada lliure fins a completar aforament. Una vegada iniciat l’espectacle no es permet l’accés al recinte.

Últimes notícies

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.

Cau una banda criminal que robava droga i cometia segrestos expressos: set detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada a robatoris de droga i segrestos expressos. La investigació va arrancar després d'un assalt amb trets a un camioner i suma set arrestos.

El Nou Mestalla avança en temps amb pilars, torres i coberta

El Nou Mestalla avança en temps amb la instal·lació de pilars, torres d'escala i elements de la coberta. El projecte entra en nova fase des de febrer de 2026 i manté l'obertura prevista per a estiu de 2027.

Tractorada a València: columnes de diverses comarques recorreran la ciutat durant tres hores

Les organitzacions agràries mobilitzen columnes des del nord i el sud per a entrar a la ciutat a primera hora i marxar fins a la Delegació del Govern. Reclamen una solució per a les parcel·les afectades per la DANA, la defensa dels regadius i canvis davant els acords comercials i la burocràcia.

Alfafar: el retard en la reconstrucció postdana afecta a la salut mental veïnal

Un informe municipal, elaborat amb la Universitat de València, conclou que la falta d'avanços després de la DANA manté actius símptomes d'ansietat, estrés i depressió. Orba i Alfalares concentren l'impacte i es reclama accelerar les reparacions.

Elgezabal ja treballa parcialment amb el grup després d’operar-se el genoll dret

Unai Elgezabal va començar este dimecres a integrar-se de manera parcial en els entrenaments del Llevant després d'una artroscòpia amb meniscectomía parcial en el genoll dret. El central avança en la seua readaptació després del trencament de menisc patida davant l'Athletic.