El Museu de Belles Arts de Castelló acull un concert de Mariola Membrives dins de ‘Nits al Claustre’

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport, a través de l’Institut Valencià, de Cultura, (IVC), continua la programació del cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló amb el concert de Mariola Membrives, ‘Ajuares’, que tindrà lloc este dijous.

L’artista Mariola Membrives està considerada com una de les cantants renovadores de la cançó espanyola. La seua música abasta la fusió de sons que van des del jazz al rock passant pel flamenc i altres estils.

La crítica especialitzada l’assenyala com una de les cantants més «transgressores» d’una nova generació d’artistes espanyoles que caminen per l’avantguarda sense oblidar les arrels i destaquen la dificultat per a posar «una etiqueta» al seu estil personal, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

El concert ‘Ajuares’ de Membrives al claustre del Museu de Belles Arts de Castelló estarà impregnat de nous ritmes extrets d’estils tradicionals i el folklore; una col·lecció única de clàssics del jazz, bolero, tango, música brasilera i cobla espanyola, tots reinterpretats amb la delicadesa i sensibilitat jazzística personal i innovadora de Membrives.

El cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló es va inaugurar el passat 4 de juliol amb Juan Esteban Cuacci, per al qual es van esgotar totes les localitats disponibles. Al concert de Mariola Membrives li seguiran les actuacions de Soundtrack Trio -18 de juliol-; Quiteria Muñoz i Úrsula Segarra amb la seua agrupació ‘De soprano i Arpa’ -25 de juliol-; el grup Melic, integrat pels madrilenys Anika i Ángel Càceres -1 d’agost- i Reina Roja’, amb el seu espectacle ‘Un sol cor’, amb el qual es tancarà el cicle el 8 d’agost.

Tots els concerts del cicle ‘Nits al Clasutre’ són amb entrada lliure fins a completar aforament. Una vegada iniciat l’espectacle no es permet l’accés al recinte.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.