El Museu de Belles Arts de Castelló acull un concert de Mariola Membrives dins de ‘Nits al Claustre’

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport, a través de l’Institut Valencià, de Cultura, (IVC), continua la programació del cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló amb el concert de Mariola Membrives, ‘Ajuares’, que tindrà lloc este dijous.

L’artista Mariola Membrives està considerada com una de les cantants renovadores de la cançó espanyola. La seua música abasta la fusió de sons que van des del jazz al rock passant pel flamenc i altres estils.

La crítica especialitzada l’assenyala com una de les cantants més “transgressores” d’una nova generació d’artistes espanyoles que caminen per l’avantguarda sense oblidar les arrels i destaquen la dificultat per a posar “una etiqueta” al seu estil personal, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

El concert ‘Ajuares’ de Membrives al claustre del Museu de Belles Arts de Castelló estarà impregnat de nous ritmes extrets d’estils tradicionals i el folklore; una col·lecció única de clàssics del jazz, bolero, tango, música brasilera i cobla espanyola, tots reinterpretats amb la delicadesa i sensibilitat jazzística personal i innovadora de Membrives.

El cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló es va inaugurar el passat 4 de juliol amb Juan Esteban Cuacci, per al qual es van esgotar totes les localitats disponibles. Al concert de Mariola Membrives li seguiran les actuacions de Soundtrack Trio -18 de juliol-; Quiteria Muñoz i Úrsula Segarra amb la seua agrupació ‘De soprano i Arpa’ -25 de juliol-; el grup Melic, integrat pels madrilenys Anika i Ángel Càceres -1 d’agost- i Reina Roja’, amb el seu espectacle ‘Un sol cor’, amb el qual es tancarà el cicle el 8 d’agost.

Tots els concerts del cicle ‘Nits al Clasutre’ són amb entrada lliure fins a completar aforament. Una vegada iniciat l’espectacle no es permet l’accés al recinte.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.