El PP exigix la compareixença d’Hereu al Congrés per ‘les fallades en les convocatòries del Perte VEC’

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Els diputats valencians del PP al Congrés han presentat una bateria de preguntes al ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu, així com han reclamat la seua compareixença perquè explique «els dissenys fallits i reiterats en les convocatòries del Perte VEC».

Els diputats ‘populars’ han preguntat al ministre «les raons per les quals, tres anys després de l’aprovació del Perte, ens trobem amb la situació de crisi laboral i de pèrdua d’ocupacions en les empreses de l’automoció. Les diferents polítiques energètiques i laborals del Govern posen fre a la indústria del nostre país», han denunciat en un comunicat.

Així mateix, volen saber si el Govern central «va a engegar mecanisme Red per a garantir la continuïtat del sector de l’automoció i evitar que se seguisquen destruint llocs de treball», després de l’anunciat ERO en Ford.

Per a la diputada Belén Hoyo, «el govern està posant en risc el desenvolupament del sector d’automoció en la seua transició al cotxe elèctric, com s’ha posat de manifest amb l’anunci d’un ERO en la planta de Ford a Almussafes».

«Hem sol·licitat la compareixença del ministre d’Indústria i Turisme perquè ens explique què és el que està impedint impulsar el mercat de vehicles electrificats a Espanya i el desenvolupament del seu entorn, provocant una falta de confiança en el propi sector», ha conclòs.

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.