El PP exigix la compareixença d’Hereu al Congrés per ‘les fallades en les convocatòries del Perte VEC’

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Els diputats valencians del PP al Congrés han presentat una bateria de preguntes al ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu, així com han reclamat la seua compareixença perquè explique “els dissenys fallits i reiterats en les convocatòries del Perte VEC”.

Els diputats ‘populars’ han preguntat al ministre “les raons per les quals, tres anys després de l’aprovació del Perte, ens trobem amb la situació de crisi laboral i de pèrdua d’ocupacions en les empreses de l’automoció. Les diferents polítiques energètiques i laborals del Govern posen fre a la indústria del nostre país”, han denunciat en un comunicat.

Així mateix, volen saber si el Govern central “va a engegar mecanisme Red per a garantir la continuïtat del sector de l’automoció i evitar que se seguisquen destruint llocs de treball”, després de l’anunciat ERO en Ford.

Per a la diputada Belén Hoyo, “el govern està posant en risc el desenvolupament del sector d’automoció en la seua transició al cotxe elèctric, com s’ha posat de manifest amb l’anunci d’un ERO en la planta de Ford a Almussafes”.

“Hem sol·licitat la compareixença del ministre d’Indústria i Turisme perquè ens explique què és el que està impedint impulsar el mercat de vehicles electrificats a Espanya i el desenvolupament del seu entorn, provocant una falta de confiança en el propi sector”, ha conclòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.