El PP exigix la compareixença d’Hereu al Congrés per ‘les fallades en les convocatòries del Perte VEC’

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Els diputats valencians del PP al Congrés han presentat una bateria de preguntes al ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu, així com han reclamat la seua compareixença perquè explique “els dissenys fallits i reiterats en les convocatòries del Perte VEC”.

Els diputats ‘populars’ han preguntat al ministre “les raons per les quals, tres anys després de l’aprovació del Perte, ens trobem amb la situació de crisi laboral i de pèrdua d’ocupacions en les empreses de l’automoció. Les diferents polítiques energètiques i laborals del Govern posen fre a la indústria del nostre país”, han denunciat en un comunicat.

Així mateix, volen saber si el Govern central “va a engegar mecanisme Red per a garantir la continuïtat del sector de l’automoció i evitar que se seguisquen destruint llocs de treball”, després de l’anunciat ERO en Ford.

Per a la diputada Belén Hoyo, “el govern està posant en risc el desenvolupament del sector d’automoció en la seua transició al cotxe elèctric, com s’ha posat de manifest amb l’anunci d’un ERO en la planta de Ford a Almussafes”.

“Hem sol·licitat la compareixença del ministre d’Indústria i Turisme perquè ens explique què és el que està impedint impulsar el mercat de vehicles electrificats a Espanya i el desenvolupament del seu entorn, provocant una falta de confiança en el propi sector”, ha conclòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.