El PP promet estudiar totes les esmenes a les seues lleis, encara que veu al PSPV ‘molt desnortat’

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

La portaveu adjunta del PP a Les Corts, Laura Chulià, ha assegurat que el grup ‘popular’ estudiarà totes les esmenes que es presenten a les seues lleis de concòrdia, llibertat educativa, À Punt, transparència i Antifrau, encara que ha remarcat que veu al PSPV «molt desnortat» en el seu paper d’oposició.

Així ha valorat l’anunci dels socialistes de presentar esmenes a la totalitat a les cinc lleis, amb textos alternatius basats en les normes de l’anterior govern del Botànic, i fins a esmenes 333 parcials

«És la meua primera legislatura i ja he palpat que el PSPV està molt desnortat. No m’ho hauria esperat mai, però és la realitat del dia a dia a Les Corts», ha explicat la diputada ‘popular’ en roda de premsa en la seu del PPCV junt amb la vice-presidenta segona, Susana Camarero.

En qualsevol cas, la portaveu ha destacat que el president de la Generalitat, Carlos Mazón, «ha demostrat ampla capacitat de diàleg i d’aconseguir acords», per la qual cosa ha garantit que siga analitzaran totes les esmenes.

Una «predisposició» que ha relacionat amb les més de 90 esmenes de l’oposició incorporades als pressupostos de la Generalitat per al 2024 o amb la decisió de cedir a Compromís un lloc de la Mesa de Les Corts «amb voluntat de pluralitat».

Últimes notícies

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.