8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

El PP promet estudiar totes les esmenes a les seues lleis, encara que veu al PSPV ‘molt desnortat’

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

La portaveu adjunta del PP a Les Corts, Laura Chulià, ha assegurat que el grup ‘popular’ estudiarà totes les esmenes que es presenten a les seues lleis de concòrdia, llibertat educativa, À Punt, transparència i Antifrau, encara que ha remarcat que veu al PSPV “molt desnortat” en el seu paper d’oposició.

Així ha valorat l’anunci dels socialistes de presentar esmenes a la totalitat a les cinc lleis, amb textos alternatius basats en les normes de l’anterior govern del Botànic, i fins a esmenes 333 parcials

“És la meua primera legislatura i ja he palpat que el PSPV està molt desnortat. No m’ho hauria esperat mai, però és la realitat del dia a dia a Les Corts”, ha explicat la diputada ‘popular’ en roda de premsa en la seu del PPCV junt amb la vice-presidenta segona, Susana Camarero.

En qualsevol cas, la portaveu ha destacat que el president de la Generalitat, Carlos Mazón, “ha demostrat ampla capacitat de diàleg i d’aconseguir acords”, per la qual cosa ha garantit que siga analitzaran totes les esmenes.

Una “predisposició” que ha relacionat amb les més de 90 esmenes de l’oposició incorporades als pressupostos de la Generalitat per al 2024 o amb la decisió de cedir a Compromís un lloc de la Mesa de Les Corts “amb voluntat de pluralitat”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.