El PP promet estudiar totes les esmenes a les seues lleis, encara que veu al PSPV ‘molt desnortat’

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

La portaveu adjunta del PP a Les Corts, Laura Chulià, ha assegurat que el grup ‘popular’ estudiarà totes les esmenes que es presenten a les seues lleis de concòrdia, llibertat educativa, À Punt, transparència i Antifrau, encara que ha remarcat que veu al PSPV “molt desnortat” en el seu paper d’oposició.

Així ha valorat l’anunci dels socialistes de presentar esmenes a la totalitat a les cinc lleis, amb textos alternatius basats en les normes de l’anterior govern del Botànic, i fins a esmenes 333 parcials

“És la meua primera legislatura i ja he palpat que el PSPV està molt desnortat. No m’ho hauria esperat mai, però és la realitat del dia a dia a Les Corts”, ha explicat la diputada ‘popular’ en roda de premsa en la seu del PPCV junt amb la vice-presidenta segona, Susana Camarero.

En qualsevol cas, la portaveu ha destacat que el president de la Generalitat, Carlos Mazón, “ha demostrat ampla capacitat de diàleg i d’aconseguir acords”, per la qual cosa ha garantit que siga analitzaran totes les esmenes.

Una “predisposició” que ha relacionat amb les més de 90 esmenes de l’oposició incorporades als pressupostos de la Generalitat per al 2024 o amb la decisió de cedir a Compromís un lloc de la Mesa de Les Corts “amb voluntat de pluralitat”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.

Denuncien a un coordinador de seguretat per no auxiliar a un vigilant amb símptomes d’infart en FGV

Alternativa Sindical denúncia a un coordinador de seguretat d'FGV per una presumpta omision de socors a un vigilant que sufria sintomas d'infart en el lloc de comandament de València.

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.

Tania Candiani convertix l’IVAM en un ecosistema especulatiu amb arrels imaginades

L'exposició Radix de Tania Candiani transforma una sala de l'IVAM en un ecosistema immersiu on es creuen art, ciència i pensament ecològic per a explorar l'invisible que sosté la vida.

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.