El PP promet estudiar totes les esmenes a les seues lleis, encara que veu al PSPV ‘molt desnortat’

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

La portaveu adjunta del PP a Les Corts, Laura Chulià, ha assegurat que el grup ‘popular’ estudiarà totes les esmenes que es presenten a les seues lleis de concòrdia, llibertat educativa, À Punt, transparència i Antifrau, encara que ha remarcat que veu al PSPV “molt desnortat” en el seu paper d’oposició.

Així ha valorat l’anunci dels socialistes de presentar esmenes a la totalitat a les cinc lleis, amb textos alternatius basats en les normes de l’anterior govern del Botànic, i fins a esmenes 333 parcials

“És la meua primera legislatura i ja he palpat que el PSPV està molt desnortat. No m’ho hauria esperat mai, però és la realitat del dia a dia a Les Corts”, ha explicat la diputada ‘popular’ en roda de premsa en la seu del PPCV junt amb la vice-presidenta segona, Susana Camarero.

En qualsevol cas, la portaveu ha destacat que el president de la Generalitat, Carlos Mazón, “ha demostrat ampla capacitat de diàleg i d’aconseguir acords”, per la qual cosa ha garantit que siga analitzaran totes les esmenes.

Una “predisposició” que ha relacionat amb les més de 90 esmenes de l’oposició incorporades als pressupostos de la Generalitat per al 2024 o amb la decisió de cedir a Compromís un lloc de la Mesa de Les Corts “amb voluntat de pluralitat”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fe lidera la major xarxa d’investigació en leucèmia mieloide aguda amb més de 300 centres

La Fe coordina una xarxa internacional amb 300 centres i impulsa més de 120 assajos en leucèmia mieloide aguda.

L’Ajuntament millora la seguretat dels itineraris a peu cap al CEIP Manuel González Martí de Benifaraig

• Les noves rutes escolars se sumen a les nou executades este mateix mes en les pedanies de Castellar-l’Oliveral i del Forn d’Alcedo, per la qual cosa en total ja en són 140 en el terme municipal de València

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.