El PP promet estudiar totes les esmenes a les seues lleis, encara que veu al PSPV ‘molt desnortat’

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

La portaveu adjunta del PP a Les Corts, Laura Chulià, ha assegurat que el grup ‘popular’ estudiarà totes les esmenes que es presenten a les seues lleis de concòrdia, llibertat educativa, À Punt, transparència i Antifrau, encara que ha remarcat que veu al PSPV «molt desnortat» en el seu paper d’oposició.

Així ha valorat l’anunci dels socialistes de presentar esmenes a la totalitat a les cinc lleis, amb textos alternatius basats en les normes de l’anterior govern del Botànic, i fins a esmenes 333 parcials

«És la meua primera legislatura i ja he palpat que el PSPV està molt desnortat. No m’ho hauria esperat mai, però és la realitat del dia a dia a Les Corts», ha explicat la diputada ‘popular’ en roda de premsa en la seu del PPCV junt amb la vice-presidenta segona, Susana Camarero.

En qualsevol cas, la portaveu ha destacat que el president de la Generalitat, Carlos Mazón, «ha demostrat ampla capacitat de diàleg i d’aconseguir acords», per la qual cosa ha garantit que siga analitzaran totes les esmenes.

Una «predisposició» que ha relacionat amb les més de 90 esmenes de l’oposició incorporades als pressupostos de la Generalitat per al 2024 o amb la decisió de cedir a Compromís un lloc de la Mesa de Les Corts «amb voluntat de pluralitat».

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.