El PSPV denuncia que el decret de simplificació reduïx la possibilitat de construir al litoral ‘de 500 a 100 metres’

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

El PSPV ha advertit que el nou decret de simplificació administrativa de la Generalitat “emmascara” la reducció de la distància a la qual es permet construir al litoral “dels 500 metres actuals establits pel Pativel (Pla d’Acció Territorial de la Infraestructura Verda del litoral de la Comunitat Valenciana) a cent metres”.

“El PP està tornant a l’urbanisme depredador de sempre”, ha denunciat el síndic socialista a Les Corts, José Muñoz, sobre el decret aprovat pel Consell i publicat al Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) de hui dimecres.

Davant d’esta situació, el PSPV estudiarà “amb responsabilitat i assossec” el decret de simplificació administrativa, en estar “convençuts que amaga moltes més coses”.

Al seu parer, este decret “omnibús” amaga “un altre tipus de reformes” i “les polítiques més fosques del PP” en haver-se “aprovat per la via d’urgència”.

“Ho combatrem”, ha asseverat el síndic, qui també ha retret a la portaveu i consellera d’Hisenda, Ruth Merino, que en el ple de dimarts fóra “incapaç de posar exemples” sobre els àmbits de simplificació administrativa.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.