Anuncios

El PSPV denuncia que el decret de simplificació reduïx la possibilitat de construir al litoral ‘de 500 a 100 metres’

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

El PSPV ha advertit que el nou decret de simplificació administrativa de la Generalitat “emmascara” la reducció de la distància a la qual es permet construir al litoral “dels 500 metres actuals establits pel Pativel (Pla d’Acció Territorial de la Infraestructura Verda del litoral de la Comunitat Valenciana) a cent metres”.

Anuncios

“El PP està tornant a l’urbanisme depredador de sempre”, ha denunciat el síndic socialista a Les Corts, José Muñoz, sobre el decret aprovat pel Consell i publicat al Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) de hui dimecres.

Davant d’esta situació, el PSPV estudiarà “amb responsabilitat i assossec” el decret de simplificació administrativa, en estar “convençuts que amaga moltes més coses”.

Al seu parer, este decret “omnibús” amaga “un altre tipus de reformes” i “les polítiques més fosques del PP” en haver-se “aprovat per la via d’urgència”.

“Ho combatrem”, ha asseverat el síndic, qui també ha retret a la portaveu i consellera d’Hisenda, Ruth Merino, que en el ple de dimarts fóra “incapaç de posar exemples” sobre els àmbits de simplificació administrativa.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.
Anuncios