El PSPV denuncia que el decret de simplificació reduïx la possibilitat de construir al litoral ‘de 500 a 100 metres’

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

El PSPV ha advertit que el nou decret de simplificació administrativa de la Generalitat “emmascara” la reducció de la distància a la qual es permet construir al litoral “dels 500 metres actuals establits pel Pativel (Pla d’Acció Territorial de la Infraestructura Verda del litoral de la Comunitat Valenciana) a cent metres”.

“El PP està tornant a l’urbanisme depredador de sempre”, ha denunciat el síndic socialista a Les Corts, José Muñoz, sobre el decret aprovat pel Consell i publicat al Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) de hui dimecres.

Davant d’esta situació, el PSPV estudiarà “amb responsabilitat i assossec” el decret de simplificació administrativa, en estar “convençuts que amaga moltes més coses”.

Al seu parer, este decret “omnibús” amaga “un altre tipus de reformes” i “les polítiques més fosques del PP” en haver-se “aprovat per la via d’urgència”.

“Ho combatrem”, ha asseverat el síndic, qui també ha retret a la portaveu i consellera d’Hisenda, Ruth Merino, que en el ple de dimarts fóra “incapaç de posar exemples” sobre els àmbits de simplificació administrativa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.