Anuncios

El PSPV exigix la compareixença de Pradas per a explicar les ‘intencions’ de privatitzar el transport públic

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

El PSPV reclama la compareixença de la consellera de Medi ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas, a Les Corts perquè de compte de les “intencions” de privatitzar el transport públic. A més, anuncia la presentació d’una bateria d’iniciatives parlamentàries.

Així reacciona el grup socialista a les declaracions del president de la Generalitat, Carlos Mazón, que el Consell no descarta fórmules de col·laboració públic-privada en relació al transport, “sempre buscant la major efectivitat, la millor mobilitat i la millor optimització dels recursos públics”.

Per contra, la portaveu adjunta del PSPV a Les Corts, Mª José Salvador, insta a Mazón a “abandonar els instints privatizadores” del transport públic. “No estan buscant millorar el servei, sinó fer un desistiment de funcions”, alerta en declaracions remeses als mitjans.

“Cal evitar coste el que coste el model privatitzador que ja duc a terme en sanitat o en la gestió de les ITV”, ja que “el model de Ferrocarrils de la Generalitat (FGV) està funcionant molt bé i hi ha un alt grau de satisfacció entre els usuaris”, reivindica.

A més, la també exconsellera d’Obres Públiques pregunta a Mazón si “va a prorrogar el transport gratuït per als menors de 31 anys que finalitza este mes i del que s’estan beneficiant milers d’usuaris i usuàries a la Comunitat Valenciana”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.