El PSPV urgix a Mazón a ‘prendre exemple del Govern’ i resoldre les convocatòries d’ajudes a l’habitatge

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

El PSPV de Les Corts reclama al president de la Generalitat, Carlos Mazón, «que desperte del seu ensomni, resolga de forma urgent les convocatòries d’ajudes a l’habitatge pendents i prenga exemple del Govern d’Espanya».

En un comunicat, el portaveu socialista d’Habitatge, Benjamí Mompó, lamenta que en un moment en el qual els preus del lloguer i la compra d’habitatge estan pels núvols, «el Consell es negue a fer de l’habitatge un dret i només vulga convertir-la en un negoci», per la qual cosa acusa a Mazón de «robar als valencians el dret a accedir a un habitatge digne».

«Mazón té començar a prendre exemple del Govern, que sí que creu en l’habitatge com un dret i té el total compromís de destinar recursos perquè tots els espanyols puguem accedir a un habitatge digne i assequible», reitera.

El diputat del PSPV insta al cap del Consell a aplicar la Llei de l’Habitatge a la Comunitat Valenciana mitjançant «un pla que dona resultats, com hem vist a Catalunya on si que hi ha un govern responsable».

A més, critica que «el Consell ha dit ‘no’ a limitar els preus del lloguer i a posar mesures perquè l’habitatge públic quede en mans d’especuladors» i que, enfront d’això, «el seu pla siga pujar els preus dels mòduls d’habitatge protegit i deixar la pilota en mans dels ajuntaments».

Per tot això, els socialistes valencians exigixen a Mazón «que siga conscient de la realitat que viuen milers de valencians que no poden accedir a un habitatge per culpa d’un PP que ha decidit bloquejar-los el futur».

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.