El PSPV urgix a Mazón a ‘prendre exemple del Govern’ i resoldre les convocatòries d’ajudes a l’habitatge

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

El PSPV de Les Corts reclama al president de la Generalitat, Carlos Mazón, «que desperte del seu ensomni, resolga de forma urgent les convocatòries d’ajudes a l’habitatge pendents i prenga exemple del Govern d’Espanya».

En un comunicat, el portaveu socialista d’Habitatge, Benjamí Mompó, lamenta que en un moment en el qual els preus del lloguer i la compra d’habitatge estan pels núvols, «el Consell es negue a fer de l’habitatge un dret i només vulga convertir-la en un negoci», per la qual cosa acusa a Mazón de «robar als valencians el dret a accedir a un habitatge digne».

«Mazón té començar a prendre exemple del Govern, que sí que creu en l’habitatge com un dret i té el total compromís de destinar recursos perquè tots els espanyols puguem accedir a un habitatge digne i assequible», reitera.

El diputat del PSPV insta al cap del Consell a aplicar la Llei de l’Habitatge a la Comunitat Valenciana mitjançant «un pla que dona resultats, com hem vist a Catalunya on si que hi ha un govern responsable».

A més, critica que «el Consell ha dit ‘no’ a limitar els preus del lloguer i a posar mesures perquè l’habitatge públic quede en mans d’especuladors» i que, enfront d’això, «el seu pla siga pujar els preus dels mòduls d’habitatge protegit i deixar la pilota en mans dels ajuntaments».

Per tot això, els socialistes valencians exigixen a Mazón «que siga conscient de la realitat que viuen milers de valencians que no poden accedir a un habitatge per culpa d’un PP que ha decidit bloquejar-los el futur».

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.