11.1 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

El Rei visita per sorpresa les Falles de Torrent abans d’anar als bous a València

El rei Felip VI ha visitat per sorpresa este dimecres Torrent. El monarca ha acudit a diversos monuments fallers d’esta ciutat valenciana, una de les afectades per les inundacions d’octubre. Esta vesprada està previst que acudisca a la correguda de bous en la plaça de València.

El rei, qui ha fet la visita a soles, sense la reina Letizia, ha arribat a Torrent cap a les 13.00 hores i ha sigut rebut per l’alcaldessa, Amparo Folgado, i les falleres majors de la ciutat. Després, s’ha desplaçat a la falla Benemérita i a la de la comissió Antonio Pardo, “en la zona del barranc”, ha manifestat la primera edil. “Ens van prometre que vindrien”, ha afegit Folgado.

La visita forma part de l’agenda privada del monarca, motiu pel qual no hi ha hagut confirmació oficial ni a l’Ajuntament de Torrent. Esta vesprada en la plaça del carrer Xàtiva de València se celebra un mà a mà d’homenatge a les víctimes de la DANA, a càrrec del valencià Román Collado i el torero andalús Borja Jiménez.

  • Rei Felip VI falles Torrent

Últimes notícies

Compromís espera que Vilaplana comparega molt prompte en la comissió del Congrés

Compromís espera que Maribel Vilaplana comparega molt prompte davant la comissió del Congrés sobre la dana. Un registre d'aparcament i el seu testimoniatge obrin dubtes de cronologia.

Mazón insistix que va ser a peu de l’aparcament al Palau i nega haver estat ilocalizable

Carlos Mazón ha reiterat que, després de menjar en El Ventorro, va acompanyar a Maribel Vilaplana a l'aparcament i es va dirigir a peu, sense parades, al Palau. Ha rebutjat que estiguera ilocalizable i ha precisat que a les 20.00 ja eixia cap al Centre d'Emergències de L'Eliana.

Cuenca va remenar que Mazón fora a Utiel el 29-O, però Pradas va dir que no es podia entrar

José Manuel Cuenca ha declarat que es va valorar que Carlos Mazón es desplaçara a Utiel poc abans de les 17.00 del 29 d'octubre, però Salomé Pradas va advertir que no es podia entrar. També ha assenyalat que no es va contemplar acudir al Cecopi i que va perdre mesos de missatges per un canvi de telèfon.

Espanya haurà d’invertir 104.000 milions en 10 anys per a afrontar sequeres i inundacions

Espanya haurà de destinar 103.824 milions en una dècada per a mitigar sequeres i reduir inundacions, segons un informe que desgrana prioritats i actuacions.

Ciutadans demana a la jutgessa de la DANA tornar a citar a la periodista que va menjar amb Mazón el 29-O

L'acusació popular de Ciutadans ha sol·licitat una nova declaració de Maribel Vilaplana en detectar contradiccions sobre el reservat i el temps que va passar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre.

Dos detinguts i tres investigats per robar coure en obres del canal d’accés a València

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i ha investigat a altres tres per sostraure coure de catenària en les obres del canal d'accés ferroviari a València. Els implicats, treballadors de la UTE, han venut material per 23.000 euros i han usat documentació aliena per a ocultar la seua identitat.

Parkiduo aterra a Madrid amb el seu model de lloguer compartit de garatges

La plataforma Parkiduo ha fet el salt a Madrid amb un sistema que permet compartir una mateixa plaça de garatge per franges horàries. El model reduïx costos per a conductors i augmenta els ingressos dels propietaris mentres optimitza l'ús de l'espai.

Un incendi al costat de les vies retarda 30 minuts la línia C-6 entre Sagunt i Almenara

Un incendi pròxim a les vies està provocant retards mitjans d'uns 30 minuts en la línia C-6 entre València Nord i Castelló. La circulació es manté per una sola via entre Sagunt i Almenara.