Anuncios

El Rei visita per sorpresa les Falles de Torrent abans d’anar als bous a València

El rei Felip VI ha visitat per sorpresa este dimecres Torrent. El monarca ha acudit a diversos monuments fallers d’esta ciutat valenciana, una de les afectades per les inundacions d’octubre. Esta vesprada està previst que acudisca a la correguda de bous en la plaça de València.

El rei, qui ha fet la visita a soles, sense la reina Letizia, ha arribat a Torrent cap a les 13.00 hores i ha sigut rebut per l’alcaldessa, Amparo Folgado, i les falleres majors de la ciutat. Després, s’ha desplaçat a la falla Benemérita i a la de la comissió Antonio Pardo, “en la zona del barranc”, ha manifestat la primera edil. “Ens van prometre que vindrien”, ha afegit Folgado.

Anuncios

La visita forma part de l’agenda privada del monarca, motiu pel qual no hi ha hagut confirmació oficial ni a l’Ajuntament de Torrent. Esta vesprada en la plaça del carrer Xàtiva de València se celebra un mà a mà d’homenatge a les víctimes de la DANA, a càrrec del valencià Román Collado i el torero andalús Borja Jiménez.

  • Rei Felip VI falles Torrent
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios