El Rei visita per sorpresa les Falles de Torrent abans d’anar als bous a València

El rei Felip VI ha visitat per sorpresa este dimecres Torrent. El monarca ha acudit a diversos monuments fallers d’esta ciutat valenciana, una de les afectades per les inundacions d’octubre. Esta vesprada està previst que acudisca a la correguda de bous en la plaça de València.

El rei, qui ha fet la visita a soles, sense la reina Letizia, ha arribat a Torrent cap a les 13.00 hores i ha sigut rebut per l’alcaldessa, Amparo Folgado, i les falleres majors de la ciutat. Després, s’ha desplaçat a la falla Benemérita i a la de la comissió Antonio Pardo, “en la zona del barranc”, ha manifestat la primera edil. “Ens van prometre que vindrien”, ha afegit Folgado.

La visita forma part de l’agenda privada del monarca, motiu pel qual no hi ha hagut confirmació oficial ni a l’Ajuntament de Torrent. Esta vesprada en la plaça del carrer Xàtiva de València se celebra un mà a mà d’homenatge a les víctimes de la DANA, a càrrec del valencià Román Collado i el torero andalús Borja Jiménez.

  • Rei Felip VI falles Torrent

Últimes notícies

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.