19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

El Rei visita per sorpresa les Falles de Torrent abans d’anar als bous a València

El rei Felip VI ha visitat per sorpresa este dimecres Torrent. El monarca ha acudit a diversos monuments fallers d’esta ciutat valenciana, una de les afectades per les inundacions d’octubre. Esta vesprada està previst que acudisca a la correguda de bous en la plaça de València.

El rei, qui ha fet la visita a soles, sense la reina Letizia, ha arribat a Torrent cap a les 13.00 hores i ha sigut rebut per l’alcaldessa, Amparo Folgado, i les falleres majors de la ciutat. Després, s’ha desplaçat a la falla Benemérita i a la de la comissió Antonio Pardo, “en la zona del barranc”, ha manifestat la primera edil. “Ens van prometre que vindrien”, ha afegit Folgado.

La visita forma part de l’agenda privada del monarca, motiu pel qual no hi ha hagut confirmació oficial ni a l’Ajuntament de Torrent. Esta vesprada en la plaça del carrer Xàtiva de València se celebra un mà a mà d’homenatge a les víctimes de la DANA, a càrrec del valencià Román Collado i el torero andalús Borja Jiménez.

  • Rei Felip VI falles Torrent

Últimes notícies

Foulquier, operat del genoll esquerre

El lateral del València va ser operat mitjançant artroscòpia i romandrà ingressat per a control evolutiu. El club no detalla la lesió ni els terminis de baixa.

Morant ratlla a Pérez Llorca de multipropietari i l’acusa de baixar impostos a les rendes altes

La líder del PSPV-PSOE lliga el patrimoni de Juanfran Pérez Llorca a una política fiscal que, sosté, beneficia a les rendes altes. Vincula les seues crítiques a la polèmica per vivenda pública a Alacant.

El Suprem rebutja per extemporànies les recusacions de Koldo i Ábalos contra cinc magistrats

Les defenses de Koldo García i José Luis Ábalos han intentat apartar a cinc dels set magistrats del Suprem. El tribunal l'ha rebutjat per extemporani en l'audiència prèvia del juí.

El PSPV xifra en 11 les vivendes de protecció pública sota sospita a Alacant

Diana Morant ha denunciat adjudicacions de la promoció Els Naus a càrrecs i afins del PP i ha xifrat almenys 11 VPP sota sospita. El PSPV exigix la dimissió de l'alcalde i la devolució de les vivendes, a més d'una comissió d'investigació

Avís taronja el divendres a l’interior de la Comunitat per ratxes de fins a 100 km/h

Aemet ha activat l'avís taronja en àrees de l'interior per vent de l'oest. Hi haurà a més avisos grocs per vent i mar en interior i litoral.

El dimecres va marcar el dia d’hivern més càlid en la Comunitat en 76 anys

Aemet ha informat que este dimecres va ser, en mitjana regional, el dia d'hivern més càlid des d'almenys 1950. La nit prèvia va deixar rècords de mínimes en les tres capitals.

L’est peninsular va liderar l’augment de població i la Comunitat Valenciana va encapçalar l’avanç

Espanya va sumar 442.428 habitants en 2025, fins a 49,57 milions. El creixement es va concentrar en l'est peninsular, amb la Comunitat Valenciana al capdavant (+1,78%).

El vent ha arrancat una mà a l’escultura de Ripollés en l’Albereda de València

L'obra de bronze, d'unes catorze tones i situada en la rotonda de l'Albereda amb Peris i Valero, ha perdut una mà este dijous, segons l'Ajuntament. L'episodi se suma a l'enderrocament dies abans de 'Les inclemències', de Lucas Karrvaz.