14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

El tennista espanyol Rafa Nadal fa un pas avant davant del britànic Norrie i es fica en quarts de Basteu

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Rafa Nadal es va classificar este dijous amb brillantor per als quarts de final del torneig de Basteu (Suècia), puntuable per a l’ATP i que es disputa sobre terra batuda, després d’imposar-se per un doble 6-4 a un rival de nivell com el britànic Cameron Norrie enfront del que va deixar bones sensacions.

La volta a les pistes del manacorí des de la seua eliminació en Roland Garros està sent de moment positiva i després de desfer-se sense massa problemes del suec Leo Bjorg, va fer el propi de l’anglès, un jugador de molt més nivell i cinquè cap de sèrie en l’esdeveniment suec, per a citar-se ara amb la cambra favorita, l’argentí Mariano Pavone, un altre bon especialista en argila roja.

Amb els Jocs Olímpics de París ja molt prop, el guanyador de 22 ‘Grand Eslams’ sembla estar en un moment òptim de forma i de joc, lluny dels primers dubtes que va oferir quan va tornar a la primavera. El seu ‘drive’ va fer mal a Norrie i va tenir molt bons trams, sobretot quan se li va complicar el segon set, moment el que va accelerar per a evitar una tercera i definitiva màniga.

La trobada va començar molt igualat com estava previst i tots dos jugadors van encertar a mantenir els seus servicis. El britànic va exigir en el sisè joc a l’espanyol, però este va aguantar i després va aprofitar la seua oportunitat en el següent per a trencar i agafar avantatge en el marcador (5-3). De totes maneres, a l’hora de tancar el parcial amb el seu servici, Nadal va necessitar alçar dos boles de ‘break’, salvades ambdues amb solvència.

Però Norrie, bon jugador de terra batuda, no estava disposat a rendir-se tan fàcilment i, després de salvar una pilota de trencament amb el seu primer servici del segon set, va aconseguir agafar el comandament del partit després del seu primer trencament en el quart joc, que obligava al balear a un esforç més.

I l’exnúmero un del món va acceptar el repte malgrat veure’s a baix 4-1 i va elevar el seu tennis per a remuntar amb molta autoritat davant d’un rival desarborat i que només va ser capaç de fer tres punts més en la resta del partit per a deixar via lliure al de Manacor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.