El tennista espanyol Rafa Nadal fa un pas avant davant del britànic Norrie i es fica en quarts de Basteu

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Rafa Nadal es va classificar este dijous amb brillantor per als quarts de final del torneig de Basteu (Suècia), puntuable per a l’ATP i que es disputa sobre terra batuda, després d’imposar-se per un doble 6-4 a un rival de nivell com el britànic Cameron Norrie enfront del que va deixar bones sensacions.

La volta a les pistes del manacorí des de la seua eliminació en Roland Garros està sent de moment positiva i després de desfer-se sense massa problemes del suec Leo Bjorg, va fer el propi de l’anglès, un jugador de molt més nivell i cinquè cap de sèrie en l’esdeveniment suec, per a citar-se ara amb la cambra favorita, l’argentí Mariano Pavone, un altre bon especialista en argila roja.

Amb els Jocs Olímpics de París ja molt prop, el guanyador de 22 ‘Grand Eslams’ sembla estar en un moment òptim de forma i de joc, lluny dels primers dubtes que va oferir quan va tornar a la primavera. El seu ‘drive’ va fer mal a Norrie i va tenir molt bons trams, sobretot quan se li va complicar el segon set, moment el que va accelerar per a evitar una tercera i definitiva màniga.

La trobada va començar molt igualat com estava previst i tots dos jugadors van encertar a mantenir els seus servicis. El britànic va exigir en el sisè joc a l’espanyol, però este va aguantar i després va aprofitar la seua oportunitat en el següent per a trencar i agafar avantatge en el marcador (5-3). De totes maneres, a l’hora de tancar el parcial amb el seu servici, Nadal va necessitar alçar dos boles de ‘break’, salvades ambdues amb solvència.

Però Norrie, bon jugador de terra batuda, no estava disposat a rendir-se tan fàcilment i, després de salvar una pilota de trencament amb el seu primer servici del segon set, va aconseguir agafar el comandament del partit després del seu primer trencament en el quart joc, que obligava al balear a un esforç més.

I l’exnúmero un del món va acceptar el repte malgrat veure’s a baix 4-1 i va elevar el seu tennis per a remuntar amb molta autoritat davant d’un rival desarborat i que només va ser capaç de fer tres punts més en la resta del partit per a deixar via lliure al de Manacor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.