El tennista espanyol Rafa Nadal fa un pas avant davant del britànic Norrie i es fica en quarts de Basteu

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Rafa Nadal es va classificar este dijous amb brillantor per als quarts de final del torneig de Basteu (Suècia), puntuable per a l’ATP i que es disputa sobre terra batuda, després d’imposar-se per un doble 6-4 a un rival de nivell com el britànic Cameron Norrie enfront del que va deixar bones sensacions.

La volta a les pistes del manacorí des de la seua eliminació en Roland Garros està sent de moment positiva i després de desfer-se sense massa problemes del suec Leo Bjorg, va fer el propi de l’anglès, un jugador de molt més nivell i cinquè cap de sèrie en l’esdeveniment suec, per a citar-se ara amb la cambra favorita, l’argentí Mariano Pavone, un altre bon especialista en argila roja.

Amb els Jocs Olímpics de París ja molt prop, el guanyador de 22 ‘Grand Eslams’ sembla estar en un moment òptim de forma i de joc, lluny dels primers dubtes que va oferir quan va tornar a la primavera. El seu ‘drive’ va fer mal a Norrie i va tenir molt bons trams, sobretot quan se li va complicar el segon set, moment el que va accelerar per a evitar una tercera i definitiva màniga.

La trobada va començar molt igualat com estava previst i tots dos jugadors van encertar a mantenir els seus servicis. El britànic va exigir en el sisè joc a l’espanyol, però este va aguantar i després va aprofitar la seua oportunitat en el següent per a trencar i agafar avantatge en el marcador (5-3). De totes maneres, a l’hora de tancar el parcial amb el seu servici, Nadal va necessitar alçar dos boles de ‘break’, salvades ambdues amb solvència.

Però Norrie, bon jugador de terra batuda, no estava disposat a rendir-se tan fàcilment i, després de salvar una pilota de trencament amb el seu primer servici del segon set, va aconseguir agafar el comandament del partit després del seu primer trencament en el quart joc, que obligava al balear a un esforç més.

I l’exnúmero un del món va acceptar el repte malgrat veure’s a baix 4-1 i va elevar el seu tennis per a remuntar amb molta autoritat davant d’un rival desarborat i que només va ser capaç de fer tres punts més en la resta del partit per a deixar via lliure al de Manacor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.

El Celta firma una remuntada brillant i afona al València a Mestalla

El Celta de Vigo remunta a Mestalla un gol inicial de Guido Rodríguez amb una segona part irresistible i consolida la seua plaça europea davant un València que va reaccionar massa tard.

El Celta de Vigo remunta al València a Mestalla amb un 2-3 agònic

El Celta de Vigo va voltejar el gol inicial de Guido Rodríguez amb una gran segona part i es va emportar un 2-3 de Mestalla malgrat el sofriment final en l'afegit.