El tennista espanyol Rafa Nadal fa un pas avant davant del britànic Norrie i es fica en quarts de Basteu

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Rafa Nadal es va classificar este dijous amb brillantor per als quarts de final del torneig de Basteu (Suècia), puntuable per a l’ATP i que es disputa sobre terra batuda, després d’imposar-se per un doble 6-4 a un rival de nivell com el britànic Cameron Norrie enfront del que va deixar bones sensacions.

La volta a les pistes del manacorí des de la seua eliminació en Roland Garros està sent de moment positiva i després de desfer-se sense massa problemes del suec Leo Bjorg, va fer el propi de l’anglès, un jugador de molt més nivell i cinquè cap de sèrie en l’esdeveniment suec, per a citar-se ara amb la cambra favorita, l’argentí Mariano Pavone, un altre bon especialista en argila roja.

Amb els Jocs Olímpics de París ja molt prop, el guanyador de 22 ‘Grand Eslams’ sembla estar en un moment òptim de forma i de joc, lluny dels primers dubtes que va oferir quan va tornar a la primavera. El seu ‘drive’ va fer mal a Norrie i va tenir molt bons trams, sobretot quan se li va complicar el segon set, moment el que va accelerar per a evitar una tercera i definitiva màniga.

La trobada va començar molt igualat com estava previst i tots dos jugadors van encertar a mantenir els seus servicis. El britànic va exigir en el sisè joc a l’espanyol, però este va aguantar i després va aprofitar la seua oportunitat en el següent per a trencar i agafar avantatge en el marcador (5-3). De totes maneres, a l’hora de tancar el parcial amb el seu servici, Nadal va necessitar alçar dos boles de ‘break’, salvades ambdues amb solvència.

Però Norrie, bon jugador de terra batuda, no estava disposat a rendir-se tan fàcilment i, després de salvar una pilota de trencament amb el seu primer servici del segon set, va aconseguir agafar el comandament del partit després del seu primer trencament en el quart joc, que obligava al balear a un esforç més.

I l’exnúmero un del món va acceptar el repte malgrat veure’s a baix 4-1 i va elevar el seu tennis per a remuntar amb molta autoritat davant d’un rival desarborat i que només va ser capaç de fer tres punts més en la resta del partit per a deixar via lliure al de Manacor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.