El València anuncia el fitxatge del porter macedoni Stole Dimitrievski fins al 2026

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El València fa oficial el fitxatge del porter macedoni Stole Dimitrievski, qui arriba procedent del Rayo Vallecano, on ha militat les últimes sis temporades i amb el qual ha disputat 127 partits en la màxima categoria.

“El porter macedoni és nou futbolista del València CF després de jugar sis temporades en el Rayo Vallecano, on s’ha consagrat gràcies al seu bon rendiment i a la seua seguretat davall dels pals com a un dels millors porters de LaLiga EA Sports”, diu el comunicat del club ‘che’, que destaca la seua “fiabilitat i experiència”.

L’internacional macedoni i amb passaport espanyol arriba lliure després de finalitzar contracte amb el Rayo Vallecano i signa fins al 2026 amb l’equip dirigit per Rubén Barreja. En la passada temporada va disputar 37 dels 38 partits en la Lliga EA Sports, encaixant 44 gols en contra.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.