El València anuncia el fitxatge del porter macedoni Stole Dimitrievski fins al 2026

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El València fa oficial el fitxatge del porter macedoni Stole Dimitrievski, qui arriba procedent del Rayo Vallecano, on ha militat les últimes sis temporades i amb el qual ha disputat 127 partits en la màxima categoria.

“El porter macedoni és nou futbolista del València CF després de jugar sis temporades en el Rayo Vallecano, on s’ha consagrat gràcies al seu bon rendiment i a la seua seguretat davall dels pals com a un dels millors porters de LaLiga EA Sports”, diu el comunicat del club ‘che’, que destaca la seua “fiabilitat i experiència”.

L’internacional macedoni i amb passaport espanyol arriba lliure després de finalitzar contracte amb el Rayo Vallecano i signa fins al 2026 amb l’equip dirigit per Rubén Barreja. En la passada temporada va disputar 37 dels 38 partits en la Lliga EA Sports, encaixant 44 gols en contra.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.