El Valencia venç a l’UD Las Palmas i encapçala la Lliga (1-0)

Victòria del Valencia CF davant la UD Las Palmas per 1 gol a 0 en la segona jornada de LaLiga EA Sports, disputat este divendres al Camp de Mestalla. Els nostres encadenen el segon triomf consecutiu en esta arrancada de competició, sumant 6 punts sobre 6 possibles gràcies a les bones sensacions a escala col·lectiva i al gol de Pepelu des del punt de penal.

El Valencia CF va protagonitzar un cop inicial en el qual va estar a punt d’avançar-se en el marcador gràcies a dos accions d’atac nascudes de dos enviaments de Gayà i en les quals Diego López va posar a prova els reflexos del porter rival.

El Valencia CF ho intentaria durant tota la primera meitat i és que després de Diego López va ser Hugo Duro el que, primer amb un bon desmarcatge que va propiciar un mà a mà i després amb un possible penal, va tornar a rondar l’àrea rival.

El protagonisme ofensiu era per als nostres i en el 40′ Thierry trepitjant a fons per la dreta es va plantar tot sol contra el porter rival, que va tornar a engrandir-se per a tapar qualsevol buit. Es resistia el primer i la UD Las Palmas, instants previs al descans, va trepitjar l’àrea valencianista amb una jugada a l’esquena de la defensa.

Després del descans, Rubén Baraja va donar entrada a Javi Guerra i en la primera intervenció a punt va estar de propiciar el primer gol. El migcampista va avançar metres conduint la pilota i va filtrar l’assistència per a Diego López, però novament el porter rival va tornar a creuar-se en el seu camí per a desviar una pilota que va fer llepar-se a la graderia del Camp de Mestalla.

A l’hora de partit, la UD Las Palmas va estrényer en un contraatac, però en el moment de dificultat Mamardashvili va aparéixer amb una gran estirada. En el 72′, un centre de rabona de Thierry des de la dreta va sorprendre a tots i va acabar amb un penal per mans a favor del Valencia CF.

Pepelu seria l’encarregat d’executar des dels onze metres i va batre al porter amb fredor, disparant al centre mentre este es vencia a un costat. El Valencia CF continua comptant els seus partits per triomfs en este inici de LaLiga EA Sports. Pròxima cita, el diumenge de la setmana vinent al Camp de Mestalla enfront del CA Osasuna.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.

El València Basket arranca a Lugo la defensa del seu tron de lliga

El València Basket visita la pista del Ensino Lugo en l'anada dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa, després d'una mala ratxa en la fase regular però amb la plantilla al complet i el repte de referendar els seus tres títols seguits.

La vaga mèdica en la Comunitat Valenciana deixa sense atendre més de 223.000 pacients

La vaga intermitent de metges en la Comunitat Valenciana ha provocat que més de 223.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de consultes, proves i cirurgies ajornades.