7.7 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

El Valencia venç a l’UD Las Palmas i encapçala la Lliga (1-0)

Victòria del Valencia CF davant la UD Las Palmas per 1 gol a 0 en la segona jornada de LaLiga EA Sports, disputat este divendres al Camp de Mestalla. Els nostres encadenen el segon triomf consecutiu en esta arrancada de competició, sumant 6 punts sobre 6 possibles gràcies a les bones sensacions a escala col·lectiva i al gol de Pepelu des del punt de penal.

El Valencia CF va protagonitzar un cop inicial en el qual va estar a punt d’avançar-se en el marcador gràcies a dos accions d’atac nascudes de dos enviaments de Gayà i en les quals Diego López va posar a prova els reflexos del porter rival.

El Valencia CF ho intentaria durant tota la primera meitat i és que després de Diego López va ser Hugo Duro el que, primer amb un bon desmarcatge que va propiciar un mà a mà i després amb un possible penal, va tornar a rondar l’àrea rival.

El protagonisme ofensiu era per als nostres i en el 40′ Thierry trepitjant a fons per la dreta es va plantar tot sol contra el porter rival, que va tornar a engrandir-se per a tapar qualsevol buit. Es resistia el primer i la UD Las Palmas, instants previs al descans, va trepitjar l’àrea valencianista amb una jugada a l’esquena de la defensa.

Després del descans, Rubén Baraja va donar entrada a Javi Guerra i en la primera intervenció a punt va estar de propiciar el primer gol. El migcampista va avançar metres conduint la pilota i va filtrar l’assistència per a Diego López, però novament el porter rival va tornar a creuar-se en el seu camí per a desviar una pilota que va fer llepar-se a la graderia del Camp de Mestalla.

A l’hora de partit, la UD Las Palmas va estrényer en un contraatac, però en el moment de dificultat Mamardashvili va aparéixer amb una gran estirada. En el 72′, un centre de rabona de Thierry des de la dreta va sorprendre a tots i va acabar amb un penal per mans a favor del Valencia CF.

Pepelu seria l’encarregat d’executar des dels onze metres i va batre al porter amb fredor, disparant al centre mentre este es vencia a un costat. El Valencia CF continua comptant els seus partits per triomfs en este inici de LaLiga EA Sports. Pròxima cita, el diumenge de la setmana vinent al Camp de Mestalla enfront del CA Osasuna.

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.