El Valencia venç a l’UD Las Palmas i encapçala la Lliga (1-0)

Victòria del Valencia CF davant la UD Las Palmas per 1 gol a 0 en la segona jornada de LaLiga EA Sports, disputat este divendres al Camp de Mestalla. Els nostres encadenen el segon triomf consecutiu en esta arrancada de competició, sumant 6 punts sobre 6 possibles gràcies a les bones sensacions a escala col·lectiva i al gol de Pepelu des del punt de penal.

El Valencia CF va protagonitzar un cop inicial en el qual va estar a punt d’avançar-se en el marcador gràcies a dos accions d’atac nascudes de dos enviaments de Gayà i en les quals Diego López va posar a prova els reflexos del porter rival.

El Valencia CF ho intentaria durant tota la primera meitat i és que després de Diego López va ser Hugo Duro el que, primer amb un bon desmarcatge que va propiciar un mà a mà i després amb un possible penal, va tornar a rondar l’àrea rival.

El protagonisme ofensiu era per als nostres i en el 40′ Thierry trepitjant a fons per la dreta es va plantar tot sol contra el porter rival, que va tornar a engrandir-se per a tapar qualsevol buit. Es resistia el primer i la UD Las Palmas, instants previs al descans, va trepitjar l’àrea valencianista amb una jugada a l’esquena de la defensa.

Després del descans, Rubén Baraja va donar entrada a Javi Guerra i en la primera intervenció a punt va estar de propiciar el primer gol. El migcampista va avançar metres conduint la pilota i va filtrar l’assistència per a Diego López, però novament el porter rival va tornar a creuar-se en el seu camí per a desviar una pilota que va fer llepar-se a la graderia del Camp de Mestalla.

A l’hora de partit, la UD Las Palmas va estrényer en un contraatac, però en el moment de dificultat Mamardashvili va aparéixer amb una gran estirada. En el 72′, un centre de rabona de Thierry des de la dreta va sorprendre a tots i va acabar amb un penal per mans a favor del Valencia CF.

Pepelu seria l’encarregat d’executar des dels onze metres i va batre al porter amb fredor, disparant al centre mentre este es vencia a un costat. El Valencia CF continua comptant els seus partits per triomfs en este inici de LaLiga EA Sports. Pròxima cita, el diumenge de la setmana vinent al Camp de Mestalla enfront del CA Osasuna.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU