El Valencia venç a l’UD Las Palmas i encapçala la Lliga (1-0)

Victòria del Valencia CF davant la UD Las Palmas per 1 gol a 0 en la segona jornada de LaLiga EA Sports, disputat este divendres al Camp de Mestalla. Els nostres encadenen el segon triomf consecutiu en esta arrancada de competició, sumant 6 punts sobre 6 possibles gràcies a les bones sensacions a escala col·lectiva i al gol de Pepelu des del punt de penal.

El Valencia CF va protagonitzar un cop inicial en el qual va estar a punt d’avançar-se en el marcador gràcies a dos accions d’atac nascudes de dos enviaments de Gayà i en les quals Diego López va posar a prova els reflexos del porter rival.

El Valencia CF ho intentaria durant tota la primera meitat i és que després de Diego López va ser Hugo Duro el que, primer amb un bon desmarcatge que va propiciar un mà a mà i després amb un possible penal, va tornar a rondar l’àrea rival.

El protagonisme ofensiu era per als nostres i en el 40′ Thierry trepitjant a fons per la dreta es va plantar tot sol contra el porter rival, que va tornar a engrandir-se per a tapar qualsevol buit. Es resistia el primer i la UD Las Palmas, instants previs al descans, va trepitjar l’àrea valencianista amb una jugada a l’esquena de la defensa.

Després del descans, Rubén Baraja va donar entrada a Javi Guerra i en la primera intervenció a punt va estar de propiciar el primer gol. El migcampista va avançar metres conduint la pilota i va filtrar l’assistència per a Diego López, però novament el porter rival va tornar a creuar-se en el seu camí per a desviar una pilota que va fer llepar-se a la graderia del Camp de Mestalla.

A l’hora de partit, la UD Las Palmas va estrényer en un contraatac, però en el moment de dificultat Mamardashvili va aparéixer amb una gran estirada. En el 72′, un centre de rabona de Thierry des de la dreta va sorprendre a tots i va acabar amb un penal per mans a favor del Valencia CF.

Pepelu seria l’encarregat d’executar des dels onze metres i va batre al porter amb fredor, disparant al centre mentre este es vencia a un costat. El Valencia CF continua comptant els seus partits per triomfs en este inici de LaLiga EA Sports. Pròxima cita, el diumenge de la setmana vinent al Camp de Mestalla enfront del CA Osasuna.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU