Anuncios

El Valencia venç a l’UD Las Palmas i encapçala la Lliga (1-0)

Victòria del Valencia CF davant la UD Las Palmas per 1 gol a 0 en la segona jornada de LaLiga EA Sports, disputat este divendres al Camp de Mestalla. Els nostres encadenen el segon triomf consecutiu en esta arrancada de competició, sumant 6 punts sobre 6 possibles gràcies a les bones sensacions a escala col·lectiva i al gol de Pepelu des del punt de penal.

El Valencia CF va protagonitzar un cop inicial en el qual va estar a punt d’avançar-se en el marcador gràcies a dos accions d’atac nascudes de dos enviaments de Gayà i en les quals Diego López va posar a prova els reflexos del porter rival.

Anuncios

El Valencia CF ho intentaria durant tota la primera meitat i és que després de Diego López va ser Hugo Duro el que, primer amb un bon desmarcatge que va propiciar un mà a mà i després amb un possible penal, va tornar a rondar l’àrea rival.

El protagonisme ofensiu era per als nostres i en el 40′ Thierry trepitjant a fons per la dreta es va plantar tot sol contra el porter rival, que va tornar a engrandir-se per a tapar qualsevol buit. Es resistia el primer i la UD Las Palmas, instants previs al descans, va trepitjar l’àrea valencianista amb una jugada a l’esquena de la defensa.

Després del descans, Rubén Baraja va donar entrada a Javi Guerra i en la primera intervenció a punt va estar de propiciar el primer gol. El migcampista va avançar metres conduint la pilota i va filtrar l’assistència per a Diego López, però novament el porter rival va tornar a creuar-se en el seu camí per a desviar una pilota que va fer llepar-se a la graderia del Camp de Mestalla.

A l’hora de partit, la UD Las Palmas va estrényer en un contraatac, però en el moment de dificultat Mamardashvili va aparéixer amb una gran estirada. En el 72′, un centre de rabona de Thierry des de la dreta va sorprendre a tots i va acabar amb un penal per mans a favor del Valencia CF.

Pepelu seria l’encarregat d’executar des dels onze metres i va batre al porter amb fredor, disparant al centre mentre este es vencia a un costat. El Valencia CF continua comptant els seus partits per triomfs en este inici de LaLiga EA Sports. Pròxima cita, el diumenge de la setmana vinent al Camp de Mestalla enfront del CA Osasuna.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios