16.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Els bombers continuen amb rescats de persones en vehicles i habitatges a Benicarló i Vinaròs

CASTELLÓ, 13 (EUROPA PRESS)-

El Consorci Provincial de Bombers continua realitzant servicis com a conseqüència de les fortes pluges que s’estan registrant al litoral nord de la província de Castelló, especialment relacionats amb rescats de persones en vehicles embossats i habitatges inundats a les localitats de Benicarló i Vinaròs.

Segons han informat fonts del Consorci, alguns dels rescats els estan realitzant l’equip de la Unitat de Rescat de Muntanya (URM) amb helicòpter de rescat de la Generalitat. A Benicarló els rescats s’estan realitzant fonamentalment a la zona de Sant Gregori.

A més dels rescats, estan pedientes de realitzar-se servicis de buidatge d’aigua, que es duran a terme quan pare de ploure. Els bombers recomanen evitar la circulació per la zona si no és estrictament necessari.

Últimes notícies

Puente es compromet a concloure el Corredor Mediterrani entre Almeria i la frontera en 2027

Óscar Puente s'ha compromés al fet que el Corredor Mediterrani entre Almeria i la frontera francesa estiga conclòs i llest per a posar-se en servici en 2027. No ha donat data per a Algesires i ha anunciat que en 2027 les tres províncies de la Comunitat Valenciana estaran connectades per Alta Velocitat.

Tretze detinguts a Orihuela i troballa de cinc gossos desnodrits en una operació antidroga

L'operatiu a Orihuela es va saldar amb tretze detinguts, dos plantacions de marihuana desmantellades i cinc gossos desnodrits rescatats de vivendes insalubres. Es van confiscar armes, diners i material per al cultiu.

València-Llevant, el derbi de la necessitat i la igualtat

El dol que obrirà la jornada 13 enfronta a dos equips separats per un punt i urgits per eixir del descens. Mestalla estarà ple i el València mai ha perdut allí davant el Llevant.

El València s’examina en el Roig Arena davant un Estrella Roja en ratxa

El València Basket rep a l'Estrella Roja després de guanyar tots els seus partits d'Eurolliga amb públic en el Roig Arena. El conjunt serbi arriba llançat, amb huit triomfs en els últims nou xocs.

Catalá assegura que el franquisme va tindre aspectes positius i negatius i el definix com a etapa negra

L'alcaldessa de València ha assenyalat en la ràdio que el franquisme va tindre aspectes positius i negatius i després ha subratllat que va ser una etapa negra que Espanya ha de superar.

Gomis confirma que va oferir agents per a mesurar llits en la DANA i nega haver manat a casa als efectius

El director general Luis Gomis ha declarat com a testimoni i ha ratificat que va posar a disposició entre 16 i 20 agents per a mesurar llits durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'oferiment va arribar a Emergències però no es va atendre, segons altres declaracions, i ell nega que s'ordenara als agents tornar a casa.

Juan Roig ha insistit: encara que no hi haja túnel passant, urgix avançar en el Corredor Mediterrani

Juan Roig ha expressat la seua insatisfacció amb el ritme del Corredor Mediterrani i ha demanat prioritzar la connexió entre València, Alacant i Barcelona encara que no s'execute encara el túnel passant. L'empresariat ha mantingut la pressió amb l'acte #QuieroCorredor, mentres el Govern i el sector fixen 2027 com a horitzó per a tancar la primera fase amb ample internacional.

Felipe Orts inicia la Copa del Món en Tabor amb l’armada belga com a favorita

La Copa del Món de ciclocrós arranca en Tabor després de l'Europeu guanyat per Toon Aerts. Les absències de Van der Poel, Van Aert i Pidcock obrin opcions per a Felipe Orts.